Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Strategii de evaluare utilizate in invatamantul prescolar

De (autor): Anisoara Burca

0
(0 review-uri)
Strategii de evaluare utilizate in invatamantul prescolar - Anisoara Burca

Strategii de evaluare utilizate in invatamantul prescolar

De (autor): Anisoara Burca

0
(0 review-uri)
     "Am ales ales aceasta tema din dorinta de a-mi imbogati experienta despre rolul evaluarii in imbunatatirea rezultatelor prescolarilor. Domeniul a fost bine reprezentat in literatura psihopedagogica, dar de cele mai multe ori din perspectiva teoretica, mai putin practica." (Autoarea)
    Lucrarea este structurata in patru capitole:
  - Cap. I. Importanta si actualitatea temei
  - Cap. II. Problematica evaluarii
  - Cap. III. Cordonate metodologice ale cercetarii aplicative
  - Cap. IV. Prezentarea, analiza si interpretarea datelor cercetarii

     Fragment din volum:
 
   “III.2.2. Etapele desfasurarii cercetarii 
 
    Cercetarea s-a desfasurat pe o grupa experiment de 20 de copii prescolari de grupa mare pregatitoare si o grupa de control de 20 copii prescolari tot de grupa mare, in cursul anului scolar 2007-2008.
    Cercetarea experimentala a cuprins trei etape:
    a) Etapa constatativa  (initiala) desfasurata la ambele grupe, la inceputul anului scolar, in perioada 15 septembrie - 30 septembrie 2007, perioada in care cu ajutorul diferitelor metode de cunoastere si probe psihologice si pedagogice am urmarit si inregistrat aspecte privind dezvoltarea psihofizica si psihointelectuala a copiilor din grupa. Astfel am reusit sa-mi formez o imagine de ansamblu asupra grupei si sa-mi formulez concluzii la nivelul profilului psihologic al grupei si chiar al fiecarui copil in parte.
    Tot in aceasta perioada am cules informatii, date despre capacitatile intelectuale ale prescolarilor, despre modul in care si-au format priceperile si deprinderile matematice, culese din fise, examinari orale. Am alcatuit fise de observatie curenta, urmarind comportamentul prescolarilor la fiecare activitate.
    Scopul a fost acela de a stabili punctul de plecare in desfasurarea demersului experimental.
    b) Etapa ameliorativa  s-a desfasurat in perioada 01 octombrie 2007 - 30 mai 2008, perioada in care au fost aplicate diverse metode si tehnici de evaluare a achizitiilor prescolarilor: cunostinte, deprinderi, capacitati. S-au cules date referitoare la programul prescolarilor determinat de motivatia pentru invatare prin joc, in cadrul activitatilor alese, comune sau in activitatile distractive pentru adaptarea scolara.
    In etapa ameliorativa la grupa experiment mi-am propus introducerea factorului de progres, si consta in articularea optima a metodelor si tehnicilor traditionale de evaluare cat si a celor alternative / complementare in cadrul activitatilor de cunoastere a mediului, activitati matematice, educarea limbajului, in timp ce la grupa de control, accentul s-a pus pe metodele si tehnicile traditionale de evaluare, iar tipul / forma prioritara a evaluarii a fost cea initiala si sumativa."
Citeste mai mult

19.62Lei

19.62Lei

Primesti 19 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

     "Am ales ales aceasta tema din dorinta de a-mi imbogati experienta despre rolul evaluarii in imbunatatirea rezultatelor prescolarilor. Domeniul a fost bine reprezentat in literatura psihopedagogica, dar de cele mai multe ori din perspectiva teoretica, mai putin practica." (Autoarea)
    Lucrarea este structurata in patru capitole:
  - Cap. I. Importanta si actualitatea temei
  - Cap. II. Problematica evaluarii
  - Cap. III. Cordonate metodologice ale cercetarii aplicative
  - Cap. IV. Prezentarea, analiza si interpretarea datelor cercetarii

     Fragment din volum:
 
   “III.2.2. Etapele desfasurarii cercetarii 
 
    Cercetarea s-a desfasurat pe o grupa experiment de 20 de copii prescolari de grupa mare pregatitoare si o grupa de control de 20 copii prescolari tot de grupa mare, in cursul anului scolar 2007-2008.
    Cercetarea experimentala a cuprins trei etape:
    a) Etapa constatativa  (initiala) desfasurata la ambele grupe, la inceputul anului scolar, in perioada 15 septembrie - 30 septembrie 2007, perioada in care cu ajutorul diferitelor metode de cunoastere si probe psihologice si pedagogice am urmarit si inregistrat aspecte privind dezvoltarea psihofizica si psihointelectuala a copiilor din grupa. Astfel am reusit sa-mi formez o imagine de ansamblu asupra grupei si sa-mi formulez concluzii la nivelul profilului psihologic al grupei si chiar al fiecarui copil in parte.
    Tot in aceasta perioada am cules informatii, date despre capacitatile intelectuale ale prescolarilor, despre modul in care si-au format priceperile si deprinderile matematice, culese din fise, examinari orale. Am alcatuit fise de observatie curenta, urmarind comportamentul prescolarilor la fiecare activitate.
    Scopul a fost acela de a stabili punctul de plecare in desfasurarea demersului experimental.
    b) Etapa ameliorativa  s-a desfasurat in perioada 01 octombrie 2007 - 30 mai 2008, perioada in care au fost aplicate diverse metode si tehnici de evaluare a achizitiilor prescolarilor: cunostinte, deprinderi, capacitati. S-au cules date referitoare la programul prescolarilor determinat de motivatia pentru invatare prin joc, in cadrul activitatilor alese, comune sau in activitatile distractive pentru adaptarea scolara.
    In etapa ameliorativa la grupa experiment mi-am propus introducerea factorului de progres, si consta in articularea optima a metodelor si tehnicilor traditionale de evaluare cat si a celor alternative / complementare in cadrul activitatilor de cunoastere a mediului, activitati matematice, educarea limbajului, in timp ce la grupa de control, accentul s-a pus pe metodele si tehnicile traditionale de evaluare, iar tipul / forma prioritara a evaluarii a fost cea initiala si sumativa."
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one