Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale
De (autor): Alois Ghergut
Editia a II-a revazuta si adaugita.
Lucrarea sintetizeaza si clarifica problemele fundamentale legate de asistenta, educatia si integrarea socioprofesionala a persoanelor cu cerinte speciale, raspunzind nevoii de informare si de formare de deprinderi si competente necesare pentru proiectarea si implementarea programelor didactice. Terminologia de specialitate actualizata, aspectele privind organizarea sistemului si programelor educationale incluzive ori prezentarea modalitatilor concrete de interventie in educatia si asistenta elevilor cu dizabilitati, cu dificultati de invatare sau proveniti din medii sociale defavorizate recomanda volumul tuturor categoriilor de specialisti care desfasoara activitati de educatie, asistenta si sprijin pentru persoane cu cerinte educationale speciale sau aflate in situatii de risc.
Cuprins:Integrare, incluziune, diferentiere: perspectiva teoretica si relevanta practica • Premise ale integrarii si incluziunii scolare a elevilor cu cerinte educationale speciale • Scoala incluziva sauscoala pentru diversitate• Evaluarea si diagnosticul complex al elevilor cu cerinte speciale • Modele si forme de integrare scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale
Lucrarea sintetizeaza si clarifica problemele fundamentale legate de asistenta, educatia si integrarea socioprofesionala a persoanelor cu cerinte speciale, raspunzind nevoii de informare si de formare de deprinderi si competente necesare pentru proiectarea si implementarea programelor didactice. Terminologia de specialitate actualizata, aspectele privind organizarea sistemului si programelor educationale incluzive ori prezentarea modalitatilor concrete de interventie in educatia si asistenta elevilor cu dizabilitati, cu dificultati de invatare sau proveniti din medii sociale defavorizate recomanda volumul tuturor categoriilor de specialisti care desfasoara activitati de educatie, asistenta si sprijin pentru persoane cu cerinte educationale speciale sau aflate in situatii de risc.
Cuprins:Integrare, incluziune, diferentiere: perspectiva teoretica si relevanta practica • Premise ale integrarii si incluziunii scolare a elevilor cu cerinte educationale speciale • Scoala incluziva sauscoala pentru diversitate• Evaluarea si diagnosticul complex al elevilor cu cerinte speciale • Modele si forme de integrare scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale
26.92Lei
26.92Lei
Primesti 26 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Editia a II-a revazuta si adaugita.
Lucrarea sintetizeaza si clarifica problemele fundamentale legate de asistenta, educatia si integrarea socioprofesionala a persoanelor cu cerinte speciale, raspunzind nevoii de informare si de formare de deprinderi si competente necesare pentru proiectarea si implementarea programelor didactice. Terminologia de specialitate actualizata, aspectele privind organizarea sistemului si programelor educationale incluzive ori prezentarea modalitatilor concrete de interventie in educatia si asistenta elevilor cu dizabilitati, cu dificultati de invatare sau proveniti din medii sociale defavorizate recomanda volumul tuturor categoriilor de specialisti care desfasoara activitati de educatie, asistenta si sprijin pentru persoane cu cerinte educationale speciale sau aflate in situatii de risc.
Cuprins:Integrare, incluziune, diferentiere: perspectiva teoretica si relevanta practica • Premise ale integrarii si incluziunii scolare a elevilor cu cerinte educationale speciale • Scoala incluziva sauscoala pentru diversitate• Evaluarea si diagnosticul complex al elevilor cu cerinte speciale • Modele si forme de integrare scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale
Lucrarea sintetizeaza si clarifica problemele fundamentale legate de asistenta, educatia si integrarea socioprofesionala a persoanelor cu cerinte speciale, raspunzind nevoii de informare si de formare de deprinderi si competente necesare pentru proiectarea si implementarea programelor didactice. Terminologia de specialitate actualizata, aspectele privind organizarea sistemului si programelor educationale incluzive ori prezentarea modalitatilor concrete de interventie in educatia si asistenta elevilor cu dizabilitati, cu dificultati de invatare sau proveniti din medii sociale defavorizate recomanda volumul tuturor categoriilor de specialisti care desfasoara activitati de educatie, asistenta si sprijin pentru persoane cu cerinte educationale speciale sau aflate in situatii de risc.
Cuprins:Integrare, incluziune, diferentiere: perspectiva teoretica si relevanta practica • Premise ale integrarii si incluziunii scolare a elevilor cu cerinte educationale speciale • Scoala incluziva sauscoala pentru diversitate• Evaluarea si diagnosticul complex al elevilor cu cerinte speciale • Modele si forme de integrare scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!