headerdesktop ziuacartii23apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile ziuacartii23apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CARTE CADOU la

toate comenzile peste 50 lei!

Alege-ti preferatele si

bucura-te de cadou.

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic

De (autor): Gheorghita Dinu

0
(0 review-uri)
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu
Rasfoieste

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic

De (autor): Gheorghita Dinu

0
(0 review-uri)
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric

Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate (in cazul de fata, cabinetul sau clinica stomatologica) - este interactiunea rapida, nemijlocita si eficienta. Inca din Antichitate, filosoful si matematicianul Pitagora proclama "Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine!", consfintind valoarea mesajului simplu, deloc complicat, insa pertinent, functional, apt sa surclaseze emotiile, fricile si posibila neincredere a pacientului. Medicul "cu maini de aur" dublat de un bun comunicator nu mai este doar un practician care se foloseste terapeutic de durere pentru rezolvarea unei probleme stomatologice, ci un prieten omologat alaturi de care se depaseste o criza de sanatate, un mic sau mare impas existential. Specialistul in medicina dentara nu este doar un practician performant al meseriei sale, nu livreaza doar tratamente, interventii si alte servicii medicale de specialitate cu efect imediat, ci - folosindu-se creativ de variatele mijloace de comunicare - poate deveni si un abil "creator de lucruri din cuvinte" sau, in sens larg, din emotii si sentimente.
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric

Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate (in cazul de fata, cabinetul sau clinica stomatologica) - este interactiunea rapida, nemijlocita si eficienta. Inca din Antichitate, filosoful si matematicianul Pitagora proclama "Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine!", consfintind valoarea mesajului simplu, deloc complicat, insa pertinent, functional, apt sa surclaseze emotiile, fricile si posibila neincredere a pacientului. Medicul "cu maini de aur" dublat de un bun comunicator nu mai este doar un practician care se foloseste terapeutic de durere pentru rezolvarea unei probleme stomatologice, ci un prieten omologat alaturi de care se depaseste o criza de sanatate, un mic sau mare impas existential. Specialistul in medicina dentara nu este doar un practician performant al meseriei sale, nu livreaza doar tratamente, interventii si alte servicii medicale de specialitate cu efect imediat, ci - folosindu-se creativ de variatele mijloace de comunicare - poate deveni si un abil "creator de lucruri din cuvinte" sau, in sens larg, din emotii si sentimente.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one