Muzeul contemporan. Programe educationale

De (autor): Iulian-Dalin Ionel Toma

5
(1 reviews)
Muzeul contemporan. Programe educationale - Iulian-Dalin Ionel Toma
Rasfoieste

Muzeul contemporan. Programe educationale

De (autor): Iulian-Dalin Ionel Toma

5
(1 reviews)
Lucrarea raspunde unei tematici de mare actualitate, insuficient analizata in dezbaterile de specialitate in ultimii ani, cu impact major in domeniul politicilor culturale si educative. Situata la intersectia dintre sociologie, psihopedagogie, pedagogie muzeala, estetica si arta, cercetarea identifica tipologia ofertei muzeale contemporane, impreuna cu pirghiile constituirii si dezvoltarii constiintei patrimoniului. Autorul realizeaza o paralela intre muzeu si scoala, ca resurse educationale, pledind pentru un parteneriat comun intre cele doua institutii. Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
 
Nevoile educationale contemporane presupun o reformulare a strategiilor de proiectare si desfasurare a procesului de predare - invatare - experimentare, prin elaborarea si aplicarea in practica scolara, la toate nivelurile, a unei pedagogii moderne, o pedagogie muzeala si o pedagogie a creativitatii, care in mod diferentiat, pe niveluri de virsta si paliere educationale, sa fructifice actualele cunostinte din domeniul sociologiei, muzeografiei, psihologiei, al creativitatii. - Toma Ionel Dalin-Iulian

Din cuprins:
- Conceptul de muzeu, definitii si evolutie;
- Muzeul ca spatiu al experientelor individuale si colective;
- Secolul XXI: publicul si tehnologia multimedia. Diversificare sau schimbare a ofertei muzeale?
- Activitati si programe de pedagogie muzeala in Romania;
- Muzeul in aer liber: dimensiuni socio-culturale si educative
 
Citeste mai mult

26.01Lei

Sau 2601 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Lucrarea raspunde unei tematici de mare actualitate, insuficient analizata in dezbaterile de specialitate in ultimii ani, cu impact major in domeniul politicilor culturale si educative. Situata la intersectia dintre sociologie, psihopedagogie, pedagogie muzeala, estetica si arta, cercetarea identifica tipologia ofertei muzeale contemporane, impreuna cu pirghiile constituirii si dezvoltarii constiintei patrimoniului. Autorul realizeaza o paralela intre muzeu si scoala, ca resurse educationale, pledind pentru un parteneriat comun intre cele doua institutii. Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
 
Nevoile educationale contemporane presupun o reformulare a strategiilor de proiectare si desfasurare a procesului de predare - invatare - experimentare, prin elaborarea si aplicarea in practica scolara, la toate nivelurile, a unei pedagogii moderne, o pedagogie muzeala si o pedagogie a creativitatii, care in mod diferentiat, pe niveluri de virsta si paliere educationale, sa fructifice actualele cunostinte din domeniul sociologiei, muzeografiei, psihologiei, al creativitatii. - Toma Ionel Dalin-Iulian

Din cuprins:
- Conceptul de muzeu, definitii si evolutie;
- Muzeul ca spatiu al experientelor individuale si colective;
- Secolul XXI: publicul si tehnologia multimedia. Diversificare sau schimbare a ofertei muzeale?
- Activitati si programe de pedagogie muzeala in Romania;
- Muzeul in aer liber: dimensiuni socio-culturale si educative
 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre carti, si la fel este si Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te si primesti un cupon de 10% pe care să-l folosesti la urmatoarea ta comanda! In plus, vei afla rapid care sunt promotiile zilei, noutatile si recomandarile noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one