Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎅TRANSPORT GRATUIT🛵

Doar prin curier rapid Cargus

Comandă acum!

Promovarea si brandingul universitatilor

De (autor): Claudiu Coman , Florin Nechita

0
(0 review-uri)
Promovarea si brandingul universitatilor - Claudiu Coman, Florin Nechita
Rasfoieste

Promovarea si brandingul universitatilor

De (autor): Claudiu Coman , Florin Nechita

0
(0 review-uri)
Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Romania. In plus, oportunitatile absolventilor in stiintele comunicarii sunt valorificate prin punerea la dispozitia acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.
 
Din cuprins:
- Promovarea online in mediul universitar
- Canale de promovare online
- Elemente de identitate vizuala a universitatilor
- Descrierea vizuala a marcii

 
Autori: Claudiu Coman, Maria Cristina Bularca, Florin Nechita

Claudiu Coman este doctor in sociologie, profesor si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Florin Nechita este doctor in marketing si lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Maria Cristina Bularca este licentiata a Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov si student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati.
Citește mai mult

31.62Lei

31.62Lei

Primești 31 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Romania. In plus, oportunitatile absolventilor in stiintele comunicarii sunt valorificate prin punerea la dispozitia acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.
 
Din cuprins:
- Promovarea online in mediul universitar
- Canale de promovare online
- Elemente de identitate vizuala a universitatilor
- Descrierea vizuala a marcii

 
Autori: Claudiu Coman, Maria Cristina Bularca, Florin Nechita

Claudiu Coman este doctor in sociologie, profesor si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Florin Nechita este doctor in marketing si lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
Maria Cristina Bularca este licentiata a Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov si student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo