Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Târgul Ghetuțelor🎁

Cadouri de Moș Nicolae

-77%, -30%, -50%

Comandă aici!

Noua pozitionare

De (autor): Steve Rivkin , Jack Trout

0
(0 review-uri)
Noua pozitionare - Jack Trout, Steve Rivkin

Noua pozitionare

De (autor): Steve Rivkin , Jack Trout

0
(0 review-uri)
Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume

Pornind de la principiul "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor", Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.

La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii.
In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing. Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).

Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.

Jack Trout este presedinte la Trout & Partners LTD., o firma de strategie de marketing din SUA, care a oferit consultanta unor importante corporatii cum ar fi AT&T, Merck, IBM, Southwest Airlines si Warner-Lambert.

Steve Rivkin, renumitul specialist in naming, a lucrat cu Jack Trout timp de 15 ani, apoi si-a fondat propria firma de consultanta in domeniul comunicatiilor, in Midland Park, New Jersey. Rivkin & Asociates Inc. a lucrat pentru clienti cum ar fi Chase Manhattan Bank, Monsanto, Pfizer’s Howmedica Inc. si Tiffany & Co.
Citește mai mult

-5%

PRP: 50.92 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

48.37Lei

48.37Lei

50.92 Lei

Primești 48 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume

Pornind de la principiul "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor", Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.

La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii.
In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing. Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).

Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.

Jack Trout este presedinte la Trout & Partners LTD., o firma de strategie de marketing din SUA, care a oferit consultanta unor importante corporatii cum ar fi AT&T, Merck, IBM, Southwest Airlines si Warner-Lambert.

Steve Rivkin, renumitul specialist in naming, a lucrat cu Jack Trout timp de 15 ani, apoi si-a fondat propria firma de consultanta in domeniul comunicatiilor, in Midland Park, New Jersey. Rivkin & Asociates Inc. a lucrat pentru clienti cum ar fi Chase Manhattan Bank, Monsanto, Pfizer’s Howmedica Inc. si Tiffany & Co.
Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X