Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎀 Carte CADOU 🎀

la orice comandă »

Strategia creativa in publicitate

De (autor): Bonnie L. Drewniany

0
(0 review-uri)
Strategia creativa in publicitate - Bonnie L. Drewniany
Rasfoieste

Strategia creativa in publicitate

De (autor): Bonnie L. Drewniany

0
(0 review-uri)
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.

Cuprins: Suportul media: noua inspiratie • Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente • Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar • Layout-ul: comunicarea prin design • Reclamele la radio • Reclamele de televiziune • Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes • Designul publicitar pentru Internet • Prezentarea: cum sa va vindeti ideile
Citește mai mult

10.17Lei

10.17Lei

Primești 10 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.

Cuprins: Suportul media: noua inspiratie • Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente • Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar • Layout-ul: comunicarea prin design • Reclamele la radio • Reclamele de televiziune • Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes • Designul publicitar pentru Internet • Prezentarea: cum sa va vindeti ideile
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo