Categorii:
inchide meniul
Manuale Scolare
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Online de simplu - Lorand Soares Szasz, Simina Porosnicu

5

77  Lei

sau 7700 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: CLU978-973-0-21307-2

An aparitie: 2016

Autor: Lorand Soares Szasz, Simina Porosnicu

Categoria: Dezvoltare Profesionala

Editie: Necartonata

Editura: SOARES CONSULTING

Format: 235 x 165 x 15 mm

Nr. pagini: 270



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Simina Porosnicu este o mare iubitoare a psihologiei umane si o adepta a unui stil de Marketing etic si sistematic.
Timp de 3 ani a detinut rolul de Marketing Manager pentru brandul Lorand Soares Szasz, dupa care a devenit coach si consultant acreditat sub acest brand si ajuta afacerile sa-si creasca performanta.
Spune foarte des ca in spatele oricaror statistici sunt oameni si fiecare campanie de marketing pe care o coordoneaza demonstreaza atentia catre experienta si emotiile clientului.

Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati oameni de business si traineri din Romania. A reusit ca, in numai cativa ani, sa cladeasca un brand solid si sa gaseasca metodele potrivite de comunicare cu publicul romanesc.
Vede in marketing mai mult decat o simpla unealta de vanzare - un instrument esential de comunicare intre un brand si publicul sau.
Dupa ce a creat o adevarata comunitate romaneasca a oamenilor care iubesc sa se dezvolte si sa se educe, prezinta, in pasi concreti, cat de simplu este sa faci din online un aliat de nadejde ca sa ai un marketing de nota 10.

Stii care este singurul lucru 100% sigur despre vizitatorii site-ului tau? Ca vor iesi la un moment dat de pe pagina. Vor pleca. Ce vor face pana ies este treaba ta: sa-i convingi sa devina clientii tai... Cartea de fata te va ajuta sa iti setezi clar obiectivele pentru efortul tau de marketing online, sa le masori obiectiv si sa iei deciziile potrivite care sa te ajute sa privesti mereu inainte, increzator ca ceea ce faci se va multiplica in timp si iti va aduce rezultate. O recomand tuturor antreprenorilor care vor sa fie sus, pe valul vanzarilor online, dar mai ales celor care au o minte deschisa si inteleg ca succesul inseamna studiu si actiune, testare si rafinare, perfectionare si imbunatatire permanenta. Spor la vanzari online! Ciprian - Ciprian Soleriu, fondator Conversion Academy

Informatiile pe care le vei gasi in acest ghid sunt o combinatie intre ceea ce noi am invatat de la experti in domeniul online, idei proprii si concluzii pe care le-am tras din practica. Spunem ca este un ghid, si nu o carte, pentru ca primesti pas cu pas ce e nevoie sa faci ca sa iti „urci” afacerea online. Sau daca deja e online, sa poti revizui structurat si sa imbunatatesti acolo unde e cazul. Pentru cine este potrivit acest ghid? In special pentru proprietarii si managerii de afaceri de tip IMM sau pentru cei care vor sa-si deschida o afacere. Pentru ca ei au nevoie sa inteleaga cat mai bine cum functioneaza online-ul si ce sa ceara de la angajati sau firmele colaboratoare in asa fel incat sa aiba succes. Insa si specialistii de marketing care sunt la inceput au ce sa invete. Ce ai de castigat daca citesti acest ghid? Nu mai esti nevoit sa citesti zeci sau sute de carti si articole despre acest domeniu ca apoi sa incerci sa gasesti firul rosu. Am creat noi firul rosu pentru tine.
Tot ce iti ramane de facut este sa urmezi pasii (singur sau impreuna cu responsabilul de marketing).

Cateva subiecte pe care le vei gasi in carte:
- Care sunt acele principii de succes pentru orice ai face in marketing online (fie ca este un produs, o strategie, o reclama, un e-mail sau un site);
- Care sunt pasii de urmat si ordinea lor, in asa fel incat sa faci marketing online cu succes;
- Cum sa iti construiesti un produs potrivit pentru piata potrivita, la momentul oportun;
- De ce sa tii cont atunci cand faci strategia de marketing;
- Cum sa creezi un traseu pentru clientii tai, de la interes la cumparare;
- Cum sa faci Social Media, advertising, e-mail marketing si pagini de vanzare de succes;
- Cum ar trebui sa fie oamenii ideali cu care sa lucrezi si cum sa-i recrutezi. - Mult succes! Lorand si Simina

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
5 (8 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
paulstefan 10/20/2020
Esența optimismului este că nu ține cont de prezent, ci este o sursă de inspirație, de vitalitate și speranța acolo unde alții s-au resemnat; el îi dă omului capacitatea să-și țină capul sus, să își pretindă viitorul său și să nu se lase în voia inamicului său. Dietrich Bonhoeffer
marianaganea 10/01/2020
Zorile, ca o prinţesă a dimineţii. Alex Dospian
Atunci când te trezești dimineața ai mai mult timp pentru muncă decât cei care dorm până mai târziu. Filozofii și oamenii de știință se trezesc mai repede pentru a contempla. Rig Veda

ionutgica 09/29/2020
Este una din căile naturii să ne simțim mai apropiați de generațiile îndepărtate decât de cele care ne preced imediat pe noi. Igor Stravinsky
A deveni bunică este un lucru minunat. La un moment dat ești mamă, pentru ca apoi să devii dintr-o dată atotînțeleaptă și preistorică. Pam Brown

gheorghesimion 09/20/2020
Gândul este aripa omului. Ştefan Radu Muşat
În acest gând mi-am pus o rază de soare, pentru la noapte. Valeriu Butulescu
Libertatea gândirii o avem, ne mai trebuie gândirea. Karl Kraus

teodorionescu 09/17/2020
The meaning of life is ‘the ultimate questioner’s vanity.’ – Kedar Joshi
A person’s a person, no matter how small. – Dr. Seuss
While we are postponing, life speeds by. – Seneca the Younger

sus
Feedback Wishlist