headerdesktop engwk01octo22

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile zilelecititr06oct22

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Reduceri intre -20% -82%

la Carti si Accesorii

de Zilele Cititorilor!

Rasfoieste si comanda!
Close

Small data. Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa

De (autor): Martin Lindstrom

0
(0 reviews)
Small data. Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa - Martin Lindstrom
Rasfoieste

Small data. Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa

De (autor): Martin Lindstrom

0
(0 reviews)
Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.

Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane.

Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.

Citind paginile acestei carti, veti afla:

    Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.
    Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.
    Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.
    Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
    Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda.
    Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.
    Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba.

 
Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.


Desi informatiile dezvoltate in aceasta carte ar putea parea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman si de nepretuit pentru oricine isi doreste sa inteleaga mai bine factorii care declanseaza deciziile de cumparare. Robert Cialdini, autor al cartii Persuasiunea

Cea mai buna carte a lui Martin de pana acum. O modalitate personala, intuitiva si puternica de a privi cum poti schimba ceva prin munca ta. Seth Godin, autor al cartii Triburi

In mediul de afaceri contemporan, in care studiile cantitative suscita un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este sa expuna limitele studiilor cantitative si felul in care cercetarea calitativa devine instrumentul esential pentru depasirea acestora. Chip Heath, co-autor al cartilor Idei cu impact garantat si Switch

Martin Lindstrom analizeaza tehnici criminalistice de ultima ora pentru a dezvalui dihotomia dintre informatie si intelepciune. Daca iti plac serialele Bones si CSI, aceasta carte va fi pe gustul tau. Paco Underhill, autor al cartii Arta de a cumpara

O minte originala si iscoditoare. Time Magazine

Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica si de a analiza informatiile calitative pare sa treaca dincolo de granitele naturalului. Acest lucru ne-a convins sa va lansam invitatia de a lectura aceasta carte plina de povesti surprinzatoare. Unicredit Bank

Citeste mai mult

-20%

39.20Lei

49.00 Lei

Sau 3920 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.

Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane.

Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.

Citind paginile acestei carti, veti afla:

    Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.
    Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.
    Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.
    Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
    Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda.
    Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.
    Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba.

 
Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.


Desi informatiile dezvoltate in aceasta carte ar putea parea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman si de nepretuit pentru oricine isi doreste sa inteleaga mai bine factorii care declanseaza deciziile de cumparare. Robert Cialdini, autor al cartii Persuasiunea

Cea mai buna carte a lui Martin de pana acum. O modalitate personala, intuitiva si puternica de a privi cum poti schimba ceva prin munca ta. Seth Godin, autor al cartii Triburi

In mediul de afaceri contemporan, in care studiile cantitative suscita un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este sa expuna limitele studiilor cantitative si felul in care cercetarea calitativa devine instrumentul esential pentru depasirea acestora. Chip Heath, co-autor al cartilor Idei cu impact garantat si Switch

Martin Lindstrom analizeaza tehnici criminalistice de ultima ora pentru a dezvalui dihotomia dintre informatie si intelepciune. Daca iti plac serialele Bones si CSI, aceasta carte va fi pe gustul tau. Paco Underhill, autor al cartii Arta de a cumpara

O minte originala si iscoditoare. Time Magazine

Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica si de a analiza informatiile calitative pare sa treaca dincolo de granitele naturalului. Acest lucru ne-a convins sa va lansam invitatia de a lectura aceasta carte plina de povesti surprinzatoare. Unicredit Bank

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one