headerdesktop libfest19mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile  libfest19mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

LIBfest e on!

Reduceri, carti cu Autograf si

Dialoguri cu scriitori

Plaseaza comanda!

TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public - Chris Anderson
Rasfoieste

TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un discurs poate sa electrizeze o incapere si sa transforme perspectiva despre lume a celor prezenti; poate fi mult mai puternic decat orice document scris.

TED TALKS explica in ce fel poate fi transformat in realitate miracolul vorbitului remarcabil in public si echipeaza cititorul cu tot ce are nevoie ca sa-si atinga obiectivul. Nu exista o formula fixa; nu ar trebui sa existe doua discursuri la fel. Dar exista instrumente care pot face mai puternic orice vorbitor. Chris Anderson a lucrat cu toti invitatii TED care au fascinat publicul, iar in paginile acestei carti ne impartaseste gandurile catorva dintre ei: Sir Ken Robinson, Amy Cuddy, Elizabeth Gilbert, Salman Khan, Dan Gilbert, Monica Lewinsky si zeci de alti vorbitori.

Anderson explica modul in care trebuie sa-ti construiesti continutul discursului si vorbeste despre cum sa obtii cel mai bun efect pe scena. Acesta este noul manual al secolului XXI pentru o comunicare realmente eficienta si reprezinta o lectura obligatorie pentru oricine este gata sa produca impact prin intermediul ideilor sale.

TED TALKS nu este doar cea mai patrunzatoare carte scrisa vreodata despre vorbitul in public, ci si o analiza profunda, stralucita a modului in care ar trebui sa comunicam. Imi da speranta ca lumea chiar poate fi schimbata prin cuvinte. - Adam Grant, autorul cartilor A da şi a lua şi Originalii

Discursul TED a reinventat arta retoricii pentru secolul 21. Adio exprimarilor academice intortocheate, jargonului stiintific neinteligibil, frazelor moralizatoare pompoase, cloroformului PowerPoint – acum stim ca „ideile care merita raspandite” pot fi intr-adevar raspandite in toate cele patru zari, si asta cu claritate si eleganta. S-ar putea ca aceasta carte sa-i redea retoricii locul de onoare, confirmat in timp, printre abilitatile esentiale ale unui cetatean educat. - Steven Pinker, autorul cartii Simţul stilului

In aceasta carte, Chris Anderson si echipa de conducere a TED etaleaza tot ce au invatat despre ce sa faci si ce sa nu faci atunci cand vorbesti in public. Exista o singura reteta pentru un discurs extraordinar? Sigur ca nu. Dar exista cateva ingrediente esentiale, pe care echipa TED le prezinta cu concizie, verva si umor. Un ghid contemporan, plin de inspiratie, pentru venerabila arta a oratoriei.

Sir Ken Robinson, autorul cartilor Şcoli creative, O lume ieşita din minţi şi Descopera-ţi elementul

Pentru toti cei care vor sa-si impartaseasca ideile intr-un mod eficient si atractiv, acest ghid reprezinta nu doar o lectura incitanta, ci si o sursa de inspiratie. - Bogdan Ion, Country Managing Partener EY Romania & Moldova
Fragment din carte:

"Puterea parabolei

Unele povesti sunt atent concepute drept metafore. Pentru acest tip de poveste exista un cuvant util: parabola.
Din punct de vedere traditional, o parabola este o poveste care are, in subtext, o morala sau o lectie spirituala. Este un instrument folosit de invatatorii religiosi de-a lungul istoriei, cu mare impact. Povestile lui Iisus, cred ca suntem toti de acord, au adunat mai multe vizualizari chiar si decat cele ale lui Sir Ken. Dar putem extinde intelesul cuvantului pentru a acoperi orice poveste care poarta in ea forta unei metafore.
Profesorul de drept Lawrence Lessig este un furnizor stralucit de parabole. El a venit la TED in 2003 pentru a sustine ca procesul politic american a fost corupt iremediabil de bani. El ne-a cerut sa ne imaginam o tara absurda numita Lesterland in care doar oamenii cu numele Lester ar avea dreptul sa voteze. Clar, ar fi ceva ridicol. Dar apoi a aratat ca numarul de oameni pe nume Lester din SUA este aproape la fel de mare precum numarul celor mai importanti donatori de fonduri pentru campaniile politice. Si ca membrii Congresului isi stabilesc prioritatile in mare parte in functie de acei donatori, asa ca doar vederile politice si voturile acelor donatori conteaza efectiv. In aceasta parabola, cu totii traim in Lesterland.
Scriitorul Malcolm Gladwell este si el specialist in parabole - iar atractivitatea acestui tip de povestire se reflecta in uimitoarele vanzari ale cartilor sale si in numarul ridicat de vizualizari ale discursurilor sale de la TED. Cel mai popular discurs al sau este, ca iti vine sau nu sa crezi, o povestire despre dezvoltarea unor noi retete de sosuri pentru spaghete. Dar el o foloseste drept parabola pentru ideea ca oameni diferiti vor lucruri foarte diferite, dar ca adesea nu gasesc cuvintele pentru a explica ce vor, pana cand formulezi tu intrebarile potrivite pe care sa li le adresezi.
Ceea ce ne satisface la aceste discursuri este modul in care ele extrag o semnificatie din poveste. Nu e cazul sa insulti inteligenta publicului dandu-i mura-n gura exact concluzia pe care vrei sa o traga din povestea pe care ai spus-o. Dar este obligatoriu sa te asiguri ca ascultatorii au suficiente elemente ca sa uneasca punctele intre ele. Si aici este foarte important sa-ti cunosti publicul. O parabola ar putea prinde de minune la un public care deja iti cunoaste domeniul de activitate, dar va avea nevoie de mult mai multe lamuriri pentru cei din afara. Este important sa-ti testezi materialul pe cineva care cunoaste publicul, pentru a vedea daca mesajul se transmite cu claritate, dar fara stangacie.
Mai sunt multe alte riscuri atunci cand iei calea parabolei. Uneori, analogia nu se potriveste perfect. Poate sa induca in eroare la fel de bine cum poate sa ilumineze. Sau poti petrece atat de mult timp spunand povestea, incat sa nu apuci sa tragi concluziile necesare. Dar, ajunsa in mainile cui trebuie, o parabola poate amuza, informa si inspira, toate la un loc. "
Citeste mai mult

LIBfest

-20%

PRP: 55.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

44.00Lei

44.00Lei

55.00 Lei

Primesti 44 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un discurs poate sa electrizeze o incapere si sa transforme perspectiva despre lume a celor prezenti; poate fi mult mai puternic decat orice document scris.

TED TALKS explica in ce fel poate fi transformat in realitate miracolul vorbitului remarcabil in public si echipeaza cititorul cu tot ce are nevoie ca sa-si atinga obiectivul. Nu exista o formula fixa; nu ar trebui sa existe doua discursuri la fel. Dar exista instrumente care pot face mai puternic orice vorbitor. Chris Anderson a lucrat cu toti invitatii TED care au fascinat publicul, iar in paginile acestei carti ne impartaseste gandurile catorva dintre ei: Sir Ken Robinson, Amy Cuddy, Elizabeth Gilbert, Salman Khan, Dan Gilbert, Monica Lewinsky si zeci de alti vorbitori.

Anderson explica modul in care trebuie sa-ti construiesti continutul discursului si vorbeste despre cum sa obtii cel mai bun efect pe scena. Acesta este noul manual al secolului XXI pentru o comunicare realmente eficienta si reprezinta o lectura obligatorie pentru oricine este gata sa produca impact prin intermediul ideilor sale.

TED TALKS nu este doar cea mai patrunzatoare carte scrisa vreodata despre vorbitul in public, ci si o analiza profunda, stralucita a modului in care ar trebui sa comunicam. Imi da speranta ca lumea chiar poate fi schimbata prin cuvinte. - Adam Grant, autorul cartilor A da şi a lua şi Originalii

Discursul TED a reinventat arta retoricii pentru secolul 21. Adio exprimarilor academice intortocheate, jargonului stiintific neinteligibil, frazelor moralizatoare pompoase, cloroformului PowerPoint – acum stim ca „ideile care merita raspandite” pot fi intr-adevar raspandite in toate cele patru zari, si asta cu claritate si eleganta. S-ar putea ca aceasta carte sa-i redea retoricii locul de onoare, confirmat in timp, printre abilitatile esentiale ale unui cetatean educat. - Steven Pinker, autorul cartii Simţul stilului

In aceasta carte, Chris Anderson si echipa de conducere a TED etaleaza tot ce au invatat despre ce sa faci si ce sa nu faci atunci cand vorbesti in public. Exista o singura reteta pentru un discurs extraordinar? Sigur ca nu. Dar exista cateva ingrediente esentiale, pe care echipa TED le prezinta cu concizie, verva si umor. Un ghid contemporan, plin de inspiratie, pentru venerabila arta a oratoriei.

Sir Ken Robinson, autorul cartilor Şcoli creative, O lume ieşita din minţi şi Descopera-ţi elementul

Pentru toti cei care vor sa-si impartaseasca ideile intr-un mod eficient si atractiv, acest ghid reprezinta nu doar o lectura incitanta, ci si o sursa de inspiratie. - Bogdan Ion, Country Managing Partener EY Romania & Moldova
Fragment din carte:

"Puterea parabolei

Unele povesti sunt atent concepute drept metafore. Pentru acest tip de poveste exista un cuvant util: parabola.
Din punct de vedere traditional, o parabola este o poveste care are, in subtext, o morala sau o lectie spirituala. Este un instrument folosit de invatatorii religiosi de-a lungul istoriei, cu mare impact. Povestile lui Iisus, cred ca suntem toti de acord, au adunat mai multe vizualizari chiar si decat cele ale lui Sir Ken. Dar putem extinde intelesul cuvantului pentru a acoperi orice poveste care poarta in ea forta unei metafore.
Profesorul de drept Lawrence Lessig este un furnizor stralucit de parabole. El a venit la TED in 2003 pentru a sustine ca procesul politic american a fost corupt iremediabil de bani. El ne-a cerut sa ne imaginam o tara absurda numita Lesterland in care doar oamenii cu numele Lester ar avea dreptul sa voteze. Clar, ar fi ceva ridicol. Dar apoi a aratat ca numarul de oameni pe nume Lester din SUA este aproape la fel de mare precum numarul celor mai importanti donatori de fonduri pentru campaniile politice. Si ca membrii Congresului isi stabilesc prioritatile in mare parte in functie de acei donatori, asa ca doar vederile politice si voturile acelor donatori conteaza efectiv. In aceasta parabola, cu totii traim in Lesterland.
Scriitorul Malcolm Gladwell este si el specialist in parabole - iar atractivitatea acestui tip de povestire se reflecta in uimitoarele vanzari ale cartilor sale si in numarul ridicat de vizualizari ale discursurilor sale de la TED. Cel mai popular discurs al sau este, ca iti vine sau nu sa crezi, o povestire despre dezvoltarea unor noi retete de sosuri pentru spaghete. Dar el o foloseste drept parabola pentru ideea ca oameni diferiti vor lucruri foarte diferite, dar ca adesea nu gasesc cuvintele pentru a explica ce vor, pana cand formulezi tu intrebarile potrivite pe care sa li le adresezi.
Ceea ce ne satisface la aceste discursuri este modul in care ele extrag o semnificatie din poveste. Nu e cazul sa insulti inteligenta publicului dandu-i mura-n gura exact concluzia pe care vrei sa o traga din povestea pe care ai spus-o. Dar este obligatoriu sa te asiguri ca ascultatorii au suficiente elemente ca sa uneasca punctele intre ele. Si aici este foarte important sa-ti cunosti publicul. O parabola ar putea prinde de minune la un public care deja iti cunoaste domeniul de activitate, dar va avea nevoie de mult mai multe lamuriri pentru cei din afara. Este important sa-ti testezi materialul pe cineva care cunoaste publicul, pentru a vedea daca mesajul se transmite cu claritate, dar fara stangacie.
Mai sunt multe alte riscuri atunci cand iei calea parabolei. Uneori, analogia nu se potriveste perfect. Poate sa induca in eroare la fel de bine cum poate sa ilumineze. Sau poti petrece atat de mult timp spunand povestea, incat sa nu apuci sa tragi concluziile necesare. Dar, ajunsa in mainile cui trebuie, o parabola poate amuza, informa si inspira, toate la un loc. "
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
3
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Cititorul A84A2C 03/07/2023 12:28
green icon awesome check Achizitie verificata
O carte cu adevarat utila!
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Bud Andrea 31/05/2020 09:16
green icon awesome check Achizitie verificata
Un pic previzibil, nimic neașteptat . O lectura ușoară, dar nu cum ma așteptăm !
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Nedelcu Elvis 29/03/2020 15:53
Cartea perfectă pentru a înțelege ce simt acele persoane care parcă, vorbesc de o viață în fața publicului, fără să se emoționeze niciodată, iar noi nu putem susține 10 vorbe legate în fața unei mulțimi mari. Face ca această frică de a vorbii în public să dispară dintr-o dată.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Popescu George Hari 11/03/2020 11:00
green icon awesome check Achizitie verificata
În prefața cărții “Ted Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit în public”, Chris Anderson spune că această carte nu este pentru profesori. Eu cred că este. Volumul îți dă ponturi despre toate fazele vorbitului în public, de la alegerea subiectului la modul în care să te prezinți pe scenă. Este o carte practică, plină de citate și exemple, ale cărei sfaturi le poți aplica imediat.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

4 din 4 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one