X
Categorii:
inchide meniul
Card Cadou
Ebooks
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Montessori. Asocieri - Obiecte si intrebuintarea lor

5

10.93  Lei 11.5  Lei

sau 1092 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: GAM978-973-149-641-2

An aparitie: 2016

Categoria: Practic Pentru Copii

Colectie: Carti de joc Montessori

Editie: Cartonata

Editura: GAMA

Format: 90x60

Nr. pagini: 50

Varsta: 1-3 ani

Varsta: 3-5 ani



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

    In pedagogia montessoriana, notiuni aparent complexe le sunt prezentate copiilor de la o varsta frageda. Maria Montessori era de parere ca nu exista „cunostinte usoare si cunostinte grele". „Mintea absorbanta" a copilului poate sa asimileze cu aceeasi usurinta atat cuvintele simple, cat si pe cele considerate complicate. De la nastere si pana la 3 ani, copilul isi dezvolta lirnbajul si isi insuseste spontan notiuni si cuvinte, oricat de complexe. Este, asadar, ideal sa-i stimulati acest interes natural, chiar inainte ca micutul sa inceapa sa vorbeasca. Nu va temeti ca demersul este prematur. Cuvintele pot fi cunoscute inainte de a fi rostite. Nu subestimati copilul si nu ratati perioada senzitiva caracterizata de interesul pentru limbaj, ci folositi-o din plin, facilitand achizitia de termeni utili pentru cultura sa generala.

    Pachetul familiarizeaza copilul cu 25 de obiecte utile si ilustreaza, deopotriva, intrebuintarea lor. Notiuni opuse, organizate in diferite categorii: dimensiuni, stari, senzatii sau pozitii in spatiu. In functie de diferite criterii, obiectele sunt impartite pe categorii: "in trusa de scule"; "la scoala"; "in trusa de lucru manual"; etc.
   Contine: • 25 de perechi de carduri obiect-utilizare • denumiri bilingve (romana / engleza) • pictograme pentru sortare facila si clasificare • informatii utile

    Fragment din regulamentul de joc:
 
  „PASUL 1: Introducerea notiunii plecand de la lumea reala
    Alegeti trei obiecte. Prezentati-le copilului pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire. Invitat-l apoi sa le exploreze cu ajutorul simturilor: sa le pipaie, sa le miroasa, sa le manipuleze. Exemplificati utilitatea fiecareia, lasand copilul sa incerce acolo unde folosirea nu implica riscuri. 
 
  PASUL 2: Lectia in 3 timpi
    1. Numirea - Alegeti 3 carduri cu obiecte din aceiasi categorie si aratati-i-le copilului pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire: „Ace(a)sta este un/o ...”. Asezati cardurile intotdeauna dinspre stanga spre dreapta — ordinea citirii, folosita in pedagogia montessoriana. Repetati numirea de cateva ori, indicand cardul corespunzator. 
    2. Recunoasterea - Folositi aceasta etapa fie in completarea primeia, fie intr-o activitate ulterioara. Este cea mai importanta parte a lectiei si se recomanda sa dureze mai mult decat celelalte. Dati-i copilului cardurile sa le aseze pe masuta sau pe covorasul de activitati, intotdeauna dinspre stanga spre dreapta. Numiti un element ilustrat pe card si rugati copilul sa vi-larate. Repetati si pentru celelalte doua carduri. Variati formularile: „Poti sa-mi arati ...?", „Care este...?”, „Te rog sa-mi dai...”.
    3. Reamintirea - Treceti la aceasta parte a lectiei abia dupa ce sunteti convins ca micutul va reusi sa indeplineasca sarcina. Folosind cele 3 carduri, cereti-i sa le numeasca pe rand, intrebandu-l: „Ce este ace(a)sta?".”
 
  PASUL 3: Identificarea
    Alegeti 3-5 perechi de carduri. Asezati pe masa, in ordine aleatorie, cadrurile care sugereaza utilizarile obiectelor, iar pe celelalte lasati-le la indemana copilului. Cereti-i sa va dea cate un card: "Da-mi obiectul cu care udam florile", "Da-mi obiectul cu care punem mortar pe caramizi", etc. - numindu-l in timp ce-l asaza indreptul cardului-pereche.
    Varianta de joc: Trenuletul obiectelor. Asezati pe masa 10 carduri cu obiecte. Cereti-i copilului sa le aranjeze in spatiul de lucru in ordinea in care elementele reprezentate "se urca in vagoanele unui trenulet": "Primul urca in tren spargatorul de nuci", "Dupa el se urca secera" etc.
 
 PASUL 4: Asocierea vizuala
    Dintre obiectele ilustrate pe carduri, alegeti 3-5 obiecte de dimensiuni mici, pe care le aveti la indemana: de pilda ascutitoare, creta, tirbuson, incaltator, etc. si oferiti-le copilului intr-un cosulet. Lasati-l sa le studieze, insistand asupra utilitatii lor. Invitati-l apoi sa le aseze peste cardurile potrivite."

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
5 (4 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
Un produs bun.
Nichita Mirela 05/13/2020
Educativ, calitativ si cu multe variante de a te juca

T.O.Adelina 04/16/2020
Succes maxim! La fel si restul cartonaselor (flashcardurilor) de 2 ani plus, de la Gama-Montessori. Foarte utile, poti varia mult activitatile cu ele. La noi au mers de la 18 luni, fara probleme.

Cartile de joc sunt foarte bine realizate. Au poze reale cu lucrurile. Pe spatele cartilor de joc se gaseste denumirea produsului si o mica descriere. Se pot utiliza pentru mai multe tipuri de jocuri. Recomand

sus
Feedback Wishlist