Psihologia consumatorului

De (autor): Nicolas Gueguen

0
(0 review-uri)
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen

Psihologia consumatorului

De (autor): Nicolas Gueguen

0
(0 review-uri)
Traducere de Marius Roman.
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

Cuprins:Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor
Citeste mai mult

27.44Lei

27.44Lei

Primesti 27 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Traducere de Marius Roman.
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

Cuprins:Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor
Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one