headerdesktop cuponp02iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cuponp02iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎟️Cupon ACTIV 🎟️

aplică LIB20CARTICUSPF

pentru -20% REDUCERE!

Pregătește-ți lecturile tale de vară!🔆

Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa 2

De (autor): Laura-Roxana Alexandru

0
(0 review-uri)
Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa  2 - Laura-Roxana Alexandru

Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa 2

De (autor): Laura-Roxana Alexandru

0
(0 review-uri)
Am dorit ca, prin aceste carti, sa obisnuim elevii cu toate tipurile de probleme, ceea ce incercam, de altfel, si prin subiectele pe care le propunem in cadrul concursului. De aceea, fiecare culegere contine atat exercitii cu raspuns scurt sau care se rezolva prin alegerea raspunsului corect din cele date, cat si probleme cu solutie completa.

Partea de inceput se doreste a fi un suport pentru lucrul la clasa si pregatirea subiectelor I si II din cadrul concursului, astfel incat fiecare candidat sa isi asigure un punctaj de 70p. Partea de teste pentru pregatirea competitiilor poate constitui un model pentru verificarea cunostintelor prin teste de tip EUCLID.

Exercitiile propuse au si raspunsuri, cele cu grad sporit de dificultate avand rezolvari complete si detaliate, din care se pot invata tehnici de rationament si redactare. Sunt cuprinse toate testele Euclid, din primul an pana in anul 2015.
Fragment din cartea "Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid clasa a 2-a, editia 2015-2016, de Laura-Roxana Alexandru

"Oamenii se inteleg intre ei comunicand, adica transmitandu-si unii altora mesaje.
Mesajele se mai numesc vesti, stiri, informatii.
Comunicarea poate fi orala (vorbita) sau scrisa.
Convorbirea dintre doua sau mai multe persoane se numeste dialog.
Intalnirea si dialogul cu o persoana incep („Buna! ") si se incheie cu un salut („Cu bine! ").
Salutul se rosteste politicos, avand grija sa se potriveasca persoanei careia i-l adresam.
In timpul dialogului comunicam clar si ascultam cu atentie ceea ce ni se comunica.
Grupurile de sunete / litere, care au un inteles formeaza cuvantul.
CUVANT, cuvinte, s. n. 1. Unitate de baza a vocabularului, care reprezinta asocierea unui sens (sau aunui complex de sensuri) si a unui complex sonor; vorba.
Intrucat sunetele si silabele nu au inteles, acestea, izolate, neputand realiza comunicarea, cuvantul poate fi considerat a fi cea mai mica unitate a comunicarii.
Un cuvant are un sens si o reprezentare fizica sonora redata grafic prin litere. "
Citeste mai mult

20.00Lei

20.00Lei

Primesti 20 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Am dorit ca, prin aceste carti, sa obisnuim elevii cu toate tipurile de probleme, ceea ce incercam, de altfel, si prin subiectele pe care le propunem in cadrul concursului. De aceea, fiecare culegere contine atat exercitii cu raspuns scurt sau care se rezolva prin alegerea raspunsului corect din cele date, cat si probleme cu solutie completa.

Partea de inceput se doreste a fi un suport pentru lucrul la clasa si pregatirea subiectelor I si II din cadrul concursului, astfel incat fiecare candidat sa isi asigure un punctaj de 70p. Partea de teste pentru pregatirea competitiilor poate constitui un model pentru verificarea cunostintelor prin teste de tip EUCLID.

Exercitiile propuse au si raspunsuri, cele cu grad sporit de dificultate avand rezolvari complete si detaliate, din care se pot invata tehnici de rationament si redactare. Sunt cuprinse toate testele Euclid, din primul an pana in anul 2015.
Fragment din cartea "Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid clasa a 2-a, editia 2015-2016, de Laura-Roxana Alexandru

"Oamenii se inteleg intre ei comunicand, adica transmitandu-si unii altora mesaje.
Mesajele se mai numesc vesti, stiri, informatii.
Comunicarea poate fi orala (vorbita) sau scrisa.
Convorbirea dintre doua sau mai multe persoane se numeste dialog.
Intalnirea si dialogul cu o persoana incep („Buna! ") si se incheie cu un salut („Cu bine! ").
Salutul se rosteste politicos, avand grija sa se potriveasca persoanei careia i-l adresam.
In timpul dialogului comunicam clar si ascultam cu atentie ceea ce ni se comunica.
Grupurile de sunete / litere, care au un inteles formeaza cuvantul.
CUVANT, cuvinte, s. n. 1. Unitate de baza a vocabularului, care reprezinta asocierea unui sens (sau aunui complex de sensuri) si a unui complex sonor; vorba.
Intrucat sunetele si silabele nu au inteles, acestea, izolate, neputand realiza comunicarea, cuvantul poate fi considerat a fi cea mai mica unitate a comunicarii.
Un cuvant are un sens si o reprezentare fizica sonora redata grafic prin litere. "
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one