Relatii publice turistice. Note de curs
• Introducere in relatii publice turistice
• Teorii despre relatiile publice turistice
• Specificul relatiilor publice turistice oglindit in legea turismului si alte acte normative referitoare la turism
• Strategiile si impactul relatiilor publice turistice
• Rolul si importanta relatiilor publice in turism
• Importanta comunicarii in relatiile publice turistice
• Importanta mediilor digitale in relatiile publice turistice
• Importanta medierii in relatiile publice turistice
• Importanta mediilor digitale in relatiile publice turistice
• Tehnici de studiere a comunicarii interumane in relatiile publice turistice - analiza de continut
• Tactici de negociere in relatiile publice turistice
• Cronologia principalelor evenimente din domeniul relatiilor publice
Descrierea produsului
• Introducere in relatii publice turistice
• Teorii despre relatiile publice turistice
• Specificul relatiilor publice turistice oglindit in legea turismului si alte acte normative referitoare la turism
• Strategiile si impactul relatiilor publice turistice
• Rolul si importanta relatiilor publice in turism
• Importanta comunicarii in relatiile publice turistice
• Importanta mediilor digitale in relatiile publice turistice
• Importanta medierii in relatiile publice turistice
• Importanta mediilor digitale in relatiile publice turistice
• Tehnici de studiere a comunicarii interumane in relatiile publice turistice - analiza de continut
• Tactici de negociere in relatiile publice turistice
• Cronologia principalelor evenimente din domeniul relatiilor publice
Detaliile produsului
- Categoria: Turism Mediu
- Autor: Ionela Pitea, Emilian M. Dobrescu
- Editura: SITECH
- An aparitie: 2025 Afiseaza mai mult