headerdesktop transportgratuit27mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportgratuit27mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

27-29 mai

la orice comandă, oriunde în România

>>>

Psihologia comunicarii. Teorii si metode

De (autor): Jean-Claude Abric

0
(0 review-uri)
Psihologia comunicarii. Teorii si metode - Jean-Claude Abric
Rasfoieste

Psihologia comunicarii. Teorii si metode

De (autor): Jean-Claude Abric

0
(0 review-uri)
Psihologia comunicarii. Teorii si metode. Editia a II-a revazuta si adaugita
 
Conceputa in termeni simpli si accesibili, noua editie, revazuta si adaugita, a Psihologiei comunicarii prezinta diferite teorii aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este, inainte de toate, o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea interindividuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; abordarile experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sunt strans legate, garantand astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.
Citeste mai mult

-5%

transport gratuit

PRP: 34.95 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

33.20Lei

33.20Lei

34.95 Lei

Primesti 33 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Psihologia comunicarii. Teorii si metode. Editia a II-a revazuta si adaugita
 
Conceputa in termeni simpli si accesibili, noua editie, revazuta si adaugita, a Psihologiei comunicarii prezinta diferite teorii aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este, inainte de toate, o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea interindividuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; abordarile experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sunt strans legate, garantand astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one