Metodica activitatilor istructiv-educative din Gradinita
Lucrarea este structurata pe cincisprezece capitole ce abordeaza teme de interes actual privind structura si particularitatile curriculumului prescolar, proiectarea integrata, metodologia instruirii si evaluarii in gradinita, pregatirea prescolarului pentru scoala, parteneriatul gradinita-familie-comunitate, particularitatile prescolarului ce cerinte educative speciale etc., constituind la acest moment singura lucrare cu acest titlu destinata perfectionarii educatoarelor prin grade didactice. Prin corelarea aspectelor teoretice cu exemple concrete din practica la clasa, acest volum se constituie intr-un instrument util, inclusiv studentilor de la specializarea Pedagogia invatamantului primar si prescolar din cadrul facultatilor de Stiinte ale Educatiei.
Descrierea produsului
Lucrarea este structurata pe cincisprezece capitole ce abordeaza teme de interes actual privind structura si particularitatile curriculumului prescolar, proiectarea integrata, metodologia instruirii si evaluarii in gradinita, pregatirea prescolarului pentru scoala, parteneriatul gradinita-familie-comunitate, particularitatile prescolarului ce cerinte educative speciale etc., constituind la acest moment singura lucrare cu acest titlu destinata perfectionarii educatoarelor prin grade didactice. Prin corelarea aspectelor teoretice cu exemple concrete din practica la clasa, acest volum se constituie intr-un instrument util, inclusiv studentilor de la specializarea Pedagogia invatamantului primar si prescolar din cadrul facultatilor de Stiinte ale Educatiei.
Detaliile produsului