promo promo25 octo desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

promo promo25 octombrie mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

Nu degeaba ii spune munca!

De (autor): Larry Winget

Nu degeaba ii spune munca! - Larry Winget

Nu degeaba ii spune munca!

De (autor): Larry Winget

Nu degeaba ii spune munca!  Succesul e o vina care-ti apartine

Nu degeaba ii spune munca!  Succesul e o vina care-ti apartine / It's Called Work for a Reason!: Your Success Is Your Own Damn Fault de Larry Winget este un punct de vedere in legatura cu cauza rezultatelor slabe in campul muncii si totodata o culegere de sfaturi folositoare despre cum sa ai mai mult succes. Cine a mai citit macar o carte scrisa de "pitbull-ul dezvoltarii personale" este familiarizat cu stilul extrem de direct si muscator al autorului, asadar pregateste-te ca uneori sa nu-ti fie pe plac ceea ce spune el. In plus, tine cont de faptul ca ceea ce vei regasi in paginile acestei carti sunt simple opinii formulate de autor in urma experientelor personale din campul muncii, asadar e de la sine inteles ca nu se aplica pentru toata lumea. Insa chiar si asa, fii sigur ca te vei amuza copios citind unele dintre intamplarile relatate de autor din fascinantul camp al muncii.
 
Daca te intrebi cui se adreseaza aceasta carte, ei bine raspunsul ti-l ofera chiar autorul:
Daca primesti un salariu, atunci aceasta carte este pentru tine.
Este pentru tine daca muncesti ca sa iti castigi existenta, daca ai muncit vreodata ca sa iti castigi existenta sau daca ai de gand sa muncesti ca sa iti castigi existenta. Este pentru pustiul care abia a terminat facultatea si este pe cale sa capete prima slujba reala, dupa cum este pentru directorul general care lucreaza de cincizeci de ani. Este pentru secretare, pentru agentii de vanzari, pentru gestionarii de marfa si pentru portari. Am scris aceasta carte pentru oricine are o slujba, fie el lider sau subaltern.
 
Larry Winget (n.1952) este scriitor, orator motivational si personalitate media. Originar din Muskogee, Oklahoma (SUA), Larry Winget s-a facut remarcat prin stilul extrem de direct si sincer si mai ales prin capacitatea lui de a spune lucrurilor pe nume, fara dulcegarii si menajamente, tocmai pentru a-i mobiliza pe oameni sa nu se mai ascunda dupa deget si sa treaca la actiune. Datorita acestui stil incomod si muscator a fost supranumit „Pitbull-ul dezvoltarii personale®” si „Singurul orator iritant din lume”. 
 
Autorul iti vorbeste pe parcursul cartii despre experientele din campul muncii pe care le-a avut pana si-a creat propria afacere, despre cum isi conduce propria afacere, despre convingerile pe care le are referitoare la aproape toate aspectele pe care le inglobeaza conceptul de munca: productivitate, succes, statutul de angajat si ce presupune el, respect la locul de munca, vanzari, relatii cu clientii, servicii, leadership, munca in echipa, angajari si concedieri si chiar si subiecte mai delicate precum hartuirea la locul de munca. 
 
Cartea este impartita in 19 capitole dupa cum urmeaza:
 
Capitolul 1: "Hai-ho, hai-ho, la munca am plecat..."
Productivitate. Acesta este cuvantul cheie al capitolului de fata care pune niste intrebari deranjante referitoare la:
Cat de productivi suntem la locul de munca?
Daca nu suntem suficient de productivi, de ce se intampla asta?
Cum ar trebui sa procedam pentru a fi mai productivi?
 
Tot aici parcurgem lista scurta a lui Larry Winget referitoare la cum ar trebui sa muncim si meditam un pic daca ne-ar putea fi de ajutor.
 
Capitolul 2: Succesul este simplu
Succesul este simplu sustine autorul. Afla care sunt argumentele lui in acest sens si descopera secretele lui Larry Winget pentru a avea mai mult succes, dar si ecuatia formulata de el pentru a avea succes in afaceri, precum si lista lui scurta despre cum sa nu te complici.
 
Capitolul 3: Nimeni nu iti datoreaza un trai
Asteparile exagerate pe care le au angajatii din ziua de azi de la companiile pentru care muncesc sunt total nerealiste si ii fac pe acestia sa uite complet un lucru esential: au si companiile drepturile lor asupra angajatilor.
 
Parcurge lista lui Larry pe care sa o ai in minte ori de cate ori nu ai chef sa muncesti si nu uita ca niciun angajat nu este de neinlocuit.
 
Capitolul 4: Rezultatele sunt totul
Asadar, daca muncesti mult dar fara rezultate sau daca angajatii tai muncesc mult dar fara rezultate, cred ca ar trebui sa citesti neaparat acest capitol. Vei afla astfel:
Care este cauza rezultatelor slabe?
Cine e vinovat?
Ce e de facut pentru a te bucura de rezultate mai bune ca angajat sau pentru ca compania pe care o conduci sa fie mai profitabila?
Lista scurta a lui Larry pentru rezultate mai bune.
 
Capitolul 5: "Rezultatele tale sunt vina ta"
Ce mai inseamna si asta? Ei bine, faptul ca nimeni nu e de vina pentru insuccesele tale. Asuma-ti responsabilitatea pentru rezultatele tale si mobilizeaza-te pentru a face mai mult decat atat in viitor. Citeste si aplica lista scurta a lui Larry pentru a fi mai bun si cu siguranta vei reusi!
 
Capitolul 6: Nu trebuie sa iti iubesti jobul
Este ideal sa iti iubesti jobul, sa te distrezi facand ceea ce iti place si sa mai si castigi bani astfel. Dar nu traim intr-o lume ideala, din pacate. Prin urmare nu-ti „pedepsi” angajatorul care te plateste pentru faptul ca tie nu iti place munca pe care o faci. Citeste lista scurta a lui Larry si afla ce poti face pentru a-ti iubi mai mult jobul pe care il ai.
 
Capitolul 7: Devino de neinlocuit
Acesta e secretul succesului deplin la orice job in opinia lui Larry Winget. Atat timp cat nu se va putea gasi prea usor cineva care sa faca ceea ce faci tu in felul cum il faci tu, jobul acela va fi al tau si numai al tau si vei fi recompensat pe masura pentru el. Afla cum poti deveni de neinlocuit la locul tau de munca, dar si ce dezavantaje presupune acest lucru si consulta lista scurta a lui Larry pentru a deveni de neinlocuit.
 
Capitolul 8: Cel mai sfant loc
Acest capitol ii vizeaza deopotriva pe manageri si pe angajati si vorbeste despre respectul care trebuie sa caracterizeze o organizatie la toate nivelurile ei, incepand de la aspect si curatenie si pana la relatiile dintre angajati, relatiile cu clientii sau atitudinea fata de concurenta. Descopera lista lui Larry pentru mai mult respect si aplic-o in organizatia ta!
 
Capitolul 9: O familie mare si fericita... da, vezi sa nu!
Se spune adesea ca la job ai o a doua familie. In fond, in timpul saptamanii petreci mai mult timp cu colegii de munca decat cu familia ta. Dar, chiar ti-ai dori ca toti colegii de munca sa faca parte din „familia ta” fie ea si-a doua? In acest capitol vei gasi descrierea tipologiilor clasice de colegi pe care ii poti intalni la orice loc de munca, dar si idei pentru a iesi cu bine din situatiile in care ai dat gres. Tot aici vei gasi dezvoltat subiectul „care-i treaba cu idiotii” si se va dezbate si un subiect mai delicat: hartuirea sexuala la locul de munca. Afla opinia autorului cu privire la relatiile amoroase intre colegii de serviciu si parcurge lista lui scurta referitoare la cum sa te descurci cu idiotii.
 
Capitolul 10: Etica: Ori e alba, ori e neagra
Bine ai venit la ora de etica la locul de munca. Tema de azi: etica la locul de munca ????  Afla asadar ce e etic si ce nu e etic sa faci cand te afli la serviciu, cum iti poti da seama daca ceva este corect sau gresit si care este lista scurta a lui Larry despre etica.
 
Capitolul 11: Cum sa iti distrugi complet concurenta
Probabil ca nici tu nu crezi ca poti sa faci asta, asa cum nu crede nici Larry Winget, insa el are o idee pe cat de originala, pe atat de plauzibila in legatura cu modalitatea prin care ai putea, la modul cel mai realist posibil, sa iti anulezi concurenta. Descopera lista scurta a lui Larry si aplic-o in propria afacere.
 
Capitolul 12: Cele opt principii ale leadershipului
In opinia lui Larry Winget un lider trebuie sa fie capabil sa realizeze trei lucruri in compania sa. Afla care sunt acestea, ce stipuleaza principiul 20-60-20 al lui Larry, ce si cum trebuie sa comunice un lider, cum trebuie sa contribuie un lider la educatia angajatilor, de ce trebuie sa se instruiasca continuu el insusi, cum si de ce trebuie sa stie sa delege, care este lista lui Larry pentru recompensarea angajatilor, cum se face evaluarea angajatilor, de ce e important sa scapi de angajatii neproductivi si cum sa-i concediezi. Afla totodata care e parerea lui Larry Winget despre motivatie si parcurge lista lui scurta pentru leadership.
 
Capitolul 13: Munca in echipa nu functioneaza
Munca in echipa este un alt concept care nu este pe placul lui Larry Winget. De aceea il desfiinteaza fara mila, considerandu-l doar o scuza buna pentru ca unii angajati sa nu munceasca. In schimb, Larry Winget vorbeste aici despre libertatea pe care si-o castiga cei care dau dovada de eficienta si productivitate sporita fata de ceilalti colegi. Parcurge lista lui Larry pentru a (nu) munci in echipa si bazeaza-te intotdeauna pe fortele tale indiferent de jobul pe care il prestezi.
 
Capitolul 14: Trebuie sa servesti pe cineva
Cine nu are macar o amintire despre un serviciu prost pentru care a platit bani? Fiecare dintre noi am fost serviti macar o data sub nivelul asteptarilor si fiecare dintre noi am primit replici nepotrivite atunci cand ne-am plans de acest lucru. Inclusiv Larry Winget care relateaza aici o parte din experientele neplacute pe care le-a trait in calitate de client. Asadar, ce e de facut cu serviciile proaste, dar mai ales cu relatiile execrabile cu clientii. Larry Winget are cateva idei in acest sens.
 
Capitolul 15: Nu se intampla nimic pana nu se vinde ceva
Vanzarile sunt motorul economiei. Daca nu ar fi ele, totul s-ar bloca. Asadar, cum faci sa vinzi mai mult? De ce nu cumpara oamenii? Care este cheia pentru o afacere mai profitabila? Raspunsurile le gasesti aici alaturi de povestile lui Larry Winget referitoare la asa da-urile si asa nu-urile vanzarilor.
 
Capitolul 16: Lectii scurte, dificile si scumpe
Simplifica. Nu te astepta ca ceilalti sa inteleaga ce gandesti si ce spui. Spune ce ai de spus cat mai simplu posibil.
Oamenii te trateaza dupa cum i-ai invatat sa te trateze.
Lauda in public si critica in privat.
Nu te astepta sa fii respectat daca nu esti respectuos.
Nu lasa clientii sa profite de tine.
 
Acestea sunt doar cateva dintre sfaturile, dintr-un lung sir pe care autorul ti le ofera in ascest capitol. Sunt scurte, la obiect si foarte usor de retinut. Dar mai ales sunt foarte practice si odata aplicate in viata de zi cu zi pot face diferenta.
 
Capitolul 17: Cele 12 reguli ale lui Larry din manualul angajatului
Daca esti angajat, trebuie sa tii cont de aceste 12 reguli ale lui Larry Winget pentru ca sunt cat se poate de adevarate. Cunoscandu-le, viata ta de angajat va fi mult mai usoara...
 
Capitolul 18: Cele 12 reguli ale lui Larry din manualul angajatorului
Cele de mai sus sunt valabile si pentru acest capitol, doar ca autorul se refera la angajatori, mai precis la managerii si antreprenorii care au oameni in subordine.
 
Capitolul 19: Si acum ce fac?
Cand vine vorba despre munca lucrurile sunt destul de simple. Fii sincer cu tine insuti si trateaza-i  pe ceilalti asa cum ti-ar placea sa fii tratat si tu la ranul tau si nu uita sfaturile lui Larry din acest ultim capitol referitoare la cum sa obtii satisfactii din munca:

Munceste asiduu.
Vinde-ti produsele; nu se vor vinde singure.
Uimeste-ti clientul in asa masura, incat sa doreasca mereu sa faca afaceri cu tine si sa le vorbeasca si altora despre tine.
Angajeaza-ti oamenii cu mare atentie.
Concediaza rapid atunci cand e nevoie.
Distreaza-te si bucura-te de ceea ce faci, dar mai ales fa ceea ce esti platit sa faci.
Rezultatele sunt totul si ele nu mint niciodata.
Citeste mai mult

39.00Lei

Sau 3900 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Nu degeaba ii spune munca!  Succesul e o vina care-ti apartine

Nu degeaba ii spune munca!  Succesul e o vina care-ti apartine / It's Called Work for a Reason!: Your Success Is Your Own Damn Fault de Larry Winget este un punct de vedere in legatura cu cauza rezultatelor slabe in campul muncii si totodata o culegere de sfaturi folositoare despre cum sa ai mai mult succes. Cine a mai citit macar o carte scrisa de "pitbull-ul dezvoltarii personale" este familiarizat cu stilul extrem de direct si muscator al autorului, asadar pregateste-te ca uneori sa nu-ti fie pe plac ceea ce spune el. In plus, tine cont de faptul ca ceea ce vei regasi in paginile acestei carti sunt simple opinii formulate de autor in urma experientelor personale din campul muncii, asadar e de la sine inteles ca nu se aplica pentru toata lumea. Insa chiar si asa, fii sigur ca te vei amuza copios citind unele dintre intamplarile relatate de autor din fascinantul camp al muncii.
 
Daca te intrebi cui se adreseaza aceasta carte, ei bine raspunsul ti-l ofera chiar autorul:
Daca primesti un salariu, atunci aceasta carte este pentru tine.
Este pentru tine daca muncesti ca sa iti castigi existenta, daca ai muncit vreodata ca sa iti castigi existenta sau daca ai de gand sa muncesti ca sa iti castigi existenta. Este pentru pustiul care abia a terminat facultatea si este pe cale sa capete prima slujba reala, dupa cum este pentru directorul general care lucreaza de cincizeci de ani. Este pentru secretare, pentru agentii de vanzari, pentru gestionarii de marfa si pentru portari. Am scris aceasta carte pentru oricine are o slujba, fie el lider sau subaltern.
 
Larry Winget (n.1952) este scriitor, orator motivational si personalitate media. Originar din Muskogee, Oklahoma (SUA), Larry Winget s-a facut remarcat prin stilul extrem de direct si sincer si mai ales prin capacitatea lui de a spune lucrurilor pe nume, fara dulcegarii si menajamente, tocmai pentru a-i mobiliza pe oameni sa nu se mai ascunda dupa deget si sa treaca la actiune. Datorita acestui stil incomod si muscator a fost supranumit „Pitbull-ul dezvoltarii personale®” si „Singurul orator iritant din lume”. 
 
Autorul iti vorbeste pe parcursul cartii despre experientele din campul muncii pe care le-a avut pana si-a creat propria afacere, despre cum isi conduce propria afacere, despre convingerile pe care le are referitoare la aproape toate aspectele pe care le inglobeaza conceptul de munca: productivitate, succes, statutul de angajat si ce presupune el, respect la locul de munca, vanzari, relatii cu clientii, servicii, leadership, munca in echipa, angajari si concedieri si chiar si subiecte mai delicate precum hartuirea la locul de munca. 
 
Cartea este impartita in 19 capitole dupa cum urmeaza:
 
Capitolul 1: "Hai-ho, hai-ho, la munca am plecat..."
Productivitate. Acesta este cuvantul cheie al capitolului de fata care pune niste intrebari deranjante referitoare la:
Cat de productivi suntem la locul de munca?
Daca nu suntem suficient de productivi, de ce se intampla asta?
Cum ar trebui sa procedam pentru a fi mai productivi?
 
Tot aici parcurgem lista scurta a lui Larry Winget referitoare la cum ar trebui sa muncim si meditam un pic daca ne-ar putea fi de ajutor.
 
Capitolul 2: Succesul este simplu
Succesul este simplu sustine autorul. Afla care sunt argumentele lui in acest sens si descopera secretele lui Larry Winget pentru a avea mai mult succes, dar si ecuatia formulata de el pentru a avea succes in afaceri, precum si lista lui scurta despre cum sa nu te complici.
 
Capitolul 3: Nimeni nu iti datoreaza un trai
Asteparile exagerate pe care le au angajatii din ziua de azi de la companiile pentru care muncesc sunt total nerealiste si ii fac pe acestia sa uite complet un lucru esential: au si companiile drepturile lor asupra angajatilor.
 
Parcurge lista lui Larry pe care sa o ai in minte ori de cate ori nu ai chef sa muncesti si nu uita ca niciun angajat nu este de neinlocuit.
 
Capitolul 4: Rezultatele sunt totul
Asadar, daca muncesti mult dar fara rezultate sau daca angajatii tai muncesc mult dar fara rezultate, cred ca ar trebui sa citesti neaparat acest capitol. Vei afla astfel:
Care este cauza rezultatelor slabe?
Cine e vinovat?
Ce e de facut pentru a te bucura de rezultate mai bune ca angajat sau pentru ca compania pe care o conduci sa fie mai profitabila?
Lista scurta a lui Larry pentru rezultate mai bune.
 
Capitolul 5: "Rezultatele tale sunt vina ta"
Ce mai inseamna si asta? Ei bine, faptul ca nimeni nu e de vina pentru insuccesele tale. Asuma-ti responsabilitatea pentru rezultatele tale si mobilizeaza-te pentru a face mai mult decat atat in viitor. Citeste si aplica lista scurta a lui Larry pentru a fi mai bun si cu siguranta vei reusi!
 
Capitolul 6: Nu trebuie sa iti iubesti jobul
Este ideal sa iti iubesti jobul, sa te distrezi facand ceea ce iti place si sa mai si castigi bani astfel. Dar nu traim intr-o lume ideala, din pacate. Prin urmare nu-ti „pedepsi” angajatorul care te plateste pentru faptul ca tie nu iti place munca pe care o faci. Citeste lista scurta a lui Larry si afla ce poti face pentru a-ti iubi mai mult jobul pe care il ai.
 
Capitolul 7: Devino de neinlocuit
Acesta e secretul succesului deplin la orice job in opinia lui Larry Winget. Atat timp cat nu se va putea gasi prea usor cineva care sa faca ceea ce faci tu in felul cum il faci tu, jobul acela va fi al tau si numai al tau si vei fi recompensat pe masura pentru el. Afla cum poti deveni de neinlocuit la locul tau de munca, dar si ce dezavantaje presupune acest lucru si consulta lista scurta a lui Larry pentru a deveni de neinlocuit.
 
Capitolul 8: Cel mai sfant loc
Acest capitol ii vizeaza deopotriva pe manageri si pe angajati si vorbeste despre respectul care trebuie sa caracterizeze o organizatie la toate nivelurile ei, incepand de la aspect si curatenie si pana la relatiile dintre angajati, relatiile cu clientii sau atitudinea fata de concurenta. Descopera lista lui Larry pentru mai mult respect si aplic-o in organizatia ta!
 
Capitolul 9: O familie mare si fericita... da, vezi sa nu!
Se spune adesea ca la job ai o a doua familie. In fond, in timpul saptamanii petreci mai mult timp cu colegii de munca decat cu familia ta. Dar, chiar ti-ai dori ca toti colegii de munca sa faca parte din „familia ta” fie ea si-a doua? In acest capitol vei gasi descrierea tipologiilor clasice de colegi pe care ii poti intalni la orice loc de munca, dar si idei pentru a iesi cu bine din situatiile in care ai dat gres. Tot aici vei gasi dezvoltat subiectul „care-i treaba cu idiotii” si se va dezbate si un subiect mai delicat: hartuirea sexuala la locul de munca. Afla opinia autorului cu privire la relatiile amoroase intre colegii de serviciu si parcurge lista lui scurta referitoare la cum sa te descurci cu idiotii.
 
Capitolul 10: Etica: Ori e alba, ori e neagra
Bine ai venit la ora de etica la locul de munca. Tema de azi: etica la locul de munca ????  Afla asadar ce e etic si ce nu e etic sa faci cand te afli la serviciu, cum iti poti da seama daca ceva este corect sau gresit si care este lista scurta a lui Larry despre etica.
 
Capitolul 11: Cum sa iti distrugi complet concurenta
Probabil ca nici tu nu crezi ca poti sa faci asta, asa cum nu crede nici Larry Winget, insa el are o idee pe cat de originala, pe atat de plauzibila in legatura cu modalitatea prin care ai putea, la modul cel mai realist posibil, sa iti anulezi concurenta. Descopera lista scurta a lui Larry si aplic-o in propria afacere.
 
Capitolul 12: Cele opt principii ale leadershipului
In opinia lui Larry Winget un lider trebuie sa fie capabil sa realizeze trei lucruri in compania sa. Afla care sunt acestea, ce stipuleaza principiul 20-60-20 al lui Larry, ce si cum trebuie sa comunice un lider, cum trebuie sa contribuie un lider la educatia angajatilor, de ce trebuie sa se instruiasca continuu el insusi, cum si de ce trebuie sa stie sa delege, care este lista lui Larry pentru recompensarea angajatilor, cum se face evaluarea angajatilor, de ce e important sa scapi de angajatii neproductivi si cum sa-i concediezi. Afla totodata care e parerea lui Larry Winget despre motivatie si parcurge lista lui scurta pentru leadership.
 
Capitolul 13: Munca in echipa nu functioneaza
Munca in echipa este un alt concept care nu este pe placul lui Larry Winget. De aceea il desfiinteaza fara mila, considerandu-l doar o scuza buna pentru ca unii angajati sa nu munceasca. In schimb, Larry Winget vorbeste aici despre libertatea pe care si-o castiga cei care dau dovada de eficienta si productivitate sporita fata de ceilalti colegi. Parcurge lista lui Larry pentru a (nu) munci in echipa si bazeaza-te intotdeauna pe fortele tale indiferent de jobul pe care il prestezi.
 
Capitolul 14: Trebuie sa servesti pe cineva
Cine nu are macar o amintire despre un serviciu prost pentru care a platit bani? Fiecare dintre noi am fost serviti macar o data sub nivelul asteptarilor si fiecare dintre noi am primit replici nepotrivite atunci cand ne-am plans de acest lucru. Inclusiv Larry Winget care relateaza aici o parte din experientele neplacute pe care le-a trait in calitate de client. Asadar, ce e de facut cu serviciile proaste, dar mai ales cu relatiile execrabile cu clientii. Larry Winget are cateva idei in acest sens.
 
Capitolul 15: Nu se intampla nimic pana nu se vinde ceva
Vanzarile sunt motorul economiei. Daca nu ar fi ele, totul s-ar bloca. Asadar, cum faci sa vinzi mai mult? De ce nu cumpara oamenii? Care este cheia pentru o afacere mai profitabila? Raspunsurile le gasesti aici alaturi de povestile lui Larry Winget referitoare la asa da-urile si asa nu-urile vanzarilor.
 
Capitolul 16: Lectii scurte, dificile si scumpe
Simplifica. Nu te astepta ca ceilalti sa inteleaga ce gandesti si ce spui. Spune ce ai de spus cat mai simplu posibil.
Oamenii te trateaza dupa cum i-ai invatat sa te trateze.
Lauda in public si critica in privat.
Nu te astepta sa fii respectat daca nu esti respectuos.
Nu lasa clientii sa profite de tine.
 
Acestea sunt doar cateva dintre sfaturile, dintr-un lung sir pe care autorul ti le ofera in ascest capitol. Sunt scurte, la obiect si foarte usor de retinut. Dar mai ales sunt foarte practice si odata aplicate in viata de zi cu zi pot face diferenta.
 
Capitolul 17: Cele 12 reguli ale lui Larry din manualul angajatului
Daca esti angajat, trebuie sa tii cont de aceste 12 reguli ale lui Larry Winget pentru ca sunt cat se poate de adevarate. Cunoscandu-le, viata ta de angajat va fi mult mai usoara...
 
Capitolul 18: Cele 12 reguli ale lui Larry din manualul angajatorului
Cele de mai sus sunt valabile si pentru acest capitol, doar ca autorul se refera la angajatori, mai precis la managerii si antreprenorii care au oameni in subordine.
 
Capitolul 19: Si acum ce fac?
Cand vine vorba despre munca lucrurile sunt destul de simple. Fii sincer cu tine insuti si trateaza-i  pe ceilalti asa cum ti-ar placea sa fii tratat si tu la ranul tau si nu uita sfaturile lui Larry din acest ultim capitol referitoare la cum sa obtii satisfactii din munca:

Munceste asiduu.
Vinde-ti produsele; nu se vor vinde singure.
Uimeste-ti clientul in asa masura, incat sa doreasca mereu sa faca afaceri cu tine si sa le vorbeasca si altora despre tine.
Angajeaza-ti oamenii cu mare atentie.
Concediaza rapid atunci cand e nevoie.
Distreaza-te si bucura-te de ceea ce faci, dar mai ales fa ceea ce esti platit sa faci.
Rezultatele sunt totul si ele nu mint niciodata.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one