transport gratuit dec21 desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

transport gratuit dec21 mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda, prin curier rapid,

oriunde în România!

Pregateste cadourile pentru cei dragi!
Close

Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica

De (autor): Razvan Enache

Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica - Razvan Enache

Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica

De (autor): Razvan Enache

Din cuprins:

  • Geneza Relatiilor Publice si a publicitatii comerciale;
  • Tipuri de putere care se manifesta intr-o organizatie;
  • Publicul relevant si releele organizationale;
  • Relatiile dintre organizatie si mediu;
  • Imaginea institutionala in societatea informationala.

Privirea sociologica pe care am aplicat-o are avantajul de a contura, ca un fel de ecografie, profilul elementelor care pot fi interconectate, intr-un corp (us) de practici care iau forma unor scheme sau „figuri“ de comunicare. (...) In privinta comunicarii interne (pe care am numit-o, insistent, astfel, si nu prin sintagma derutanta de „RP interne“), am utilizat o grila de analiza care a revelat feluritele jocuri de putere din interiorul unei organizatii, care fac din aceasta un sistem de actiune concret. Principalul efect teoretic al acestei analize apare in tratarea conceptului de cultura organizationala, care nu mai poate descrie un artefact al conducerii si al specialistilor in RP, ci un construct socio-cultural edificat, pe de o parte, din experientele anterioare ale membrilor si, pe de alta parte, prin utilizarea de catre membri a resurselor de putere specifice organizatiei, cu scopul de a-si demarca o pozitie cat mai avantajoasa in cadrul acesteia. In comunicarea externa, am luat in considerare organizatia ca entitate care incearca sa controleze reactiile actorilor relevanti (grupuri mai mult sau mai putin institutionalizate) din mediul in care apare, in primul rand ca imagine.

Citeste mai mult

transport gratuit

19.27Lei

Sau 1927 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Din cuprins:

  • Geneza Relatiilor Publice si a publicitatii comerciale;
  • Tipuri de putere care se manifesta intr-o organizatie;
  • Publicul relevant si releele organizationale;
  • Relatiile dintre organizatie si mediu;
  • Imaginea institutionala in societatea informationala.

Privirea sociologica pe care am aplicat-o are avantajul de a contura, ca un fel de ecografie, profilul elementelor care pot fi interconectate, intr-un corp (us) de practici care iau forma unor scheme sau „figuri“ de comunicare. (...) In privinta comunicarii interne (pe care am numit-o, insistent, astfel, si nu prin sintagma derutanta de „RP interne“), am utilizat o grila de analiza care a revelat feluritele jocuri de putere din interiorul unei organizatii, care fac din aceasta un sistem de actiune concret. Principalul efect teoretic al acestei analize apare in tratarea conceptului de cultura organizationala, care nu mai poate descrie un artefact al conducerii si al specialistilor in RP, ci un construct socio-cultural edificat, pe de o parte, din experientele anterioare ale membrilor si, pe de alta parte, prin utilizarea de catre membri a resurselor de putere specifice organizatiei, cu scopul de a-si demarca o pozitie cat mai avantajoasa in cadrul acesteia. In comunicarea externa, am luat in considerare organizatia ca entitate care incearca sa controleze reactiile actorilor relevanti (grupuri mai mult sau mai putin institutionalizate) din mediul in care apare, in primul rand ca imagine.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te si primesti un cupon de 10% pe care să-l folosesti la urmatoarea ta comanda! In plus, vei afla rapid care sunt promotiile zilei, noutatile si recomandarile noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one