Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa 2

De (autor): Laura Roxana Alexandru

0
(0 review-uri)
Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa  2 - Laura-Roxana Alexandru

Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid - Clasa 2

De (autor): Laura Roxana Alexandru

0
(0 review-uri)
Am dorit ca, prin aceste carti, sa obisnuim elevii cu toate tipurile de probleme, ceea ce incercam, de altfel, si prin subiectele pe care le propunem in cadrul concursului. De aceea, fiecare culegere contine atat exercitii cu raspuns scurt sau care se rezolva prin alegerea raspunsului corect din cele date, cat si probleme cu solutie completa.

Partea de inceput se doreste a fi un suport pentru lucrul la clasa si pregatirea subiectelor I si II din cadrul concursului, astfel incat fiecare candidat sa isi asigure un punctaj de 70p. Partea de teste pentru pregatirea competitiilor poate constitui un model pentru verificarea cunostintelor prin teste de tip EUCLID.

Exercitiile propuse au si raspunsuri, cele cu grad sporit de dificultate avand rezolvari complete si detaliate, din care se pot invata tehnici de rationament si redactare. Sunt cuprinse toate testele Euclid, din primul an pana in anul 2015.
Fragment din cartea "Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid clasa a 2-a, editia 2015-2016, de Laura-Roxana Alexandru

"Oamenii se inteleg intre ei comunicand, adica transmitandu-si unii altora mesaje.
Mesajele se mai numesc vesti, stiri, informatii.
Comunicarea poate fi orala (vorbita) sau scrisa.
Convorbirea dintre doua sau mai multe persoane se numeste dialog.
Intalnirea si dialogul cu o persoana incep („Buna! ") si se incheie cu un salut („Cu bine! ").
Salutul se rosteste politicos, avand grija sa se potriveasca persoanei careia i-l adresam.
In timpul dialogului comunicam clar si ascultam cu atentie ceea ce ni se comunica.
Grupurile de sunete / litere, care au un inteles formeaza cuvantul.
CUVANT, cuvinte, s. n. 1. Unitate de baza a vocabularului, care reprezinta asocierea unui sens (sau aunui complex de sensuri) si a unui complex sonor; vorba.
Intrucat sunetele si silabele nu au inteles, acestea, izolate, neputand realiza comunicarea, cuvantul poate fi considerat a fi cea mai mica unitate a comunicarii.
Un cuvant are un sens si o reprezentare fizica sonora redata grafic prin litere. "
Citește mai mult

21.15Lei

21.15Lei

Primești 21 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Am dorit ca, prin aceste carti, sa obisnuim elevii cu toate tipurile de probleme, ceea ce incercam, de altfel, si prin subiectele pe care le propunem in cadrul concursului. De aceea, fiecare culegere contine atat exercitii cu raspuns scurt sau care se rezolva prin alegerea raspunsului corect din cele date, cat si probleme cu solutie completa.

Partea de inceput se doreste a fi un suport pentru lucrul la clasa si pregatirea subiectelor I si II din cadrul concursului, astfel incat fiecare candidat sa isi asigure un punctaj de 70p. Partea de teste pentru pregatirea competitiilor poate constitui un model pentru verificarea cunostintelor prin teste de tip EUCLID.

Exercitiile propuse au si raspunsuri, cele cu grad sporit de dificultate avand rezolvari complete si detaliate, din care se pot invata tehnici de rationament si redactare. Sunt cuprinse toate testele Euclid, din primul an pana in anul 2015.
Fragment din cartea "Performanta in Limba Romana prin Concursul Euclid clasa a 2-a, editia 2015-2016, de Laura-Roxana Alexandru

"Oamenii se inteleg intre ei comunicand, adica transmitandu-si unii altora mesaje.
Mesajele se mai numesc vesti, stiri, informatii.
Comunicarea poate fi orala (vorbita) sau scrisa.
Convorbirea dintre doua sau mai multe persoane se numeste dialog.
Intalnirea si dialogul cu o persoana incep („Buna! ") si se incheie cu un salut („Cu bine! ").
Salutul se rosteste politicos, avand grija sa se potriveasca persoanei careia i-l adresam.
In timpul dialogului comunicam clar si ascultam cu atentie ceea ce ni se comunica.
Grupurile de sunete / litere, care au un inteles formeaza cuvantul.
CUVANT, cuvinte, s. n. 1. Unitate de baza a vocabularului, care reprezinta asocierea unui sens (sau aunui complex de sensuri) si a unui complex sonor; vorba.
Intrucat sunetele si silabele nu au inteles, acestea, izolate, neputand realiza comunicarea, cuvantul poate fi considerat a fi cea mai mica unitate a comunicarii.
Un cuvant are un sens si o reprezentare fizica sonora redata grafic prin litere. "
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo