Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare

De (autor): Septimiu Chelcea

0
(0 review-uri)
Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare - Septimiu Chelcea

Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare

De (autor): Septimiu Chelcea

0
(0 review-uri)
In prezent, in Romania se pune mai acut o alta problema decat cea a raportului dintre mase si elite, anume persuasiunea populatiei si manipularea opiniilor, atitudinilor si comportamentelor. Persuasiunea si manipularea s-au conturat ca puncte nevralgice acute in viata sociala de azi. Considerand ca este de datoria cercetatorilor din domeniul stiintelor socioumane sa abordeze disfunctionalitatile sistemului social, am gandit ca realitatea impune o lucrare focalizata pe mecanismele producerii opiniei publice, relevandu-se rolul comunicarii persuasive si, din nefericire, capcanele manipularii. Asa s-a nascut ideea unei noi lucrari, Opinia publica. Strategii de persuadare si manipulare.

     In prezenta lucrare, am reluat si dezvoltat capitolele despre opinia publica din cartea publicata in 2002 "Opinia publica. Gandesc masele despre ce si cum vor elitele?". Partea a II-a a lucrarii este consacrata strategiilor de persuadare si manipulare. Dupa discutia despre continutul termenilor de „persuasiune” si „manipulare”, am trecut in revista teoriile psihosociologice si lingvistice referitoare la schimbarea atitudinala, ca scop al persuasiunii. Am staruit mai mult asupra umorului in persuasiune – o „problema serioasa”, cu aplicatii directe in advertising, dar care nu a fost luata in seama de specialistii de la noi, in ciuda faptului ca pe plan mondial exista o literatura foarte bogata referitoare la forta persuasiva a rasului. In partea finala a lucrarii, am inclus trei studii realizate in colaborare cu prof. univ. dr. Dorel Abraham, dr. Sebastian Lazaroiu si drd. Alexandru Zodieru, carora le multumesc si pe aceasta cale pentru sprijinul colegial pe care mi l-au acordat.

Citește mai mult

34.63Lei

34.63Lei

Primești 34 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

In prezent, in Romania se pune mai acut o alta problema decat cea a raportului dintre mase si elite, anume persuasiunea populatiei si manipularea opiniilor, atitudinilor si comportamentelor. Persuasiunea si manipularea s-au conturat ca puncte nevralgice acute in viata sociala de azi. Considerand ca este de datoria cercetatorilor din domeniul stiintelor socioumane sa abordeze disfunctionalitatile sistemului social, am gandit ca realitatea impune o lucrare focalizata pe mecanismele producerii opiniei publice, relevandu-se rolul comunicarii persuasive si, din nefericire, capcanele manipularii. Asa s-a nascut ideea unei noi lucrari, Opinia publica. Strategii de persuadare si manipulare.

     In prezenta lucrare, am reluat si dezvoltat capitolele despre opinia publica din cartea publicata in 2002 "Opinia publica. Gandesc masele despre ce si cum vor elitele?". Partea a II-a a lucrarii este consacrata strategiilor de persuadare si manipulare. Dupa discutia despre continutul termenilor de „persuasiune” si „manipulare”, am trecut in revista teoriile psihosociologice si lingvistice referitoare la schimbarea atitudinala, ca scop al persuasiunii. Am staruit mai mult asupra umorului in persuasiune – o „problema serioasa”, cu aplicatii directe in advertising, dar care nu a fost luata in seama de specialistii de la noi, in ciuda faptului ca pe plan mondial exista o literatura foarte bogata referitoare la forta persuasiva a rasului. In partea finala a lucrarii, am inclus trei studii realizate in colaborare cu prof. univ. dr. Dorel Abraham, dr. Sebastian Lazaroiu si drd. Alexandru Zodieru, carora le multumesc si pe aceasta cale pentru sprijinul colegial pe care mi l-au acordat.

Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo