Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Motivatie si afaceri

De (autor): Abraham H. Maslow

0
(0 review-uri)
Motivatie si afaceri - Abraham H. Maslow
Rasfoieste

Motivatie si afaceri

De (autor): Abraham H. Maslow

0
(0 review-uri)
Intr-o lume in care apar zi de zi noi teorii despre management si psihologia leadershipului, ideile lui Abraham Maslow surprind prin claritatea, profunzimea si actualitatea lor. Prezenta antologie reuneste articole, conferinte si scrisori inedite (de exemplu, catre Skinner sau Rockefeller) care ofera o perspectiva utila si novatoare asupra managementului si eficientei, autoactualizarii si trebuintelor umane, creativitatii si leadershipului. Indiferent ca vorbeste despre nefasta mecanizare a organizatiilor sau despre cele mai profunde motivatii umane, Maslow ofera de fiecare data exemple si studii de caz, precum si solutii practice pentru managerii si specialistii in resurse umane. Acestia vor putea afla cum sa fidelizeze clientii si partenerii companiei, cum sa creeze un mediu de lucru motivant si creativ sau cum sa se adapteze la schimbare si la provocarile neasteptate.

Metoda manageriala pe stil vechi se transforma vazand cu ochii intr-o abordare uzata moral. Cu cat oamenii ajung sa fie mai evoluati si mai sanatosi psihic, cu atat politica unui management luminat va deveni mai necesara pentru a supravietui in conditii de concurenta si cu atat mai ineficienta va fi intreprinderea bazata pe o politica autoritarista.
Abraham Maslow

Abraham Maslow a reusit sa ne ofere un „tablou complet", spre deosebire de perspectiva ingusta a majoritatii cercetatorilor din stiintele sociale. Descoperirile sale epocale referitoare la motivatie si personalitate au depasit cu mult sfera psihologiei academice, gasindu-si aplicatii in domeniile managementului si marketingului. Lui Maslow i-a placut sa exploreze tendintele sociale abia sesizabile si sa anticipeze cu mult curaj consecintele lor.
Psychology Today

Abraham H. Maslow (1908-1970), intemeietor al psihologiei umaniste si autor de referinta in psihologia personalitatii, a mai fost tradus la Editura Trei cu volumul Motivatie si personalitate.
Deborah Collins Stephens este coach si fondatoare a Centrului pentru Leadership Inovator din California.

Cuprins:

Prefata
Multumiri


PARTEA INTAI
Autoactualizarea in campul muncii


Ierarhia trebuintelor
Atitudinea fata de datorie, munca si misiune a persoanelor orientate catre autoactualizare
Note suplimentare despre autoactualizare, munca, datorie si misiune
Actualizarea, ca datorie
Creativitatea persoanelor aflate in procesul de autoactualizare
Cateva principii de baza ale psihologiei dezvoltarii si autoactualizarii
Note despre stima de sine in mediul de munca
Latura umana a intreprinderii
Dinamica americana
Pericolele autoactualizarii

PARTEA A DOUA
Chestiuni de management si de leadership


Necesitatea unor politici manageriale luminate
Agentii de vanzari si clientii buni si luminati
Note suplimentare la Agentii de vanzari si clientii buni si luminati
Chestiuni manageriale
Nota despre personalitatea angajatilor in vanzari si profesia lor
Note despre intreprinzator
Efecte secundare ale managementului luminat
Liderii, pionii si puterea
Comunicarea – cheia unui management eficace
Dinamica managementului american
Teoria Z

PARTEA A TREIA
Creativitate si inovare


Atitudinea creativa
O abordare holista a creativitatii
Blocaje emotionale la nivelul creativitatii
Nevoia de oameni creativi
Note despre creativitate
Adaugire la notele despre persoana creativa
Trebuintele noastre estetice – note exploratorii

PARTEA A PATRA
Motivatie si comportament


teorie a motivatiei umane
Toate comportamentele sunt motivate?
Motivatia de deficit si motivatia de dezvoltare
Managementul ca experiment psihologic
Complexul Iona – de ce ne este teama sa crestem?

Epilog



 

Citește mai mult

49.90Lei

49.90Lei

Primești 49 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Intr-o lume in care apar zi de zi noi teorii despre management si psihologia leadershipului, ideile lui Abraham Maslow surprind prin claritatea, profunzimea si actualitatea lor. Prezenta antologie reuneste articole, conferinte si scrisori inedite (de exemplu, catre Skinner sau Rockefeller) care ofera o perspectiva utila si novatoare asupra managementului si eficientei, autoactualizarii si trebuintelor umane, creativitatii si leadershipului. Indiferent ca vorbeste despre nefasta mecanizare a organizatiilor sau despre cele mai profunde motivatii umane, Maslow ofera de fiecare data exemple si studii de caz, precum si solutii practice pentru managerii si specialistii in resurse umane. Acestia vor putea afla cum sa fidelizeze clientii si partenerii companiei, cum sa creeze un mediu de lucru motivant si creativ sau cum sa se adapteze la schimbare si la provocarile neasteptate.

Metoda manageriala pe stil vechi se transforma vazand cu ochii intr-o abordare uzata moral. Cu cat oamenii ajung sa fie mai evoluati si mai sanatosi psihic, cu atat politica unui management luminat va deveni mai necesara pentru a supravietui in conditii de concurenta si cu atat mai ineficienta va fi intreprinderea bazata pe o politica autoritarista.
Abraham Maslow

Abraham Maslow a reusit sa ne ofere un „tablou complet", spre deosebire de perspectiva ingusta a majoritatii cercetatorilor din stiintele sociale. Descoperirile sale epocale referitoare la motivatie si personalitate au depasit cu mult sfera psihologiei academice, gasindu-si aplicatii in domeniile managementului si marketingului. Lui Maslow i-a placut sa exploreze tendintele sociale abia sesizabile si sa anticipeze cu mult curaj consecintele lor.
Psychology Today

Abraham H. Maslow (1908-1970), intemeietor al psihologiei umaniste si autor de referinta in psihologia personalitatii, a mai fost tradus la Editura Trei cu volumul Motivatie si personalitate.
Deborah Collins Stephens este coach si fondatoare a Centrului pentru Leadership Inovator din California.

Cuprins:

Prefata
Multumiri


PARTEA INTAI
Autoactualizarea in campul muncii


Ierarhia trebuintelor
Atitudinea fata de datorie, munca si misiune a persoanelor orientate catre autoactualizare
Note suplimentare despre autoactualizare, munca, datorie si misiune
Actualizarea, ca datorie
Creativitatea persoanelor aflate in procesul de autoactualizare
Cateva principii de baza ale psihologiei dezvoltarii si autoactualizarii
Note despre stima de sine in mediul de munca
Latura umana a intreprinderii
Dinamica americana
Pericolele autoactualizarii

PARTEA A DOUA
Chestiuni de management si de leadership


Necesitatea unor politici manageriale luminate
Agentii de vanzari si clientii buni si luminati
Note suplimentare la Agentii de vanzari si clientii buni si luminati
Chestiuni manageriale
Nota despre personalitatea angajatilor in vanzari si profesia lor
Note despre intreprinzator
Efecte secundare ale managementului luminat
Liderii, pionii si puterea
Comunicarea – cheia unui management eficace
Dinamica managementului american
Teoria Z

PARTEA A TREIA
Creativitate si inovare


Atitudinea creativa
O abordare holista a creativitatii
Blocaje emotionale la nivelul creativitatii
Nevoia de oameni creativi
Note despre creativitate
Adaugire la notele despre persoana creativa
Trebuintele noastre estetice – note exploratorii

PARTEA A PATRA
Motivatie si comportament


teorie a motivatiei umane
Toate comportamentele sunt motivate?
Motivatia de deficit si motivatia de dezvoltare
Managementul ca experiment psihologic
Complexul Iona – de ce ne este teama sa crestem?

Epilog



 

Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo