Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎀 Carte CADOU 🎀

la orice comandă »

Relatii publice si comunicare pentru administratia publica

De (autor): Antonio Sandu

0
(0 review-uri)
Relatii publice si comunicare pentru administratia publica - Antonio Sandu
Rasfoieste

Relatii publice si comunicare pentru administratia publica

De (autor): Antonio Sandu

0
(0 review-uri)
Cartea are in principal o valoare educativa, bazandu-se pe o sinteza a bibliografiei de specialitate.

Dincolo de dimensiunea didactica, volumul se adreseaza specialistilor in administratia publica, mai ales celor care indeplinesc functia de comunicator institutional sau au atributiuni in domeniul relatiilor publice si comunicarii, atat in mediul public, cat si in cel privat. Sunt avute in vedere atat dimensiunea comunicarii interpersonale care este tratata dintr-o perspectiva socio-semiotica, cat si comunicarea publica prin intermediul mass-media clasica si a noilor media.

Abordarea volumului este una social constructionista, plecandu-se de la premiza ca intreaga realitate sociala este construita comunicational. Pentru ilustrarea unor strategii de comunicare, s-a facut apel la cateva elemente specifice de programare neuro-lingvistica, adaptate particularitatilor contextului romanesc al comunicarii institutionale.
Citește mai mult

30.66Lei

30.66Lei

Primești 30 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cartea are in principal o valoare educativa, bazandu-se pe o sinteza a bibliografiei de specialitate.

Dincolo de dimensiunea didactica, volumul se adreseaza specialistilor in administratia publica, mai ales celor care indeplinesc functia de comunicator institutional sau au atributiuni in domeniul relatiilor publice si comunicarii, atat in mediul public, cat si in cel privat. Sunt avute in vedere atat dimensiunea comunicarii interpersonale care este tratata dintr-o perspectiva socio-semiotica, cat si comunicarea publica prin intermediul mass-media clasica si a noilor media.

Abordarea volumului este una social constructionista, plecandu-se de la premiza ca intreaga realitate sociala este construita comunicational. Pentru ilustrarea unor strategii de comunicare, s-a facut apel la cateva elemente specifice de programare neuro-lingvistica, adaptate particularitatilor contextului romanesc al comunicarii institutionale.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo