Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

Psihosociologie aplicata. Publicitatea

De (autor): Septimiu Chelcea

Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Septimiu Chelcea

Psihosociologie aplicata. Publicitatea

De (autor): Septimiu Chelcea

Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare. 

Din cuprins: Functiile publicitatii • Societate, cultura si publicitate • Comunicarea – fundament al publicitatii • Premisele psihosociologice ale publicitatii • Simturile – ferestre spre interior si spre exterior • Perceptie, societate, cultura • Iluziile si potentialul lor publicitar • Atitudinile si schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului in publicitate • Umorul in publicitate – acceptarea vs respingerea lui 
Citeste mai mult

transport gratuit

-5%

56.95Lei

59.95 Lei

Sau 5695 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare. 

Din cuprins: Functiile publicitatii • Societate, cultura si publicitate • Comunicarea – fundament al publicitatii • Premisele psihosociologice ale publicitatii • Simturile – ferestre spre interior si spre exterior • Perceptie, societate, cultura • Iluziile si potentialul lor publicitar • Atitudinile si schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului in publicitate • Umorul in publicitate – acceptarea vs respingerea lui 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one