Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Salturi creative

Salturi creative - Michael Newman

Salturi creative

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

Salturi creative este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.

Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas in orientarea advertisingului in directia corecta. - Al Ries ,Presedinte Ries & Ries , coautor al cartii Pozitionarea

Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate. - Jim Aitchinson, autor al cartii How Asia Advertises 

Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agen]iei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante10 lectii de advertising. - Anatoli Ciucurovschi , Group creative Director, Saatchi & Saatchi Romania

Michael Newman este unul din cei mai mari oameni de creatie pe care i-a dat Australia. In calitate de Creative Executive la Saatchi & Saatchi, din 1996 pana in 2001, el a condus agentia in topul celor mai creative si a initiat perioada ei cea mai puternica de dezvoltare si succes financiar. In aceasta perioada, Newman a adus acasa o multime de Lei de la Cannes, incluzand singurul Aur al Australiei (si al retelei Saatchi & Saatchi) pentru televiziune in 2001. Bob Isherwood, Worldwide Creative Director Saatchi, l-a descris ca fiind unul dintre "cei mai experimentati si de succes creative directori" din retea. El a fost, de asemenea, directorul contului Toyota la nivel global, inainte de a-si lansa propria agentie de consultanta, Brandnewman, in octombrie 2001. Atat ca scriitor, cat si in calitate de Creative Director, Michael Newman a fost apreciat pentru contributia sa la branduri diverse precum Toyota, Qantas, BP, P&G, WeetBix, BMW, Coca-Cola si Microsoft, printre multe altele. A tinut cursuri de advertising in toata Australia si in Asia.
Citește mai mult

-5%

PRP: 50.92 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

48.37Lei

48.37Lei

50.92 Lei

Primești 48 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

Salturi creative este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.

Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas in orientarea advertisingului in directia corecta. - Al Ries ,Presedinte Ries & Ries , coautor al cartii Pozitionarea

Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate. - Jim Aitchinson, autor al cartii How Asia Advertises 

Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agen]iei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante10 lectii de advertising. - Anatoli Ciucurovschi , Group creative Director, Saatchi & Saatchi Romania

Michael Newman este unul din cei mai mari oameni de creatie pe care i-a dat Australia. In calitate de Creative Executive la Saatchi & Saatchi, din 1996 pana in 2001, el a condus agentia in topul celor mai creative si a initiat perioada ei cea mai puternica de dezvoltare si succes financiar. In aceasta perioada, Newman a adus acasa o multime de Lei de la Cannes, incluzand singurul Aur al Australiei (si al retelei Saatchi & Saatchi) pentru televiziune in 2001. Bob Isherwood, Worldwide Creative Director Saatchi, l-a descris ca fiind unul dintre "cei mai experimentati si de succes creative directori" din retea. El a fost, de asemenea, directorul contului Toyota la nivel global, inainte de a-si lansa propria agentie de consultanta, Brandnewman, in octombrie 2001. Atat ca scriitor, cat si in calitate de Creative Director, Michael Newman a fost apreciat pentru contributia sa la branduri diverse precum Toyota, Qantas, BP, P&G, WeetBix, BMW, Coca-Cola si Microsoft, printre multe altele. A tinut cursuri de advertising in toata Australia si in Asia.
Citește mai mult

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

purpllegirl 21/04/2020 17:58
O carte extrem de interesanta, o perspectiva unica a autorului. Mi-a plăcut modul în care sunt relatate experientele autorului din domeniul publicității și insight-urile oferite. Merita citita :)
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo