headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Motivatia invatarii si reusita scolara

De (autor): Alina Barbu

0
(0 review-uri)
Motivatia invatarii si reusita scolara - Alina Barbu

Motivatia invatarii si reusita scolara

De (autor): Alina Barbu

0
(0 review-uri)
    Omul nu este doar un sistem reactiv, ci si unul activ, capabil nu numai sa raspunda la incitatiile mediului ambiant, dar sa si actioneze asupra lui, sa aiba o activitate proprie, relativ independenta de influentele externe, sa elimine anumite cerinte fata de ambianta si sa o asimileze in conformitate cu dinamica sa externa. Latura fundamentala a acestui activism o reprezinta motivatia. Aceasta afecteaza nemijocit activitatea noastra zilnica.
    Nevoia studierii motivatiei umane si a formelor ei se face resimtita din ce in ce mai puternic. Aceasta se datoreaza cresterii considerabile a volumului de cunostinte, care la randul sau cere o personalitate apta de a le poseda si a opera cu ele. Prin urmare, cerintele sunt inaintate in primul rand fata de sistemul de instruire, subiectului reclamindu-i-se ca cerinta: formarea unei personalitati autonome si creative. Oportunitatea acestei teme sunt conditionate de schimbarile esentiale din societate. Dinamismul acestor schimbari cere adaptari cat mai promte din partea fiecaruia. Cresterea rapida a volumului de informatii, uzura accelerata a cunostintelor pretinde adaptarea continua a obiectivelor scolii, a continuturilor, formelor si metodelor de invatamant. In acest context, capata o actualitate deosebita problematica dezvoltarii motivatiei scolare. (Autoarea)
    CUPRINS:
 
Preliminarii
 
I. MOTIVATIA. CONCEPTE SI STRUCTURI
    I.1. Aceptiuni definitorii ale notiunii de motivatie
    I.2. Perspective teoretice asupra motivatiei: I.2.a) Dimensiunea structurala I.2.b) Formele motivatiei I.2.c) Motivatie si performanta. Optimum motivational
   I.3. Problematica motivatiei umane in psihologia contemporana (Ab. Maslow, F. W. Herzberg, C. Alderfer, D. Mc. Clelland)
 
II. CONSIDERATII PRIVIND MOTIVATIA SCOLARA
    II.1. Structura sistemului motivatiei scolare: II.1.a) Specificul motivatiei la scolarul mic II.1.b) Motivatia invatarii. Valente psihopedagogice II.1.c) Structura sistemului motivational scolar II.1.d) Motivatia de tip scolar - camp al interactiunii scopurilor si motivelor specifice
    II.2. Strategii de stimulare a motivatiei scolare
 
III. STUDIU EXPERIMENTAL PRIVIND INVESTIGAREA MOTIVELOR INVATARII SCOLARE, CONDITIE A REUSITEI SOCIALE
    III.1. Ipoteza si obiectivele
    III.2. Metodologia cercetarii: III.2.a) Esantionul si caracteristicile sale III.2.b) Metodele de cercetare III.2.c) Etapele desfasurarii cercetarii
    III.3. Descrierea cercetarii, centralizarea si interpretarea rezultatelor
 
Concluzii
Bibliografie
Citeste mai mult

18.69Lei

18.69Lei

Primesti 18 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

    Omul nu este doar un sistem reactiv, ci si unul activ, capabil nu numai sa raspunda la incitatiile mediului ambiant, dar sa si actioneze asupra lui, sa aiba o activitate proprie, relativ independenta de influentele externe, sa elimine anumite cerinte fata de ambianta si sa o asimileze in conformitate cu dinamica sa externa. Latura fundamentala a acestui activism o reprezinta motivatia. Aceasta afecteaza nemijocit activitatea noastra zilnica.
    Nevoia studierii motivatiei umane si a formelor ei se face resimtita din ce in ce mai puternic. Aceasta se datoreaza cresterii considerabile a volumului de cunostinte, care la randul sau cere o personalitate apta de a le poseda si a opera cu ele. Prin urmare, cerintele sunt inaintate in primul rand fata de sistemul de instruire, subiectului reclamindu-i-se ca cerinta: formarea unei personalitati autonome si creative. Oportunitatea acestei teme sunt conditionate de schimbarile esentiale din societate. Dinamismul acestor schimbari cere adaptari cat mai promte din partea fiecaruia. Cresterea rapida a volumului de informatii, uzura accelerata a cunostintelor pretinde adaptarea continua a obiectivelor scolii, a continuturilor, formelor si metodelor de invatamant. In acest context, capata o actualitate deosebita problematica dezvoltarii motivatiei scolare. (Autoarea)
    CUPRINS:
 
Preliminarii
 
I. MOTIVATIA. CONCEPTE SI STRUCTURI
    I.1. Aceptiuni definitorii ale notiunii de motivatie
    I.2. Perspective teoretice asupra motivatiei: I.2.a) Dimensiunea structurala I.2.b) Formele motivatiei I.2.c) Motivatie si performanta. Optimum motivational
   I.3. Problematica motivatiei umane in psihologia contemporana (Ab. Maslow, F. W. Herzberg, C. Alderfer, D. Mc. Clelland)
 
II. CONSIDERATII PRIVIND MOTIVATIA SCOLARA
    II.1. Structura sistemului motivatiei scolare: II.1.a) Specificul motivatiei la scolarul mic II.1.b) Motivatia invatarii. Valente psihopedagogice II.1.c) Structura sistemului motivational scolar II.1.d) Motivatia de tip scolar - camp al interactiunii scopurilor si motivelor specifice
    II.2. Strategii de stimulare a motivatiei scolare
 
III. STUDIU EXPERIMENTAL PRIVIND INVESTIGAREA MOTIVELOR INVATARII SCOLARE, CONDITIE A REUSITEI SOCIALE
    III.1. Ipoteza si obiectivele
    III.2. Metodologia cercetarii: III.2.a) Esantionul si caracteristicile sale III.2.b) Metodele de cercetare III.2.c) Etapele desfasurarii cercetarii
    III.3. Descrierea cercetarii, centralizarea si interpretarea rezultatelor
 
Concluzii
Bibliografie
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one