Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-20% -83% la Humanitas

siii Transport GRATUIT

la toate comenzile peste 50 lei!

Comanda acum!
Close

Resursele umane in ecuatia profitului

De (autor): Jeffrey Pfeffer

0
(0 reviews)
Resursele umane in ecuatia profitului - Jeffrey Pfeffer

Resursele umane in ecuatia profitului

De (autor): Jeffrey Pfeffer

0
(0 reviews)

Oamenii nu sunt niste bunuri . Oamenii sunt combustibilul care pune in miscare afacerile. - James Harckett, CEO la Steelcase, Inc.
Exista o nepotrivire provocatoare in managementul organizational. Cercetarea, experienta si bunul simt, toate indica din ce in ce mai pronuntat o relatie directa intre succesul financiar al unei companii si angajarea sa in practici manageriale care trateaza oamenii drept capital.

In aceasta exeminare critica a practicilor de management al resurselor umane, autorul de succes si expertul in management Jeffrey Pfeffer sustine ca majoritatea practicilor general acceptate sunt extrem de distructive atat pentru relatiile de lucru, cat si pentru performanta organizationala.

Pfeffer prezinta analize si exemple din realitatea de zi cu zi, in dorinta de a demonstra o corelatie directa intre profit si un bun management al oamenilor.
 

Pe baza cercetarilor intreprinse la diverse companii, Pfeffer construieste o ipoteza de afaceri convingatoare, conform careia cultura si capacitatea unei companii – derivate din felul in care isi administreaza oamenii – sunt adevaratele si durabilele  surse de avantaj competitional.

Autorul analizeaza motivele pentru care pana si cele mai inteligente organizatii ajung sa faca uz de sabloane daunatoare atunci cand isi administreaza angajatii si ofera o suita de pasi specifici, aplicabili, care pot fi urmati pentru a obtine o performanta mai buna.

Astfel, intr-un mod clar si lipsit de ocolisuri, Pfeffer identifica tendinte problematice in acordarea compensatiilor, sugereaza alternative la reducerile de personal, examineaza efectele economice ale sindicatelor si analizeaza rolurile eficiente ale reglementarilor publice.


Jeffrey Pfeffer este profesor, detinatorul catedrei de Comportament organizational, de la Graduate School of Business a Universitatii Stanford. Si-a obtinut licenta si masteratul la Universitatea Carnegie-Mellon, iar doctoratul in administrarea companiilor la Universitatea Stanford.
A condus programe pentru conducatori de companii din douazeci si una de tari din intreaga lume, pe langa programele de management si seminarii pe care le-a predat in cadrul a numeroase organizatii, asociatii si universitati din Statele Unite.
Este, de asemenea, membru in multe organizatii profesionale, a facut parte din comitete de redactie ale unor reviste de specialitate si este autorul cartilor New Directions for Organizational Theory, Competitive Advantage Through People, Managing with Power, Organizations and Organization Theory, Power in Organizations, Organizational Design

Citeste mai mult

-10%

35.91Lei

39.90 Lei

Sau 3591 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Oamenii nu sunt niste bunuri . Oamenii sunt combustibilul care pune in miscare afacerile. - James Harckett, CEO la Steelcase, Inc.
Exista o nepotrivire provocatoare in managementul organizational. Cercetarea, experienta si bunul simt, toate indica din ce in ce mai pronuntat o relatie directa intre succesul financiar al unei companii si angajarea sa in practici manageriale care trateaza oamenii drept capital.

In aceasta exeminare critica a practicilor de management al resurselor umane, autorul de succes si expertul in management Jeffrey Pfeffer sustine ca majoritatea practicilor general acceptate sunt extrem de distructive atat pentru relatiile de lucru, cat si pentru performanta organizationala.

Pfeffer prezinta analize si exemple din realitatea de zi cu zi, in dorinta de a demonstra o corelatie directa intre profit si un bun management al oamenilor.
 

Pe baza cercetarilor intreprinse la diverse companii, Pfeffer construieste o ipoteza de afaceri convingatoare, conform careia cultura si capacitatea unei companii – derivate din felul in care isi administreaza oamenii – sunt adevaratele si durabilele  surse de avantaj competitional.

Autorul analizeaza motivele pentru care pana si cele mai inteligente organizatii ajung sa faca uz de sabloane daunatoare atunci cand isi administreaza angajatii si ofera o suita de pasi specifici, aplicabili, care pot fi urmati pentru a obtine o performanta mai buna.

Astfel, intr-un mod clar si lipsit de ocolisuri, Pfeffer identifica tendinte problematice in acordarea compensatiilor, sugereaza alternative la reducerile de personal, examineaza efectele economice ale sindicatelor si analizeaza rolurile eficiente ale reglementarilor publice.


Jeffrey Pfeffer este profesor, detinatorul catedrei de Comportament organizational, de la Graduate School of Business a Universitatii Stanford. Si-a obtinut licenta si masteratul la Universitatea Carnegie-Mellon, iar doctoratul in administrarea companiilor la Universitatea Stanford.
A condus programe pentru conducatori de companii din douazeci si una de tari din intreaga lume, pe langa programele de management si seminarii pe care le-a predat in cadrul a numeroase organizatii, asociatii si universitati din Statele Unite.
Este, de asemenea, membru in multe organizatii profesionale, a facut parte din comitete de redactie ale unor reviste de specialitate si este autorul cartilor New Directions for Organizational Theory, Competitive Advantage Through People, Managing with Power, Organizations and Organization Theory, Power in Organizations, Organizational Design

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one