Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Psihologia consumatorului

De (autor): Nicolas Gueguen

0
(0 review-uri)
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen
  • Psihologia consumatorului - Nicolas Gueguen

Psihologia consumatorului

De (autor): Nicolas Gueguen

0
(0 review-uri)
Traducere de Marius Roman.
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

Cuprins:Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor
Citește mai mult

27.44Lei

27.44Lei

Primești 27 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Traducere de Marius Roman.
Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

Cuprins:Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo