Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic

De (autor): Gheorghita Dinu

0
(0 review-uri)
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu
Rasfoieste

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic

De (autor): Gheorghita Dinu

0
(0 review-uri)
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric

Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate (in cazul de fata, cabinetul sau clinica stomatologica) - este interactiunea rapida, nemijlocita si eficienta. Inca din Antichitate, filosoful si matematicianul Pitagora proclama "Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine!", consfintind valoarea mesajului simplu, deloc complicat, insa pertinent, functional, apt sa surclaseze emotiile, fricile si posibila neincredere a pacientului. Medicul "cu maini de aur" dublat de un bun comunicator nu mai este doar un practician care se foloseste terapeutic de durere pentru rezolvarea unei probleme stomatologice, ci un prieten omologat alaturi de care se depaseste o criza de sanatate, un mic sau mare impas existential. Specialistul in medicina dentara nu este doar un practician performant al meseriei sale, nu livreaza doar tratamente, interventii si alte servicii medicale de specialitate cu efect imediat, ci - folosindu-se creativ de variatele mijloace de comunicare - poate deveni si un abil "creator de lucruri din cuvinte" sau, in sens larg, din emotii si sentimente.
Citește mai mult

37.00Lei

37.00Lei

Primești 37 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric

Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate (in cazul de fata, cabinetul sau clinica stomatologica) - este interactiunea rapida, nemijlocita si eficienta. Inca din Antichitate, filosoful si matematicianul Pitagora proclama "Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine!", consfintind valoarea mesajului simplu, deloc complicat, insa pertinent, functional, apt sa surclaseze emotiile, fricile si posibila neincredere a pacientului. Medicul "cu maini de aur" dublat de un bun comunicator nu mai este doar un practician care se foloseste terapeutic de durere pentru rezolvarea unei probleme stomatologice, ci un prieten omologat alaturi de care se depaseste o criza de sanatate, un mic sau mare impas existential. Specialistul in medicina dentara nu este doar un practician performant al meseriei sale, nu livreaza doar tratamente, interventii si alte servicii medicale de specialitate cu efect imediat, ci - folosindu-se creativ de variatele mijloace de comunicare - poate deveni si un abil "creator de lucruri din cuvinte" sau, in sens larg, din emotii si sentimente.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo