headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica

De (autor): Razvan Enache

0
(0 review-uri)
Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica - Razvan Enache

Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica

De (autor): Razvan Enache

0
(0 review-uri)

Din cuprins:

  • Geneza Relatiilor Publice si a publicitatii comerciale;
  • Tipuri de putere care se manifesta intr-o organizatie;
  • Publicul relevant si releele organizationale;
  • Relatiile dintre organizatie si mediu;
  • Imaginea institutionala in societatea informationala.

Privirea sociologica pe care am aplicat-o are avantajul de a contura, ca un fel de ecografie, profilul elementelor care pot fi interconectate, intr-un corp (us) de practici care iau forma unor scheme sau „figuri“ de comunicare. (...) In privinta comunicarii interne (pe care am numit-o, insistent, astfel, si nu prin sintagma derutanta de „RP interne“), am utilizat o grila de analiza care a revelat feluritele jocuri de putere din interiorul unei organizatii, care fac din aceasta un sistem de actiune concret. Principalul efect teoretic al acestei analize apare in tratarea conceptului de cultura organizationala, care nu mai poate descrie un artefact al conducerii si al specialistilor in RP, ci un construct socio-cultural edificat, pe de o parte, din experientele anterioare ale membrilor si, pe de alta parte, prin utilizarea de catre membri a resurselor de putere specifice organizatiei, cu scopul de a-si demarca o pozitie cat mai avantajoasa in cadrul acesteia. In comunicarea externa, am luat in considerare organizatia ca entitate care incearca sa controleze reactiile actorilor relevanti (grupuri mai mult sau mai putin institutionalizate) din mediul in care apare, in primul rand ca imagine.

Citeste mai mult

31.00Lei

31.00Lei

Primesti 31 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Din cuprins:

  • Geneza Relatiilor Publice si a publicitatii comerciale;
  • Tipuri de putere care se manifesta intr-o organizatie;
  • Publicul relevant si releele organizationale;
  • Relatiile dintre organizatie si mediu;
  • Imaginea institutionala in societatea informationala.

Privirea sociologica pe care am aplicat-o are avantajul de a contura, ca un fel de ecografie, profilul elementelor care pot fi interconectate, intr-un corp (us) de practici care iau forma unor scheme sau „figuri“ de comunicare. (...) In privinta comunicarii interne (pe care am numit-o, insistent, astfel, si nu prin sintagma derutanta de „RP interne“), am utilizat o grila de analiza care a revelat feluritele jocuri de putere din interiorul unei organizatii, care fac din aceasta un sistem de actiune concret. Principalul efect teoretic al acestei analize apare in tratarea conceptului de cultura organizationala, care nu mai poate descrie un artefact al conducerii si al specialistilor in RP, ci un construct socio-cultural edificat, pe de o parte, din experientele anterioare ale membrilor si, pe de alta parte, prin utilizarea de catre membri a resurselor de putere specifice organizatiei, cu scopul de a-si demarca o pozitie cat mai avantajoasa in cadrul acesteia. In comunicarea externa, am luat in considerare organizatia ca entitate care incearca sa controleze reactiile actorilor relevanti (grupuri mai mult sau mai putin institutionalizate) din mediul in care apare, in primul rand ca imagine.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one