Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Manuale Scolare
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781
vezi video

Pirates! Joc de strategie

0

135  Lei

sau 13500 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: BON-DJ08431

Categoria: Educative

Format: 300 x 280 mm

Producator: DJECO

Varsta: 7-10 ani

Varsta: +10 ani

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Scopul jocului este sa gasesti cufere si comori care au banuti de aur.

Cartonasele arata ”calea” pe care fiecare jucator trebuie sa o gaseasca pe plansa de joc, pentru a castiga banuti de aur si sa aiba la final cea mai valoroasa comoara.

Formeaza pe plansa de joc, din piesele de lemn, ordinea indicata pe cartonasele de joc (Ex: munte, palmier) pentru a aduna monezile indicate pe cartonas.

Contine 1 plansa de joc, 36 carti de joc cu harta dupa comoara, 4 carti de joc cufar, 1 zar. Piesele de joc: 1 barca, 10 palmieri, 10 case, 10 munti, 10 scoici, 55 bulgare de aur. 

Scopul jocului este sa umpli cufarul cu aur.   

Pregatirea jocului:
- Barca se pune pe unul dintre cele 3 patrate cu ancora- acesta va indica pe parcursul jocului locul in care piratii ajung pe insula.
- Restul pieselor de joc (palmieri, case, munti, scoici, bulgari) se pun langa plansa de joc astfel incat toti jucatorii sa ajunga la ele.
- Fiecare jucator primeste un cufar comoara pe care il pune in dreptul sau, si cate 3 carti harta pe care nu le arata celorlalti.
- Restul cartilor harta se lasa cu fata in jos, in teanc.
- Incepe cel mai tanar jucator si se joaca in sensul acelor de ceasornic.

Reguli de joc:
- Jucatorii trebuie sa puna atunci cand le vine randul cate o piesa (palmieri, case, munti, scoici) pe plansa de joc.
- Piesa se poate pune pe orice patrat gol, dar langa o casuta care are deja pe ea o alta piesa (barca, palmieri, case, munti, scoici).
- Nu se pot pune piese pe patrate izolate, care nu au nicio latura comuna cu o casuta ocupata.
- Jucatorii trebuie sa incerce sa puna pe plansa cate 3 piese, dupa cum arata oricare din cele 3 carti harta pe care o au in mana.
- Atunci cand un jucator reuseste sa completeze un sir de 3 piese cu care poate forma o linie ca si pe una din cartile comoara pe care o are in mana, arata cartea si se verifica de catre toti daca „drumul” format e corect.
- Daca da, jucatorul castiga atatia bulgari cati sunt indicati pe cartea harta pe care a reusit sa o formeze.
- Pune bulgarii de aur in dreptul cufarului sau, pune jos cartea harta folosita si ia una noua din teancul de jos.

Nota: Un rand este corect daca piesele sunt asezate in aceasi ordine ca si pe cartea harta. Piesele pot fi puse orizontal sau vertical, nu pe diagonala.

Casute speciale:
Daca un jucator pune o piesa pe una din casutele speciale de pe plansa de joc, jocul continua conform actiunii indicate, dupa cum urmeaza:
- Casuta zar: jucatorul da cu zarul. Daca zarul arata bulgari de aur, jucatorul castiga acelasi numar de bulgari valorosi (1 sau 2). Daca zarul arata o spada, jucatorul mai da o data cu zarul.
Daca zarul arata barca, jucatorul muta barca pe o noua casuta.
- Casuta harta: dupa ce trece randul jucatorului respectiv, toti verifica daca nu este format pe plansa un rand corect care sa corespunda cu vreuna din cartile harta pe care le au in mana.
Daca exista linii cu cate 3 piese care corespund, se verifica de catre jucatori daca e corect si jucatorul a carui carte a fost buna castiga bulgarii de aur corespunzatori.
Pot castiga mai multi jucatori, sau un jucator cu mai multe carti.
Cartea harta pusa jos se inlocuieste cu alta noua din teanc, astfel ca toti jucatorii au la finalul turei cate 3 carti harta in mana.
Jocul continua cu urmatorul jucator.
- Casuta cufar: jucatorul care pune o piesa pe aceasta pozitie termina tura si ia o noua carte harta. Apoi toti jucatorii verifica de cate ori apare pe cele 3 carti harta pe care le au in mana, piesa pusa de jucator pe plansa.
Ex. Daca un jucator pune un palmier pe casuta cufar de pe plansa de joc, toti ceilalti jucatori care au palmier pe cartile harta din mana, castiga un numar egal de puncte cu de cate ori se repeta elementul respectiv (pot fi 2 elemente pe o carte, adica 2 puncte; fiecare element = 1 punct, indiferent cum apare pe cartile harta).
Jucatorul care are cele mai multe puncte, castiga 2 bulgari de aur si ii adauga la comoara sa. 

Jocul se termina atunci cand toate casutele de pe plansa sunt ocupate. Castiga cel care are cei mai multi bulgari de aur.

Nota: Pentru jucatori de varsta mica, se poate face exceptie de actiunile casutelor speciale.  

Confectionat din carton non-toxic, conform reglementarilor EN71&ASTM.

AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani! Poate contine piese mici, pericol de sufocare. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului.

Producator: Djeco, Franta

Contine: 1 plansa de joc, 36 carti de joc cu harta dupa comoara, 4 carti de joc cufar, 1 zar. Piesele de joc: 1 barca, 10 palmieri, 10 case, 10 munti, 10 scoici, 55 bulgare de aur.
Dimensiuni: 300 x 280 mm
Varsta recomandata: 7 -99 ani
Numar jucatori: 2 -4
Durata: 20 minute


Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
0.0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist