headerdesktop transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend fara taxa de livrare 🔥

Transport gratuit

1-3 august

la toate comenzile din tara »

Sase studii de psihologie

De (autor): Jean Piaget

0
(0 review-uri)
Sase studii de psihologie - Jean Piaget
Rasfoieste

Sase studii de psihologie

De (autor): Jean Piaget

0
(0 review-uri)
Cercetarile lui Jean Piaget in domeniul psihologiei copilului, efectuate pe parcursul a aproape patruzeci de ani, au vizat nu doar perfectionarea metodelor pedagogice sau educative, ci si o mai profunda cunoastere a omului. Din perspectiva lui Piaget, pentru a putea intelege natura si functionarea mecanismelor mentale la adult, este necesara intelegerea formarii acestor mecanisme la copii. Articolele si conferintele publicate in volumul de fata constituie un rezumat impresionant al operei autorului. In prima parte, ele prezinta ceea ce este esential in descoperirile lui Piaget in domeniul dezvoltarii mentale si afective a copilului. In a doua parte, sunt abordate cateva probleme centrale – precum cele ale gandirii, limbajului si afectivitatii – intr-o dubla perspectiva: genetica si structuralista.
 
Studentii, psihologii si toti cei interesati de psihologia dezvoltarii vor gasi in aceasta carte raspunsuri la diferite intrebari legate de dezvoltarea inteligentei, de dobandirea notiunilor de numar, spatiu si timp, de functia limbajului, de dezvoltarea gandirii, a afectivitatii sau a simtului moral. 
 
Jean Piaget a fost un psiholog, biolog, logician si filosof elvetian cunoscut pentru cercetarile sale din domeniul psihologiei dezvoltarii. A predat cursuri de Psihologie genetica la Universitatea din Geneva si la Sorbona (Paris) si a fondat Centrul International de Epistemologie Genetica din Geneva. A scris numeroase studii si carti despre dezvoltarea mentala si afectiva a copilului. 
 
"Conform unei legi ale carei manifestari le-am vazut deja la sugar, apoi in copilaria mica, orice capacitate noua a vietii mentale incepe prin incorporarea lumii intr-o asimilare egocentrica, ajungand abia ulterior la echilibru, prin compunerea cu o acomodare la real. Exista deci un egocentrism al sugarului, care asimileaza universul la activitatea sa corporala si un egocentrism al copilariei mici, care asimileaza lucrurile la gandirea in formare (joc simbolic etc.). Aceasta ultima forma de egocentrism, cea a adolescentului, se manifesta prin credinta in atotputernicia reflectiei, ca si cum nu sistemele ar trebui sa se supuna realitatii, ci lumea ar trebui sa se supuna acestora" - Jean Piaget
 
"Mai intai, cei mici (sub 7 ani) neaga, in general, ideea de conservare a zaharului dizolvat si, a fortiori, pe cea a greutatii si volumului legate de aceasta. Pentru ei, faptul ca zaharul se dizolva implica aneantizarea totala si disparitia sa din real. Ramane, evident, gustul de apa indulcita, dar, dupa cum spun ei, acest gust va disparea in cateva ore sau zile, exact ca un miros sau, mai precis, ca o umbra intarziata, sortita neantului. Dimpotriva, pe la 7 ani, zaharul dizolvat ramane in apa, adica exista o conservare a substantei. Dar sub ce forma? Pentru unii dintre subiecti, el se transforma in apa sau se lichefiaza intr-un sirop, care formeaza cu apa un amestec: este explicatia prin transmutare despre care vorbeam mai inainte" - Jean Piaget
    Cuprins:
Partea I
  1. Dezvoltarea mentala a copilului
    I. Nou‑nascutul si sugarul
    II. Copilaria mica, de la doi la sapte ani 
    III. Copilaria de la 7 la 12 ani
    IV. Adolescenta 
Partea a II‑a
  2. Gandirea copilului mic 
  3. Limbajul si gandirea din punct de vedere genetic
  4. Rolul notiunii de echilibru in explicatie in psihologie 
  5. Probleme de psihologie genetica 
  6. Geneza si structura in psihologia inteligentei
Bibliografie
Citeste mai mult

-68%

transport gratuit

PRP: 33.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

10.56Lei

10.56Lei

33.00 Lei

Primesti 10 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cercetarile lui Jean Piaget in domeniul psihologiei copilului, efectuate pe parcursul a aproape patruzeci de ani, au vizat nu doar perfectionarea metodelor pedagogice sau educative, ci si o mai profunda cunoastere a omului. Din perspectiva lui Piaget, pentru a putea intelege natura si functionarea mecanismelor mentale la adult, este necesara intelegerea formarii acestor mecanisme la copii. Articolele si conferintele publicate in volumul de fata constituie un rezumat impresionant al operei autorului. In prima parte, ele prezinta ceea ce este esential in descoperirile lui Piaget in domeniul dezvoltarii mentale si afective a copilului. In a doua parte, sunt abordate cateva probleme centrale – precum cele ale gandirii, limbajului si afectivitatii – intr-o dubla perspectiva: genetica si structuralista.
 
Studentii, psihologii si toti cei interesati de psihologia dezvoltarii vor gasi in aceasta carte raspunsuri la diferite intrebari legate de dezvoltarea inteligentei, de dobandirea notiunilor de numar, spatiu si timp, de functia limbajului, de dezvoltarea gandirii, a afectivitatii sau a simtului moral. 
 
Jean Piaget a fost un psiholog, biolog, logician si filosof elvetian cunoscut pentru cercetarile sale din domeniul psihologiei dezvoltarii. A predat cursuri de Psihologie genetica la Universitatea din Geneva si la Sorbona (Paris) si a fondat Centrul International de Epistemologie Genetica din Geneva. A scris numeroase studii si carti despre dezvoltarea mentala si afectiva a copilului. 
 
"Conform unei legi ale carei manifestari le-am vazut deja la sugar, apoi in copilaria mica, orice capacitate noua a vietii mentale incepe prin incorporarea lumii intr-o asimilare egocentrica, ajungand abia ulterior la echilibru, prin compunerea cu o acomodare la real. Exista deci un egocentrism al sugarului, care asimileaza universul la activitatea sa corporala si un egocentrism al copilariei mici, care asimileaza lucrurile la gandirea in formare (joc simbolic etc.). Aceasta ultima forma de egocentrism, cea a adolescentului, se manifesta prin credinta in atotputernicia reflectiei, ca si cum nu sistemele ar trebui sa se supuna realitatii, ci lumea ar trebui sa se supuna acestora" - Jean Piaget
 
"Mai intai, cei mici (sub 7 ani) neaga, in general, ideea de conservare a zaharului dizolvat si, a fortiori, pe cea a greutatii si volumului legate de aceasta. Pentru ei, faptul ca zaharul se dizolva implica aneantizarea totala si disparitia sa din real. Ramane, evident, gustul de apa indulcita, dar, dupa cum spun ei, acest gust va disparea in cateva ore sau zile, exact ca un miros sau, mai precis, ca o umbra intarziata, sortita neantului. Dimpotriva, pe la 7 ani, zaharul dizolvat ramane in apa, adica exista o conservare a substantei. Dar sub ce forma? Pentru unii dintre subiecti, el se transforma in apa sau se lichefiaza intr-un sirop, care formeaza cu apa un amestec: este explicatia prin transmutare despre care vorbeam mai inainte" - Jean Piaget
    Cuprins:
Partea I
  1. Dezvoltarea mentala a copilului
    I. Nou‑nascutul si sugarul
    II. Copilaria mica, de la doi la sapte ani 
    III. Copilaria de la 7 la 12 ani
    IV. Adolescenta 
Partea a II‑a
  2. Gandirea copilului mic 
  3. Limbajul si gandirea din punct de vedere genetic
  4. Rolul notiunii de echilibru in explicatie in psihologie 
  5. Probleme de psihologie genetica 
  6. Geneza si structura in psihologia inteligentei
Bibliografie
Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one