Oricine este un artist
"Uneori insa nu ne dam seama ca acesti tineri inovatori, care sunt fara indoiala straluciti, extrem de pasionati de ceea ce fac, muncesc mult mai multe ore decat ne imaginam. Gladwell subliniaza ca oameni precum Bill Gates si Bill Joy (creatorul sistemului de operare UNIX si autorul celei mai mari parti a codului pentru Java) au facut descoperiri inovatoare in dezvoltarea software pe cand inca nu incepusera sa cheleasca fiindca, printr-o serie de intamplari norocoase, au reusit sa petreaca foarte mult timp la computer intr-o vreme extrem de diferita de a noastra, cand accesul nelimitat la computer era un lucru rar. Un exemplu mai recent este cel al lui Palmer Luckey, inventatorul dispozitivului botezat in mod inspirat Oculus Rift, casca cu ochelari pentru realitate virtuala. Luckey s-a nascut in Long Beach, California, in 1992 si a studiat acasa pana la paisprezece ani, cand s-a inscris la o scoala de stat. Deoarece i s-a permis din copilarie sa-si exploreze pasiunile (si a avut si suficient timp sa o faca), Luckey a devenit fascinat de tot felul de dispozitive electronice. Abia ajuns la pubertate, deja se juca cu bobine Tesla, pusti Gauss electromagnetice si lasere. De asemenea, modifica diverse tipuri de periferice, inclusiv console pentru jocuri, invatand singur inginerie pe parcurs. Insa cea mai fascinanta pentru el era tehnologia realitatii virtuale. A inceput sa repare iPhone-uri, barci si sa lucreze ca instructor de navigatie ca sa castige bani pentru a cumpara dispozitive de realitate virtuala - a adunat o colectie de peste cincizeci de modele diferite in cativa ani. Insa nu il multumea niciuna dintre tehnologiile existente. Pana si dispozitivul de realitate virtuala conceput pentru armata era greu de folosit si nu oferea o experienta de "realitate virtuala", ci mai degraba o aproximare piezisa a realitaiii, care adesea le dadea utilizatorilor o stare asemanatoare cu raul de miscare. Asa ca a inceput sa-si conceapa propriile casti de realitate virtuala. A terminat primul prototip lucrand in garajul parintilor lui. Avea doar optsprezece ani.
PRP: 29.95 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
9.99Lei
9.99Lei
29.95 LeiIn stoc
Estimare livrare marti, 8 octombrie
Descrierea produsului
"Uneori insa nu ne dam seama ca acesti tineri inovatori, care sunt fara indoiala straluciti, extrem de pasionati de ceea ce fac, muncesc mult mai multe ore decat ne imaginam. Gladwell subliniaza ca oameni precum Bill Gates si Bill Joy (creatorul sistemului de operare UNIX si autorul celei mai mari parti a codului pentru Java) au facut descoperiri inovatoare in dezvoltarea software pe cand inca nu incepusera sa cheleasca fiindca, printr-o serie de intamplari norocoase, au reusit sa petreaca foarte mult timp la computer intr-o vreme extrem de diferita de a noastra, cand accesul nelimitat la computer era un lucru rar. Un exemplu mai recent este cel al lui Palmer Luckey, inventatorul dispozitivului botezat in mod inspirat Oculus Rift, casca cu ochelari pentru realitate virtuala. Luckey s-a nascut in Long Beach, California, in 1992 si a studiat acasa pana la paisprezece ani, cand s-a inscris la o scoala de stat. Deoarece i s-a permis din copilarie sa-si exploreze pasiunile (si a avut si suficient timp sa o faca), Luckey a devenit fascinat de tot felul de dispozitive electronice. Abia ajuns la pubertate, deja se juca cu bobine Tesla, pusti Gauss electromagnetice si lasere. De asemenea, modifica diverse tipuri de periferice, inclusiv console pentru jocuri, invatand singur inginerie pe parcurs. Insa cea mai fascinanta pentru el era tehnologia realitatii virtuale. A inceput sa repare iPhone-uri, barci si sa lucreze ca instructor de navigatie ca sa castige bani pentru a cumpara dispozitive de realitate virtuala - a adunat o colectie de peste cincizeci de modele diferite in cativa ani. Insa nu il multumea niciuna dintre tehnologiile existente. Pana si dispozitivul de realitate virtuala conceput pentru armata era greu de folosit si nu oferea o experienta de "realitate virtuala", ci mai degraba o aproximare piezisa a realitaiii, care adesea le dadea utilizatorilor o stare asemanatoare cu raul de miscare. Asa ca a inceput sa-si conceapa propriile casti de realitate virtuala. A terminat primul prototip lucrand in garajul parintilor lui. Avea doar optsprezece ani.
Detaliile produsului