Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

Weekend LITERAr

-50% -25% la

titlurile editurii Litera

Urmatoarea ta lectura aici!
Close btn popup img

Modalitati si tehnici de evaluare in invatamantul primar

De (autor): Laura Claudia Gora

5
(1 reviews)
Modalitati si tehnici de evaluare in invatamantul primar - Laura Claudia Gora

Modalitati si tehnici de evaluare in invatamantul primar

De (autor): Laura Claudia Gora

5
(1 reviews)
Pentru eficientizarea si optimizarea actului de evaluare se pune tot mai mult accent pe imbinarea strategiilor traditionale cu strategiile alternative de evaluare datorita valentelor formativ-educative pe care acestea le poseda. Pentru ca "alternativa" ca atribut al democratiei se reflecta si in invatamant, am studiat literatura de specialitate, lucrari de specialitate, articole din presa pedagogica si am adaugat, prezentat strategii moderne de evaluare. Din experienta acumulata la catedra am inteles ca alternarea metodelor si tehnicilor de evaluare faciliteaza, imbunatatesc, orienteza activitatea de invatare catre continuturi esentiale,determina un stil de invatare si stimuleaza motivatia pentru invatare. Controlul sistematic ofera posibilitatea unui feed-back asupra performantelor,ii ajuta pe elevi sa-si dezvolte capacitati de autoevaluare, de autoapreciere dirijata, controlata. Folosirea cu pricepere, finete a modalitatilor si tehnicilor de evaluare imbunatatesc rezultatele scolare odata cu cresterea randamentului scolar.
 
O complementaritate a metodelor de evaluare reprezinta o alternativa care diversifica si imbogateste practica evaluativa, in acest mod evitandu-se rutina si monotonia. In ciclul primar se pot utiliza moduri sau tipuri diferite de probe de evaluare, combinate optim in functie de obiectivele propuse, de inspiratia educatorului, care pot aduce un pachet important de informatii in legatura cu progresul elevilor, informatii care mai apoi trebuie sa fie valorificate, sa se indreapte catre rolul formativ, catre sedimentarea cunostintelor dobandite anterior. Din punct de vedere teoretic am urmarit implicatiile pe care modalitatile traditionale si alternative de evaluare le au asupra procesului de invatare si asupra personalitatii in formarea elevului. Din punct de vedere aplicativ, sunt exemplificate metode traditionale si alternative de evaluare care sa favorizeze procesul de invatare si individualizare a performantelor scolare.
Citeste mai mult

20.89Lei

Sau 2089 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Pentru eficientizarea si optimizarea actului de evaluare se pune tot mai mult accent pe imbinarea strategiilor traditionale cu strategiile alternative de evaluare datorita valentelor formativ-educative pe care acestea le poseda. Pentru ca "alternativa" ca atribut al democratiei se reflecta si in invatamant, am studiat literatura de specialitate, lucrari de specialitate, articole din presa pedagogica si am adaugat, prezentat strategii moderne de evaluare. Din experienta acumulata la catedra am inteles ca alternarea metodelor si tehnicilor de evaluare faciliteaza, imbunatatesc, orienteza activitatea de invatare catre continuturi esentiale,determina un stil de invatare si stimuleaza motivatia pentru invatare. Controlul sistematic ofera posibilitatea unui feed-back asupra performantelor,ii ajuta pe elevi sa-si dezvolte capacitati de autoevaluare, de autoapreciere dirijata, controlata. Folosirea cu pricepere, finete a modalitatilor si tehnicilor de evaluare imbunatatesc rezultatele scolare odata cu cresterea randamentului scolar.
 
O complementaritate a metodelor de evaluare reprezinta o alternativa care diversifica si imbogateste practica evaluativa, in acest mod evitandu-se rutina si monotonia. In ciclul primar se pot utiliza moduri sau tipuri diferite de probe de evaluare, combinate optim in functie de obiectivele propuse, de inspiratia educatorului, care pot aduce un pachet important de informatii in legatura cu progresul elevilor, informatii care mai apoi trebuie sa fie valorificate, sa se indreapte catre rolul formativ, catre sedimentarea cunostintelor dobandite anterior. Din punct de vedere teoretic am urmarit implicatiile pe care modalitatile traditionale si alternative de evaluare le au asupra procesului de invatare si asupra personalitatii in formarea elevului. Din punct de vedere aplicativ, sunt exemplificate metode traditionale si alternative de evaluare care sa favorizeze procesul de invatare si individualizare a performantelor scolare.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one