headerdesktop engwktrgr9mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile engwktrgr9mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🔥English Weekend

cu reduceri de până la -35%🔥

și TRANSPORT GRATUIT peste 75 lei! 🚀

Profită acum >>

Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale

De (autor): Maria Alexandra Maassen

0
(0 review-uri)
Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale - Maria Alexandra Maassen
Rasfoieste

Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale

De (autor): Maria Alexandra Maassen

0
(0 review-uri)
Negocierea presupune o pregatire temeinica si o analiza continua a diferitelor tipuri si scenarii de negociere, ceea ce o ridica la rang de arta, de strategie.
 
Lucrarea de fata prezinta elementele esentiale pentru a crea strategii de succes in negocierile internationale, pe baza unor teorii testate si a unor studii de caz create din experienta profesionala in mediul privat (incluzand lucrul in multinationale) a autoarei, din activitatea desfasurata in timpul doctoratului in domeniul energiei regenerabile, precum si din implicarea in domeniul artistic. Toate studiile de caz sunt realizate de autoare, nefiind preluate din nicio sursa, si se bazeaza pe experienta practica din domeniile de negociere prezentate.
 
Cartea este destinata studentilor de la facultatile si liceele de profil economic, dar si oricarei persoane interesate de a cunoaste domeniul negocierilor de afaceri.
 
Din cuprins:
• Principiul Harvard Business in Negocieri
• Personalitati de negociator conform Myers-Briggs
• Etapele de negociere
• Strategii in negocieri internationale
• Greseli in negocierile de afaceri si solutii
• Strategii de negociere in achizitii si aplicarea Kralijc Matrix
• Exercitii recapitulative
 
Puncte forte:
• prezentarea principalelor concepte esentiale pentru negocierile de afaceri, in general, si pentru negocierile de afaceri internationale, in special.
• explicatii teoretice urmate de exercitii menite sa puna in practica si sa ajute la consolidarea si insusirea informatiilor oferite.
• antamarea unor cunostinte ce se dovedesc deosebit de utile nu numai pentru cei implicati direct in negocierile de afaceri, prin studierea diferitelor tipuri de personalitati pe care un negociator le poate regasi in partenerul sau de afaceri, ci si pentru orice persoana ce, indiferent de ocupatia pe care o are, se regaseste zilnic in diverse interactiuni in care spiritul de negociere devine un atu.
Citeste mai mult

-5%

PRP: 34.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

33.16Lei

33.16Lei

34.90 Lei

Primesti 33 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 13 mai

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Negocierea presupune o pregatire temeinica si o analiza continua a diferitelor tipuri si scenarii de negociere, ceea ce o ridica la rang de arta, de strategie.
 
Lucrarea de fata prezinta elementele esentiale pentru a crea strategii de succes in negocierile internationale, pe baza unor teorii testate si a unor studii de caz create din experienta profesionala in mediul privat (incluzand lucrul in multinationale) a autoarei, din activitatea desfasurata in timpul doctoratului in domeniul energiei regenerabile, precum si din implicarea in domeniul artistic. Toate studiile de caz sunt realizate de autoare, nefiind preluate din nicio sursa, si se bazeaza pe experienta practica din domeniile de negociere prezentate.
 
Cartea este destinata studentilor de la facultatile si liceele de profil economic, dar si oricarei persoane interesate de a cunoaste domeniul negocierilor de afaceri.
 
Din cuprins:
• Principiul Harvard Business in Negocieri
• Personalitati de negociator conform Myers-Briggs
• Etapele de negociere
• Strategii in negocieri internationale
• Greseli in negocierile de afaceri si solutii
• Strategii de negociere in achizitii si aplicarea Kralijc Matrix
• Exercitii recapitulative
 
Puncte forte:
• prezentarea principalelor concepte esentiale pentru negocierile de afaceri, in general, si pentru negocierile de afaceri internationale, in special.
• explicatii teoretice urmate de exercitii menite sa puna in practica si sa ajute la consolidarea si insusirea informatiilor oferite.
• antamarea unor cunostinte ce se dovedesc deosebit de utile nu numai pentru cei implicati direct in negocierile de afaceri, prin studierea diferitelor tipuri de personalitati pe care un negociator le poate regasi in partenerul sau de afaceri, ci si pentru orice persoana ce, indiferent de ocupatia pe care o are, se regaseste zilnic in diverse interactiuni in care spiritul de negociere devine un atu.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one