Psihologie educationala

Psihologie educationala
- procesele cognitive superioare - atentia, invatarea, memoria si metacognitia - ca rezultat al interactiuniilor continue dintre cognitii si emotii;
-rolul componentei motivationale in managementul invatarii;
-pregatirea elevilor pentru a face fata solicitarilor pietei muncii;
-deprinderea de strategii care sa dezvolte functiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de prioritati etc.;
-reconceptualizarea rolului predarii/invatarii si a dinamicii relatiilor elev-elev si profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informational si relational al societatii in care traim;
-practicile de succes ale profesorilor in domeniile predarii, invatarii, motivarii si managementului clasei.
Cuprins
Introducere in psihologia educationala - Dezvoltare cognitiva si psihosociala. Etape de dezvoltare - Abordarea diversitatii in populatia scolara - Abordarea componentiala a personalitatii elevului - Abordari behavioriste ale invatarii - Abordari cognitive si constructiviste ale invatarii - Invatarea autoreglata - Rolul motivatiei in activitatea de invatare - Managementul clasei - Aspecte psihologice ale expertizei in predare
Descrierea produsului
- procesele cognitive superioare - atentia, invatarea, memoria si metacognitia - ca rezultat al interactiuniilor continue dintre cognitii si emotii;
-rolul componentei motivationale in managementul invatarii;
-pregatirea elevilor pentru a face fata solicitarilor pietei muncii;
-deprinderea de strategii care sa dezvolte functiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de prioritati etc.;
-reconceptualizarea rolului predarii/invatarii si a dinamicii relatiilor elev-elev si profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informational si relational al societatii in care traim;
-practicile de succes ale profesorilor in domeniile predarii, invatarii, motivarii si managementului clasei.
Cuprins
Introducere in psihologia educationala - Dezvoltare cognitiva si psihosociala. Etape de dezvoltare - Abordarea diversitatii in populatia scolara - Abordarea componentiala a personalitatii elevului - Abordari behavioriste ale invatarii - Abordari cognitive si constructiviste ale invatarii - Invatarea autoreglata - Rolul motivatiei in activitatea de invatare - Managementul clasei - Aspecte psihologice ale expertizei in predare
Detaliile produsului