headerdesktop craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎄Târgul cadourilor de Crăciun✨

Reduceri de până la -74%!

Răsfoiește & Dăruiește povești>

Teoria Comunicarii

De (autor): Irina Stanciugelu , Raluca Tudor

0
(0 review-uri)
Teoria Comunicarii - Irina Stanciugelu, Raluca Tudor

Teoria Comunicarii

De (autor): Irina Stanciugelu , Raluca Tudor

0
(0 review-uri)

Volumul Teoria comunicarii este extrem de consistent conceptual si metodologic, sprijinindu-se spre o abordare interdisciplinara a ideiilor si proceselor comunicarii, abordare care impleteste fertil semiotica, filosofia limbajului, sociologia si psihologia sociala. In lucrare sunt inventariate conceptele si modelele clasice, cat si cele contemporane ale teoriei comunicarii, in stransa corelatie cu prezentarea detaliata a principalelor strategii si tehnici de comunicare in campul social. Totodata, cartea analizeaza atat procesele comunicante generatoare de “pozitivitate” si sanatate sociala, cat si cele incarcate de intentionalitati negative, precum variate ipostaze ale manipularii in comunicare, cu deosebire in comunicarea politica si comunicarea mediatica. 

Un alt registru semnificativ al cartii este cel didactic-aplicativ. Cartea este un indreptar, un ghid pentru educarea comunicatorilor profesionisti, pentru formarea competentelor specifice acestora. Dimensiunea didactic-aplicativa a cartii este in chip hotarator sustinuta prin articularea textelor teoretice cu exercitii si aplicatii incitante si atractive.

Citește mai mult

33.84Lei

33.84Lei

Primești 33 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Volumul Teoria comunicarii este extrem de consistent conceptual si metodologic, sprijinindu-se spre o abordare interdisciplinara a ideiilor si proceselor comunicarii, abordare care impleteste fertil semiotica, filosofia limbajului, sociologia si psihologia sociala. In lucrare sunt inventariate conceptele si modelele clasice, cat si cele contemporane ale teoriei comunicarii, in stransa corelatie cu prezentarea detaliata a principalelor strategii si tehnici de comunicare in campul social. Totodata, cartea analizeaza atat procesele comunicante generatoare de “pozitivitate” si sanatate sociala, cat si cele incarcate de intentionalitati negative, precum variate ipostaze ale manipularii in comunicare, cu deosebire in comunicarea politica si comunicarea mediatica. 

Un alt registru semnificativ al cartii este cel didactic-aplicativ. Cartea este un indreptar, un ghid pentru educarea comunicatorilor profesionisti, pentru formarea competentelor specifice acestora. Dimensiunea didactic-aplicativa a cartii este in chip hotarator sustinuta prin articularea textelor teoretice cu exercitii si aplicatii incitante si atractive.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo