Categorii:
inchide meniul
Top 2018
Carti sub 10 lei
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan

0

67.43  Lei

sau 6743 de puncte. Detalii.

In Stoc

Cod: BRB973-1740-09-6

An aparitie: 2008

Autor: Thomas T. Nagle,John E. Hogan

Categoria: Dezvoltarea Afacerilor

Editura: BRANDBUILDERS GRUP

Format: 18x25

Nr. pagini: 465



Comanda Rapid

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in urmatoarele 30 minute pentru toate datele necesare. comanda rapid
Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Despre carte

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vanzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.

„Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.“
PHILIP KOTLER,
Universitatea Northwestern



Despre autor

Dr. THOMAS NAGLE a fondat in anul 1987 compania Strategic Pricing Group (SPG), membra a Monitor Group, Inc., in acelasi an publicand si prima editie a lucrarii Strategia si tactica stabilirii preturilor. In prezent, colaboreaza cu firme de prestigiu in scopul dezvoltarii unor strategii care sa le asigure o crestere cat mai profitabila. De asemenea, sustine seminarii si traininguri extrem de apreciate in intreaga lume, atat in cadrul unor conferinte publice, cat si pentru clientii din sfera conducerii administrative a corporatiilor. Inainte de fondarea SPG, Tom a fost profesor de marketing si strategie la universitatile din Boston si Chicago.

De mai bine de un deceniu, dr. JOHN HOGAN ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de stabilire a preturilor si strategii de marketing orientate spre valoare. Lider de opinie in ceea ce priveste strategiile de stabilire a preturilor, ofera consultanta clientilor Monitor Group pentru a dezvolta noi posibilitati de stabilire a preturilor, care sa asigure o crestere sustinuta la toate nivelurile. A fost distins cu numeroase premii in calitate de cercetator si are o vasta experienta ca profesor, sustinand conferinte si programe de training directorilor din intreaga lume.

Cartea Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan face parte din categoria Dezvoltarea Afacerilor a librariei online Libris.ro si este scrisa de Thomas T. Nagle,John E. Hogan. Cartea a fost publicata in 2008 la editura BRANDBUILDERS GRUP.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist