promo promo25 octo desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

promo promo25 octombrie mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

PROMOTIILE LUNII OCTOMBRIE

19 edituri, titluri cu -30% -10%,

Carte cadou și oferta 2+1 GRATIS!

Urmatoarea ta lectura aici!
Close btn popup img

Supersefi

De (autor): Sydney Finkelstein

Supersefi - Sydney Finkelstein

Supersefi

De (autor): Sydney Finkelstein

Supersefi: Cum gestioneaza liderii exceptionali fluxul de talente / Superbosses: How Exceptional Leaders Master the Flow of Talent de Sydney Finkelstein este cartea care te va ajuta sa intelegi prin ce se diferentiaza marii lideri de managerii traditionali. Cum gandesc, cum abordeaza relatiile interumane, cum traiesc, ce ii motiveaza si cum stiu ei insisi la randul lor sa ii motiveze pe cei din echipa lor, sunt doar cateva dintre intrebarile la care iti va raspunde aceasta carte, pentru scrierea careia autorul s-a documentat timp de 10 ani, intervievand peste 200 de supersefi si subordonati de-ai lor.
 
Cartea te va convinge prin exemple concrete ca supersefii au mereu ceva in plus fata de managerii profesionisti si ca acel ceva este motivul pentru care exercita un efect puternic, unic si benefic asupra angajatilor. Afla care este acel ceva si devino si tu un supersef!
 
Sydney Finkelstein este cel mai proeminent teoretician contemporan al leadershipului, fiind autorul a nu mai putin de 20 de carti (multe dintre ele bestselleruri) pe aceasta tema. Pasionat de leadership si strategie in afaceri, Finkelstein s-a pregatit temeinic in ambele domenii. Detine o diploma de la Universitatea Concordia, si-a finalizat studiile de master la London School of Economics si are un doctorat in Managementul Organizatiilor obtinut la Universitatea Columbia. 
 
In momentul de fata preda la Scoala de Afaceri "Tuck" din cadrul Universitatii Dartmouth si este director al Centrului pentru Leadership din cadrul aceleiasi universitati. In 2007 a devenit membru al Academiei de Management. In calitate de expert in leadership si strategii de afaceri ofera consultanta unora dintre cele mai mari companii din lume, de la Boeing si General Electric la JPMorgan Chase si Deutcshe Bank si scrie articole pentru publicatii prestigioase precum Forbes sau BBC.com. 
 
Autorul exploreaza pe parcursul acestui volum modelele comportamentale ale celor mai eficienti sefi ai lumii, intorcand cu susul in jos cele mai bune practici traditionale de leadership si prezentand o noua paradigma pentru dezvoltarea talentului. Supersefi este primul studiu empiric sistematizat despre ceea ce ii motiveaza, ii inspira si ii ajuta pe ceilalti sa-si atinga adevaratul potential, aratandu-le totodata profesionistilor cum sa fie sefi mai buni, capabili sa declanseze in echipele lor creativitatea, implicarea si succesul. Aspirantii din orice domeniu pot folosi aceasta carte pentru a afla cum sa-i identifice pe supersefii din industria lor, pentru a se putea angaja si avansa in cariera.
 
Cartea este impartita in noua capitole, dupa cum urmeaza:
 
- Capitolul I: Iconoclasti, Ticalosi Gloriosi si Filantropi
In acest prim capitol al cartii autorul ne raspunde cat se poate de convingator la doua intrebari: cine sunt acesti supersefi si ce anume ii ajuta sa aiba succes?
 
Volumul debuteaza astfel in forta, cu un exemplu remarcabil: cel al lui Gene Roberts, fostul redactor-sef al cotidianului american Inquirer, care a creat o redactie in care a adus la fel de multe animale exotice pe cati jurnalisti de talie mondiala a cooptat. In cei 18 ani petrecuti de Roberts la Inquirer, ziarul a castigat nu mai putin de 17 premii Pulitzer. Aceasta performanta extraordinara s-a datorat intr-o mare masura si capacitatii lui de a-i face pe oameni sa iasa din zona  lor de confort si totodata de a-i ajuta pe cei mai talentati dintre ei sa ajunga mai sus decat ar fi putut spera vreodata. Nu intamplator, astazi, el este cunoscut in redactiile de stiri din America drept omul care a produs o generatie de jurnalisti de talie mondiala.  
 
Afla ce alte calitati il recomanda pe Gene Roberts pentru titlul de supersef si descopera tot aici si alti supersefi care te pot inspira prin exemplul lor (mai ales daca rolul tau in industria in care lucrezi este sa gestionezi talentul) precum: regizorul Roger Corman, comediantul Steve Carell, legendarul trompetist si parintele jazzului modern Miles Davis, directorul executiv al Kraft Foods, Michael Miles, designerul si miliardarul Ralph Lauren sau fondatorul Oracle, Larry Ellison. Autorul ii incadreaza pe acesti supersefi in trei mari categorii: iconoclasti, ticalosi gloriosi si filantropi si le evidentiaza trasaturile definitorii in acest capitol in care vei descoperi o multime de povesti interesante.
 
- Capitolul II: Cum „sa-i prinzi” pe oamenii care „se prind”
Supersefii isi doresc altceva. Ei nu vor candidati care sa fie foarte talentati si destepti; vor candidati care sunt neobisnuit de talentati si uimitor de destepti. Ei nu vor lideri obisnuiti; vor oameni care sa produca o schimbare. Ei nu vor persoane cu cele mai mari sanse de succes; vor persoane pregatite sa schimbe chiar si definitia succesului.
 
Incepand cu acest capitol vei afla care sunt obiceiurile si practicile comune ale oamenilor care au produs cele mai mari talente ale lumii.
 
Asadar, supersefii pot fi recunoscuti chiar dupa modul in care isi recruteaza angajatii. Ei vor proceda intotdeauna diferit si de cele mai multe ori inedit in cadrul acestui proces. Ba mai mult decat atat, vor reusi sa-i convinga pe cei mai buni angajati sa lucreze pentru ei chiar si pentru un salariu mai mic decat cel vizat. Vei gasi aici cateva exemple graitoare in acest sens din care te poti inspira si tu, mai ales daca lucrezi in domeniul resurselor umane. 
 
- Capitolul III: Cum sa motivezi oamenii exceptionali sa realizeze imposibilul
Un supersef poate fi deopotriva o binecuvantare, dar si un blestem. Pentru ca supersefii sunt setati pe obiective uriase, prin urmare isi vor provoca angajatii sa le atinga, fiind convinsi ca se poate. Insa cum reusesc ei sa isi determine angajatii sa faca mult mai mult decat ei insisi ar fi crezut ca pot realiza, in timp ce majoritatea sefilor se multumesc sa isi tolereze angajatii cu rezultate mediocre?
 
Parerea lui Sydney Finkelstein este ca puterea lor de convingere si de mobilizare se datoreaza viziunii puternice pe care o au, care urmareste de cele mai multe ori schimbarea lumii in una mai buna si mai frumoasa. Aceasta viziune ajunge sa ii insufleteasca si pe angajati, sa ii inspire, sa le dea incredere si sa ii determine sa se autodepaseasca mereu. Cum iti dai seama insa daca un astfel de supersef iti va schimba viata in cel mai frumos mod posibil sau doar te va epuiza? Raspunsul il vei gasi aici alaturi de cel la o alta intrebare interesanta, si anume: Cum reusesc supersefii sa le cedeze controlul angajatilor dar sa se si impuna totodata?
 
- Capitolul IV: Extrem de receptivi
Supersefii sunt caracterizati de cele mai multe ori de o curiozitate neobosita si au inovatia in ADN, de aceea isi incurajeaza subalternii sa fie creativi, sa gaseasca idei originale si sa faca lucrurile intr-un mod unic. Aceasta atitudine declanseaza o avalansa de idei noi printre angajatii lor, in timp ce isi conduc afacerile spre culmile succesului. Pentru ca ei sunt exact opusul majoritatii sefilor care pun inovatia pe locul al doilea, dupa munca. In aceasta sectiune a cartii vei putea citi despre cele trei metode pe care supersefii le folosesc pentru a-si incuraja angajatii sa fie mai inovativi si mai receptivi, dar si despre ce poti face tu in calitate de lider pentru a promova creativitatea in randul angajatilor tai. 
 
- Capitolul V: Maestri si ucenici
In zilele noastre instruirea informala la locul de munca a disparut in mare parte, fiind inlocuita de educatia formala oferita de universitati si scoli profesionale. Tinerii care sunt la inceput de drum invata prin intermediul stagiilor de practica, in timp ce angajatii mai vechi au acces la formare profesionala continua din partea angajatorilor prin programe si cursuri online extrem de formale si foarte bine structurate.
 
Insa aceasta schimbare nu este neaparat in beneficiul nostru ca societate, din moment ce, in absenta unei relatii atat de personale, cum este cea dintre un maestru si ucenicii sai, angajatii pot invata elementele tehnice de baza fara a ajunge insa sa deprinda subtilitatile si nuantele profesiei lor. Acest lucru nu se intampla insa atunci cand avem de-a face cu supersefi, pentru ca acestia se pricep de minune sa fie maestri pentru angajatii lor si sa-i priveasca ca pe niste ucenici, predandu-le in principal trei tipuri de lectii: cele referitoare la nuantele tehnice ale afacerii lor, cele despre cum se conduc afacerile sau organizatiile si... lectiile de viata. Descopera cativa astfel de supersefi in acest capitol si afla cum reusesc acestia sa fie maestri pentru supersefii de maine.
 
- Capitolul VI: Delegatari implicati
In general, organizatiile supersefilor sunt considerate rampe de lansare in industriile lor, adica locuri in care angajatilor li se ofera toate conditiile si oportunitatile pentru a deveni capabili sa faca ceea ce le e menit sa faca. Cu alte cuvinte, supersefii le ofera angajatilor sansa de a reusi. Iar asta se datoreaza in mare parte incredibilei lor abilitati de a vedea mai bine chiar decat anagajatii de ce sunt acestia capabili, dar si a capacitatii lor de a delega eficient responsabilitatea, de a-i lasa pe angajati sa caute singuri solutii si chiar sa o dea in bara. Faptul ca angajatii stiu ca cineva are asteptari mari de la ei, le sporeste increderea, dar si dorinta lor de a nu dezamagi. Descopera aici  cateva povesti impresionante care demonstreaza faptul ca unul dintre punctele forte ale supersefilor este acela de a descoperi marile talente si de a le oferi oportunitatea de a se exprima si inspira-te de la ei.
 
- Capitolul VII: Efectul de cohorta
Supersefii stiu cum sa valorifice munca in echipa pentru ca ei stiu ca potentialul unui grup format din niste indivizi extrem de talentati este mult mai mare decat suma partilor sale. In conceptia lor colegialitatea si spiritul de competitie merg mana in mana, ambele contribuind la crearea unui mediu primitor de inalta performanta, in care angajatii se simt ocrotiti si impliniti. „Efectul de cohorta” cand vine vorba de talent se va traduce astfel printr-un rationament de tipul: cu cat ii ajuti mai mult pe oameni sa devina mai buni, cu atat ei se vor ajuta unii pe altii sa devina mai buni. Sau, dupa cum a spus Paul McCartney despre John Lennon: „Daca eu faceam un lucru bun, el voia sa faca ceva si mai bun. Pur si simplu asa lucram noi.”
 
In acest capitol autorul iti ofera o serie de exemple care ilustreaza modul in care supersefii incurajeaza spiritul de echipa si il valorifica in beneficiul companiilor pe care le conduc si care te vor inspira si pe tine cu siguranta sa construiesti echipe bine sudate, eficiente si prolifice totodata.
 
- Capitolul VIII: Retelele succesului
Angajatii milenari nu mai cred si nici nu isi doresc sa se angajeze pe viata intr-o companie. Ei isi doresc sa se dezvolte, asa ca nu vor ezita sa treaca de la o organizatie la alta, pentru a obtine ceea ce vor. Din pacate insa, multe companii nu realizeaza cat de mult pierd atunci cand rup legatura cu un fost angajat foarte bun care se hotaraste sa paraseasca compania. 
 
La polul opus, supersefii nu considera ca totul s-a terminat in clipa in care un angajat paraseste compania si nu se simt ofensati, raniti si nici macar vreun pic surprinsi cand se intampla asta. Afla cum procedeaza supersefii in aceste situatii si inspira-te din exemplele oferite de autor in acest capitol.
 
- Capitolul IX: Tu si supersefii
In acest capitol esti invitat sa iti masori coeficientul de supersef cu ajutorul unor instrumente pe care le vei gasi aici. Tot aici vei gasi o serie de ponturi care te vor ajuta sa devii ceea ce autorul numeste un supersef. Sydney Finkelstein iti reaminteste insa sa ai asteptari realiste atunci cand te vei hotari sa urmezi calea supersefilor, pentru ca marile transformari nu se petrec peste noapte...
 
Supersefi promoveaza inovatia si dominatia pietei prin gestionarea strategica a talentului. Sydney Finkelstein iti arata cum sa iti perfectionezi stilul de conducere, asemenea supersefilor, pentru a crea o mostenire durabila, care sa aiba impact. - Marshall Goldsmith, autorul cartii Triggers 
 
Daca te-ai intrebat vreodata cum reusesc unii mentori sa-si formeze atatia protejati-vedeta, aceasta este o carte care merita citita. Prin intermediul studiilor de caz ale unor lideri legendari dintr-o varietate de domenii, Supersefi evidentiaza noi strategii pentru atragerea si dezvoltarea talentelor. - Adam Grant, profesor la Scoala Wharton; autorul cartilor Give and Take si Originals 
 
In Supersefi, Finkelstein identifica acele calitati care ii deosebesc pe marii lideri de sefii obisnuiti. Aceasta privire fascinanta asupra importantei incurajarii inovatiei si a abilitatii de a-i motiva pe oameni nu le este utila doar liderilor din bucatarii si restaurante, ci este necesara in orice industrie. - Eric Ripert, chef si coproprietar al restaurantului "Le Bernadin"
 
O privire revolutionara si captivanta nu doar asupra modalitatilor prin care poti sa creezi cele mai mari talente ale lumii, ci si asupra avantajului pe care il poti avea daca le vei lasa sa plece. - Bill McNabb, presedinte si director executiv al The Vanguard Group
 
Poate ca esti un sef bun. Dar esti un supersef? Aceasta este intrebarea pe care ti-o vei pune dupa ce vei citi fascinanta carte a lui Sydney Finkelstein. Dezvaluind secretele supersefilor din diferite domenii, de la finante la moda si pana la gastronomie sau benzi desenate, Finkelstein ofera un manual inteligent si practic pentru oricine incearca sa devina un lider mai bun. - Daniel H. Pink, autorul cartilor To Sell Is Human si Drive 
 
Finkelstein combina povesti savuroase cu sfaturi practice in aceasta surprinzatoare explorare a marilor talente si a supersefilor acestora. - James M. Kilts, fost presedinte si director executiv al companiei Gillette
 
Syndney Finkelstein este recunoscut drept unul dintre principalii teoreticieni din lumea managementului. Cu Supersefi, el ne demonstreaza de ce. Cartea este un tur de forta captivant, motivant si practic. - Stuart Crainer si Des Dearlove, fondatorii Thinkers50
 
Supersefii – ii poti intalni in orice industrie si pe orice piata – sunt capabili sa faciliteze aparitia unor inovatii extraordinare prin atragerea unor oameni exceptionali si prin cresterea potentialului acestora in cadrul companiilor lor. Aceasta carte iti arata cum sa faci si tu asta si multe altele. - Eric Spiegel, presedinte si director executiv al Siemens Corporation
 
Managementul talentului este forta motrice a afacerilor. Cultivarea lui transforma afacerile in castiguri durabile. In Supersefi, Finkelstein dezvaluie cum au dobandit succesul cei mai buni dintre cei buni si ofera indrumari pentru orice manager care-si doreste sa fie un lider de succes. - Michael Ward, directorul general de operatiuni al companiei Bain Capital
 
Aceasta carte i-ar putea infuria pe unii sefi, iar acesta este un lucru bun. Cercetarea lui Finkelstein despre ce inseamna sa fii un lider legendar contrazice multe dintre cele mai „bune practici” ale managementului traditional si ofera un nou mod de gandire in ceea ce priveste talentul. -  Kevin Roberts, presedintele executiv al companiei Saatchi & Saatchi Worldwide
 
Aceasta este o carte exceptionala care nu numai ca identifica abilitatile celor mai buni lideri din numeroase industrii, ci si ofera cititorului indrumari clare si practice despre cum poate dobandi abilitatile unui supersef. - Ken C. Hicks, presedinte si director executiv pensionat, Foot Locker, Inc.
 
Finkelstein clarifica un subiect neexplorat din domeniul managementului printr-o cercetare atenta si niste povesti captivante. - Akira Uehara, presedintele companiei Taisho Pharmaceutical Holdings Co., Ltd.
 
Finkelstein ne face tuturor un serviciu prin aceasta analiza a modului in care liderii din corporatii ii educa si cultiva pe ceilalti pentru a ajunge la succes. Cartea este o lectura obligatorie pentru toti directorii care se preocupa atat de propriile lor performante, cat si de dezvoltarea si promovarea talentelor exceptionale din compania lor. - Kenneth Feinberg, director, September 11th Victim Compensation Fund
Citeste mai mult

47.00Lei

Sau 4700 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Supersefi: Cum gestioneaza liderii exceptionali fluxul de talente / Superbosses: How Exceptional Leaders Master the Flow of Talent de Sydney Finkelstein este cartea care te va ajuta sa intelegi prin ce se diferentiaza marii lideri de managerii traditionali. Cum gandesc, cum abordeaza relatiile interumane, cum traiesc, ce ii motiveaza si cum stiu ei insisi la randul lor sa ii motiveze pe cei din echipa lor, sunt doar cateva dintre intrebarile la care iti va raspunde aceasta carte, pentru scrierea careia autorul s-a documentat timp de 10 ani, intervievand peste 200 de supersefi si subordonati de-ai lor.
 
Cartea te va convinge prin exemple concrete ca supersefii au mereu ceva in plus fata de managerii profesionisti si ca acel ceva este motivul pentru care exercita un efect puternic, unic si benefic asupra angajatilor. Afla care este acel ceva si devino si tu un supersef!
 
Sydney Finkelstein este cel mai proeminent teoretician contemporan al leadershipului, fiind autorul a nu mai putin de 20 de carti (multe dintre ele bestselleruri) pe aceasta tema. Pasionat de leadership si strategie in afaceri, Finkelstein s-a pregatit temeinic in ambele domenii. Detine o diploma de la Universitatea Concordia, si-a finalizat studiile de master la London School of Economics si are un doctorat in Managementul Organizatiilor obtinut la Universitatea Columbia. 
 
In momentul de fata preda la Scoala de Afaceri "Tuck" din cadrul Universitatii Dartmouth si este director al Centrului pentru Leadership din cadrul aceleiasi universitati. In 2007 a devenit membru al Academiei de Management. In calitate de expert in leadership si strategii de afaceri ofera consultanta unora dintre cele mai mari companii din lume, de la Boeing si General Electric la JPMorgan Chase si Deutcshe Bank si scrie articole pentru publicatii prestigioase precum Forbes sau BBC.com. 
 
Autorul exploreaza pe parcursul acestui volum modelele comportamentale ale celor mai eficienti sefi ai lumii, intorcand cu susul in jos cele mai bune practici traditionale de leadership si prezentand o noua paradigma pentru dezvoltarea talentului. Supersefi este primul studiu empiric sistematizat despre ceea ce ii motiveaza, ii inspira si ii ajuta pe ceilalti sa-si atinga adevaratul potential, aratandu-le totodata profesionistilor cum sa fie sefi mai buni, capabili sa declanseze in echipele lor creativitatea, implicarea si succesul. Aspirantii din orice domeniu pot folosi aceasta carte pentru a afla cum sa-i identifice pe supersefii din industria lor, pentru a se putea angaja si avansa in cariera.
 
Cartea este impartita in noua capitole, dupa cum urmeaza:
 
- Capitolul I: Iconoclasti, Ticalosi Gloriosi si Filantropi
In acest prim capitol al cartii autorul ne raspunde cat se poate de convingator la doua intrebari: cine sunt acesti supersefi si ce anume ii ajuta sa aiba succes?
 
Volumul debuteaza astfel in forta, cu un exemplu remarcabil: cel al lui Gene Roberts, fostul redactor-sef al cotidianului american Inquirer, care a creat o redactie in care a adus la fel de multe animale exotice pe cati jurnalisti de talie mondiala a cooptat. In cei 18 ani petrecuti de Roberts la Inquirer, ziarul a castigat nu mai putin de 17 premii Pulitzer. Aceasta performanta extraordinara s-a datorat intr-o mare masura si capacitatii lui de a-i face pe oameni sa iasa din zona  lor de confort si totodata de a-i ajuta pe cei mai talentati dintre ei sa ajunga mai sus decat ar fi putut spera vreodata. Nu intamplator, astazi, el este cunoscut in redactiile de stiri din America drept omul care a produs o generatie de jurnalisti de talie mondiala.  
 
Afla ce alte calitati il recomanda pe Gene Roberts pentru titlul de supersef si descopera tot aici si alti supersefi care te pot inspira prin exemplul lor (mai ales daca rolul tau in industria in care lucrezi este sa gestionezi talentul) precum: regizorul Roger Corman, comediantul Steve Carell, legendarul trompetist si parintele jazzului modern Miles Davis, directorul executiv al Kraft Foods, Michael Miles, designerul si miliardarul Ralph Lauren sau fondatorul Oracle, Larry Ellison. Autorul ii incadreaza pe acesti supersefi in trei mari categorii: iconoclasti, ticalosi gloriosi si filantropi si le evidentiaza trasaturile definitorii in acest capitol in care vei descoperi o multime de povesti interesante.
 
- Capitolul II: Cum „sa-i prinzi” pe oamenii care „se prind”
Supersefii isi doresc altceva. Ei nu vor candidati care sa fie foarte talentati si destepti; vor candidati care sunt neobisnuit de talentati si uimitor de destepti. Ei nu vor lideri obisnuiti; vor oameni care sa produca o schimbare. Ei nu vor persoane cu cele mai mari sanse de succes; vor persoane pregatite sa schimbe chiar si definitia succesului.
 
Incepand cu acest capitol vei afla care sunt obiceiurile si practicile comune ale oamenilor care au produs cele mai mari talente ale lumii.
 
Asadar, supersefii pot fi recunoscuti chiar dupa modul in care isi recruteaza angajatii. Ei vor proceda intotdeauna diferit si de cele mai multe ori inedit in cadrul acestui proces. Ba mai mult decat atat, vor reusi sa-i convinga pe cei mai buni angajati sa lucreze pentru ei chiar si pentru un salariu mai mic decat cel vizat. Vei gasi aici cateva exemple graitoare in acest sens din care te poti inspira si tu, mai ales daca lucrezi in domeniul resurselor umane. 
 
- Capitolul III: Cum sa motivezi oamenii exceptionali sa realizeze imposibilul
Un supersef poate fi deopotriva o binecuvantare, dar si un blestem. Pentru ca supersefii sunt setati pe obiective uriase, prin urmare isi vor provoca angajatii sa le atinga, fiind convinsi ca se poate. Insa cum reusesc ei sa isi determine angajatii sa faca mult mai mult decat ei insisi ar fi crezut ca pot realiza, in timp ce majoritatea sefilor se multumesc sa isi tolereze angajatii cu rezultate mediocre?
 
Parerea lui Sydney Finkelstein este ca puterea lor de convingere si de mobilizare se datoreaza viziunii puternice pe care o au, care urmareste de cele mai multe ori schimbarea lumii in una mai buna si mai frumoasa. Aceasta viziune ajunge sa ii insufleteasca si pe angajati, sa ii inspire, sa le dea incredere si sa ii determine sa se autodepaseasca mereu. Cum iti dai seama insa daca un astfel de supersef iti va schimba viata in cel mai frumos mod posibil sau doar te va epuiza? Raspunsul il vei gasi aici alaturi de cel la o alta intrebare interesanta, si anume: Cum reusesc supersefii sa le cedeze controlul angajatilor dar sa se si impuna totodata?
 
- Capitolul IV: Extrem de receptivi
Supersefii sunt caracterizati de cele mai multe ori de o curiozitate neobosita si au inovatia in ADN, de aceea isi incurajeaza subalternii sa fie creativi, sa gaseasca idei originale si sa faca lucrurile intr-un mod unic. Aceasta atitudine declanseaza o avalansa de idei noi printre angajatii lor, in timp ce isi conduc afacerile spre culmile succesului. Pentru ca ei sunt exact opusul majoritatii sefilor care pun inovatia pe locul al doilea, dupa munca. In aceasta sectiune a cartii vei putea citi despre cele trei metode pe care supersefii le folosesc pentru a-si incuraja angajatii sa fie mai inovativi si mai receptivi, dar si despre ce poti face tu in calitate de lider pentru a promova creativitatea in randul angajatilor tai. 
 
- Capitolul V: Maestri si ucenici
In zilele noastre instruirea informala la locul de munca a disparut in mare parte, fiind inlocuita de educatia formala oferita de universitati si scoli profesionale. Tinerii care sunt la inceput de drum invata prin intermediul stagiilor de practica, in timp ce angajatii mai vechi au acces la formare profesionala continua din partea angajatorilor prin programe si cursuri online extrem de formale si foarte bine structurate.
 
Insa aceasta schimbare nu este neaparat in beneficiul nostru ca societate, din moment ce, in absenta unei relatii atat de personale, cum este cea dintre un maestru si ucenicii sai, angajatii pot invata elementele tehnice de baza fara a ajunge insa sa deprinda subtilitatile si nuantele profesiei lor. Acest lucru nu se intampla insa atunci cand avem de-a face cu supersefi, pentru ca acestia se pricep de minune sa fie maestri pentru angajatii lor si sa-i priveasca ca pe niste ucenici, predandu-le in principal trei tipuri de lectii: cele referitoare la nuantele tehnice ale afacerii lor, cele despre cum se conduc afacerile sau organizatiile si... lectiile de viata. Descopera cativa astfel de supersefi in acest capitol si afla cum reusesc acestia sa fie maestri pentru supersefii de maine.
 
- Capitolul VI: Delegatari implicati
In general, organizatiile supersefilor sunt considerate rampe de lansare in industriile lor, adica locuri in care angajatilor li se ofera toate conditiile si oportunitatile pentru a deveni capabili sa faca ceea ce le e menit sa faca. Cu alte cuvinte, supersefii le ofera angajatilor sansa de a reusi. Iar asta se datoreaza in mare parte incredibilei lor abilitati de a vedea mai bine chiar decat anagajatii de ce sunt acestia capabili, dar si a capacitatii lor de a delega eficient responsabilitatea, de a-i lasa pe angajati sa caute singuri solutii si chiar sa o dea in bara. Faptul ca angajatii stiu ca cineva are asteptari mari de la ei, le sporeste increderea, dar si dorinta lor de a nu dezamagi. Descopera aici  cateva povesti impresionante care demonstreaza faptul ca unul dintre punctele forte ale supersefilor este acela de a descoperi marile talente si de a le oferi oportunitatea de a se exprima si inspira-te de la ei.
 
- Capitolul VII: Efectul de cohorta
Supersefii stiu cum sa valorifice munca in echipa pentru ca ei stiu ca potentialul unui grup format din niste indivizi extrem de talentati este mult mai mare decat suma partilor sale. In conceptia lor colegialitatea si spiritul de competitie merg mana in mana, ambele contribuind la crearea unui mediu primitor de inalta performanta, in care angajatii se simt ocrotiti si impliniti. „Efectul de cohorta” cand vine vorba de talent se va traduce astfel printr-un rationament de tipul: cu cat ii ajuti mai mult pe oameni sa devina mai buni, cu atat ei se vor ajuta unii pe altii sa devina mai buni. Sau, dupa cum a spus Paul McCartney despre John Lennon: „Daca eu faceam un lucru bun, el voia sa faca ceva si mai bun. Pur si simplu asa lucram noi.”
 
In acest capitol autorul iti ofera o serie de exemple care ilustreaza modul in care supersefii incurajeaza spiritul de echipa si il valorifica in beneficiul companiilor pe care le conduc si care te vor inspira si pe tine cu siguranta sa construiesti echipe bine sudate, eficiente si prolifice totodata.
 
- Capitolul VIII: Retelele succesului
Angajatii milenari nu mai cred si nici nu isi doresc sa se angajeze pe viata intr-o companie. Ei isi doresc sa se dezvolte, asa ca nu vor ezita sa treaca de la o organizatie la alta, pentru a obtine ceea ce vor. Din pacate insa, multe companii nu realizeaza cat de mult pierd atunci cand rup legatura cu un fost angajat foarte bun care se hotaraste sa paraseasca compania. 
 
La polul opus, supersefii nu considera ca totul s-a terminat in clipa in care un angajat paraseste compania si nu se simt ofensati, raniti si nici macar vreun pic surprinsi cand se intampla asta. Afla cum procedeaza supersefii in aceste situatii si inspira-te din exemplele oferite de autor in acest capitol.
 
- Capitolul IX: Tu si supersefii
In acest capitol esti invitat sa iti masori coeficientul de supersef cu ajutorul unor instrumente pe care le vei gasi aici. Tot aici vei gasi o serie de ponturi care te vor ajuta sa devii ceea ce autorul numeste un supersef. Sydney Finkelstein iti reaminteste insa sa ai asteptari realiste atunci cand te vei hotari sa urmezi calea supersefilor, pentru ca marile transformari nu se petrec peste noapte...
 
Supersefi promoveaza inovatia si dominatia pietei prin gestionarea strategica a talentului. Sydney Finkelstein iti arata cum sa iti perfectionezi stilul de conducere, asemenea supersefilor, pentru a crea o mostenire durabila, care sa aiba impact. - Marshall Goldsmith, autorul cartii Triggers 
 
Daca te-ai intrebat vreodata cum reusesc unii mentori sa-si formeze atatia protejati-vedeta, aceasta este o carte care merita citita. Prin intermediul studiilor de caz ale unor lideri legendari dintr-o varietate de domenii, Supersefi evidentiaza noi strategii pentru atragerea si dezvoltarea talentelor. - Adam Grant, profesor la Scoala Wharton; autorul cartilor Give and Take si Originals 
 
In Supersefi, Finkelstein identifica acele calitati care ii deosebesc pe marii lideri de sefii obisnuiti. Aceasta privire fascinanta asupra importantei incurajarii inovatiei si a abilitatii de a-i motiva pe oameni nu le este utila doar liderilor din bucatarii si restaurante, ci este necesara in orice industrie. - Eric Ripert, chef si coproprietar al restaurantului "Le Bernadin"
 
O privire revolutionara si captivanta nu doar asupra modalitatilor prin care poti sa creezi cele mai mari talente ale lumii, ci si asupra avantajului pe care il poti avea daca le vei lasa sa plece. - Bill McNabb, presedinte si director executiv al The Vanguard Group
 
Poate ca esti un sef bun. Dar esti un supersef? Aceasta este intrebarea pe care ti-o vei pune dupa ce vei citi fascinanta carte a lui Sydney Finkelstein. Dezvaluind secretele supersefilor din diferite domenii, de la finante la moda si pana la gastronomie sau benzi desenate, Finkelstein ofera un manual inteligent si practic pentru oricine incearca sa devina un lider mai bun. - Daniel H. Pink, autorul cartilor To Sell Is Human si Drive 
 
Finkelstein combina povesti savuroase cu sfaturi practice in aceasta surprinzatoare explorare a marilor talente si a supersefilor acestora. - James M. Kilts, fost presedinte si director executiv al companiei Gillette
 
Syndney Finkelstein este recunoscut drept unul dintre principalii teoreticieni din lumea managementului. Cu Supersefi, el ne demonstreaza de ce. Cartea este un tur de forta captivant, motivant si practic. - Stuart Crainer si Des Dearlove, fondatorii Thinkers50
 
Supersefii – ii poti intalni in orice industrie si pe orice piata – sunt capabili sa faciliteze aparitia unor inovatii extraordinare prin atragerea unor oameni exceptionali si prin cresterea potentialului acestora in cadrul companiilor lor. Aceasta carte iti arata cum sa faci si tu asta si multe altele. - Eric Spiegel, presedinte si director executiv al Siemens Corporation
 
Managementul talentului este forta motrice a afacerilor. Cultivarea lui transforma afacerile in castiguri durabile. In Supersefi, Finkelstein dezvaluie cum au dobandit succesul cei mai buni dintre cei buni si ofera indrumari pentru orice manager care-si doreste sa fie un lider de succes. - Michael Ward, directorul general de operatiuni al companiei Bain Capital
 
Aceasta carte i-ar putea infuria pe unii sefi, iar acesta este un lucru bun. Cercetarea lui Finkelstein despre ce inseamna sa fii un lider legendar contrazice multe dintre cele mai „bune practici” ale managementului traditional si ofera un nou mod de gandire in ceea ce priveste talentul. -  Kevin Roberts, presedintele executiv al companiei Saatchi & Saatchi Worldwide
 
Aceasta este o carte exceptionala care nu numai ca identifica abilitatile celor mai buni lideri din numeroase industrii, ci si ofera cititorului indrumari clare si practice despre cum poate dobandi abilitatile unui supersef. - Ken C. Hicks, presedinte si director executiv pensionat, Foot Locker, Inc.
 
Finkelstein clarifica un subiect neexplorat din domeniul managementului printr-o cercetare atenta si niste povesti captivante. - Akira Uehara, presedintele companiei Taisho Pharmaceutical Holdings Co., Ltd.
 
Finkelstein ne face tuturor un serviciu prin aceasta analiza a modului in care liderii din corporatii ii educa si cultiva pe ceilalti pentru a ajunge la succes. Cartea este o lectura obligatorie pentru toti directorii care se preocupa atat de propriile lor performante, cat si de dezvoltarea si promovarea talentelor exceptionale din compania lor. - Kenneth Feinberg, director, September 11th Victim Compensation Fund
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one