Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

Foloseste cuponul

LIB20DETOAMNA si ai -20%

la orice iti doresti!

Timpul proviziilor de lectura!
Close btn popup img

Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX

De (autor): Ion Gh. Stanciu

Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX - Ion Gh. Stanciu

Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX

De (autor): Ion Gh. Stanciu

Educatia este un proces de dezvoltare si de formare a fiintei umane, in sensul ca fiecare om isi insuseste valorile sociale ale unui anumit spatiu si timp istoric, dar, asimilind aceste valori, fiecare isi dezvolta propria personalitate, fiecare invata sa devina el insusi, invata sa fie el insusi. O astfel de intelegere a devenirii fiintei umane presupune in procesul educational un echilibru intre socializare si personalizare, intre libertatea de manifestare a copilului si activitatea de conducere a educatorului. Acest volum poate fi raportat la realizarile de virf, confirmate in literatura de specialitate, nationala si universala, la limita metodologica dintre istoria pedagogiei, teoria educatiei si pedagogia comparata.

Din cuprins:
• Primele semne ale unor schimbari ce urmau sa apara in educatie;
• Aspiratia spre stiintifizare a pedagogiei;
• "Educatia noua" - o "revolutie coperniciana" in pedagogie;
• Scoala si pedagogia romaneasca la inceput de secol;
• Organizarea ivatamantului in perioada interbelica;
• Interpretari.
Citeste mai mult

31.79Lei

Sau 3179 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Educatia este un proces de dezvoltare si de formare a fiintei umane, in sensul ca fiecare om isi insuseste valorile sociale ale unui anumit spatiu si timp istoric, dar, asimilind aceste valori, fiecare isi dezvolta propria personalitate, fiecare invata sa devina el insusi, invata sa fie el insusi. O astfel de intelegere a devenirii fiintei umane presupune in procesul educational un echilibru intre socializare si personalizare, intre libertatea de manifestare a copilului si activitatea de conducere a educatorului. Acest volum poate fi raportat la realizarile de virf, confirmate in literatura de specialitate, nationala si universala, la limita metodologica dintre istoria pedagogiei, teoria educatiei si pedagogia comparata.

Din cuprins:
• Primele semne ale unor schimbari ce urmau sa apara in educatie;
• Aspiratia spre stiintifizare a pedagogiei;
• "Educatia noua" - o "revolutie coperniciana" in pedagogie;
• Scoala si pedagogia romaneasca la inceput de secol;
• Organizarea ivatamantului in perioada interbelica;
• Interpretari.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one