trei desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

Metode Si Procedee Didactice Aplicate In Procesul De Invatare La Scolarul Mic

De (autor): Irina-Vasilica Kincs

5
(1 reviews)
Metode Si Procedee Didactice Aplicate In Procesul De Invatare La Scolarul Mic - Irina-Vasilica Kincs

Metode Si Procedee Didactice Aplicate In Procesul De Invatare La Scolarul Mic

De (autor): Irina-Vasilica Kincs

5
(1 reviews)
Capitolul I al acestei lucrari contine teorii ale invatarii privite ca definitii, modele si tehnici de eficientizare.
Capitolul II contine invatarea la scolarul mic in primul rand ca relatie de predare-invatare-evaluare si apoi in cadrul celor doua cicluri curriculare parcurse in cei patru ani de studiu.
Capitolul III valorifica cu succes teoria expusa in primele doua , mai ales in I.3. Tehnici de eficientizare a invatarii, prin posibilitatile de eficientizare a procesului de invatare la scolarul mic la obiectele de baza. Aici am exemplificat strategiile didactice moderne prin scheme de lectii , cateva proiecte didactice si rezultatele muncii elevilor fiind adaugate la Anexe.
Capitolul IV fiind un demers investigativ aplica cel mai bine teoria enuntata in celelalte capitole si prin planul experimental realizat puncteaza o experienta noua chiar si pentru mine si o etapa scolara importanta pentru elevi, acestia s-au aflat in perioada experimentului la finalul unui ciclu de invatamant.
La Anexe 3 sunt trecute exemplele de activitati folosite la cercetare: probele initiale si finale ale experimentului la romana si matematica , chestionarele pentru cele doua obiecte de studiu la limba romana s-au testat cunostintele capitolelor Cu primavara ne jucam! si Parerea ta conteaza!, iar la matematica Fractii si Elemente intuitive de geometrie. Pentru probele la romana itemii au urmarit testarea cunostintelor atat pentru toate componentele limbii , cat si pentru literatura , formularea descriptorilor de performanta au fost astfel enuntati incat sa ofere posibilitatea tuturor copiilor pentru a obtine rezultatele dorite. La matematica probele de evaluare au coincis cu sintetizarea unor cunostinte ale unor capitole atragatoare, primele continuturi au vizat elemente absolut noi pentru elevi: fractiile, cele din categoria a doua , elementele de geometrie , studiate inca din clasa I , au avut ca noutate in clasa a IV-a notiunea de perimetrul. Itemii celor doua probe matematice s-au integrat in cele trei categorii: obiectivi, semiobiectivi, subiectivi. Cele doua chestionare aplicate grupului experimental au fost formulate pentru a-i determina pe elevi sa se cunoasca mai bine , sa-si cunoasca preferintele materiei studiate si sa aleaga tipul de metode care ii atrage cel mai mult la romana si matematica.
Citeste mai mult

29.90Lei

Sau 2990 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Indisponibil

Descrierea produsului

Capitolul I al acestei lucrari contine teorii ale invatarii privite ca definitii, modele si tehnici de eficientizare.
Capitolul II contine invatarea la scolarul mic in primul rand ca relatie de predare-invatare-evaluare si apoi in cadrul celor doua cicluri curriculare parcurse in cei patru ani de studiu.
Capitolul III valorifica cu succes teoria expusa in primele doua , mai ales in I.3. Tehnici de eficientizare a invatarii, prin posibilitatile de eficientizare a procesului de invatare la scolarul mic la obiectele de baza. Aici am exemplificat strategiile didactice moderne prin scheme de lectii , cateva proiecte didactice si rezultatele muncii elevilor fiind adaugate la Anexe.
Capitolul IV fiind un demers investigativ aplica cel mai bine teoria enuntata in celelalte capitole si prin planul experimental realizat puncteaza o experienta noua chiar si pentru mine si o etapa scolara importanta pentru elevi, acestia s-au aflat in perioada experimentului la finalul unui ciclu de invatamant.
La Anexe 3 sunt trecute exemplele de activitati folosite la cercetare: probele initiale si finale ale experimentului la romana si matematica , chestionarele pentru cele doua obiecte de studiu la limba romana s-au testat cunostintele capitolelor Cu primavara ne jucam! si Parerea ta conteaza!, iar la matematica Fractii si Elemente intuitive de geometrie. Pentru probele la romana itemii au urmarit testarea cunostintelor atat pentru toate componentele limbii , cat si pentru literatura , formularea descriptorilor de performanta au fost astfel enuntati incat sa ofere posibilitatea tuturor copiilor pentru a obtine rezultatele dorite. La matematica probele de evaluare au coincis cu sintetizarea unor cunostinte ale unor capitole atragatoare, primele continuturi au vizat elemente absolut noi pentru elevi: fractiile, cele din categoria a doua , elementele de geometrie , studiate inca din clasa I , au avut ca noutate in clasa a IV-a notiunea de perimetrul. Itemii celor doua probe matematice s-au integrat in cele trei categorii: obiectivi, semiobiectivi, subiectivi. Cele doua chestionare aplicate grupului experimental au fost formulate pentru a-i determina pe elevi sa se cunoasca mai bine , sa-si cunoasca preferintele materiei studiate si sa aleaga tipul de metode care ii atrage cel mai mult la romana si matematica.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one