headerdesktop transportcincizeci19dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportcincizeci19dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

De (autor): Camelia Cmeciu

0
(0 review-uri)
Tendinte actuale in campaniile de relatii publice - Camelia Cmeciu
Rasfoieste

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

De (autor): Camelia Cmeciu

0
(0 review-uri)
Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.

Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile de relatii publice in functie de obiective: campaniile de informare, campaniile de educare publica • Campaniile de relatii publice - procese de planificare strategica a comunicarii: publicuri, scopuri si obiective, strategii si tactici, calendar si buget, procesul evaluarii • Campaniile de relatii publice online - de la Web 1.0 la Web 2.0: digitalizarea si identitatile digitale, strategii in campaniile de relatii publice online.
Citește mai mult

27.44Lei

27.44Lei

Primești 27 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.

Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile de relatii publice in functie de obiective: campaniile de informare, campaniile de educare publica • Campaniile de relatii publice - procese de planificare strategica a comunicarii: publicuri, scopuri si obiective, strategii si tactici, calendar si buget, procesul evaluarii • Campaniile de relatii publice online - de la Web 1.0 la Web 2.0: digitalizarea si identitatile digitale, strategii in campaniile de relatii publice online.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo