headerdesktop eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend English Books -20%-40%

siii

Transport la DOAR 4.99 lei!

Comanda acum!

Produse Inovative In Turismul National Si International

De (autor): Manuela Rozalia Gabor

0
(0 review-uri)
Produse Inovative In Turismul National Si International - Manuela Rozalia Gabor
Rasfoieste

Produse Inovative In Turismul National Si International

De (autor): Manuela Rozalia Gabor

0
(0 review-uri)
De ce calatorim?

Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca „banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre „wellness” si „spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.

Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.

Despre lucrare

Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!

Din cuprins

Cartea este structurata pe zece capitole:
  • Turismul sumbru („dark tourism”)
  • Turismul medical („Health and wellness tourism”)
  • Turismul rosu („Red tourism”)
  • Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
  • Turismul de tip „Mystery and thriller tourism”
  • „Thanatourism”
  • Turismul gastronomic
  • Turismul de lux
  • Turismul in parcurile tematice
  • Turismul muzeal
Puncte forte
  • analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism
  • fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte
  • este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor
  • este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures
  • excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu
Despre autori

Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
 
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures.
Citeste mai mult

54.90Lei

54.90Lei

Primesti 54 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

De ce calatorim?

Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca „banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre „wellness” si „spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.

Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.

Despre lucrare

Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!

Din cuprins

Cartea este structurata pe zece capitole:
  • Turismul sumbru („dark tourism”)
  • Turismul medical („Health and wellness tourism”)
  • Turismul rosu („Red tourism”)
  • Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
  • Turismul de tip „Mystery and thriller tourism”
  • „Thanatourism”
  • Turismul gastronomic
  • Turismul de lux
  • Turismul in parcurile tematice
  • Turismul muzeal
Puncte forte
  • analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism
  • fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte
  • este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor
  • este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures
  • excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu
Despre autori

Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
 
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one