headerdesktop libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎉LIBfest e ON!🎉

Reduceri de până la -80%,

Cărți cu Autograf, Dialoguri

Spre experiențele culturale >>

The Kuleshov Effect. From Cinematography to Television News

De (autor): Monica Ilie Prica , Ion Stavre , Sebastian Chelu

0
(0 review-uri)
The Kuleshov Effect. From Cinematography to Television News - Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prica

The Kuleshov Effect. From Cinematography to Television News

De (autor): Monica Ilie Prica , Ion Stavre , Sebastian Chelu

0
(0 review-uri)
Aceasta carte isi propune sa analizeze impactul imaginilor video asupra publicului prin intermediul productiilor audiovizuale.
 
Lucrarea se concentreaza pe studiul "efectului Kuleshov", considerat si astazi unul dintre cele mai importante concepte de editare. Acesta a fost introdus in 1919 de Lev Kuleshov, o personalitate de marca a cinematografiei sovietice. Efectul Kuleshov se bazeaza pe legile functionarii psihicului uman, descrise de principiile Gestalt ale perceptiei vizuale. Aceste principii Gestalt arata ca perceptia unei parti a intregului este determinata de perceptiile intregului sau, asa cum spunea Kurt Koffka - "Imaginea compusa din mai multe forme componente este diferita de forma componentelor".
Citeste mai mult

-15%

nou

PRP: 72.94 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

62.00Lei

62.00Lei

72.94 Lei

Primesti 61 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 28 octombrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Aceasta carte isi propune sa analizeze impactul imaginilor video asupra publicului prin intermediul productiilor audiovizuale.
 
Lucrarea se concentreaza pe studiul "efectului Kuleshov", considerat si astazi unul dintre cele mai importante concepte de editare. Acesta a fost introdus in 1919 de Lev Kuleshov, o personalitate de marca a cinematografiei sovietice. Efectul Kuleshov se bazeaza pe legile functionarii psihicului uman, descrise de principiile Gestalt ale perceptiei vizuale. Aceste principii Gestalt arata ca perceptia unei parti a intregului este determinata de perceptiile intregului sau, asa cum spunea Kurt Koffka - "Imaginea compusa din mai multe forme componente este diferita de forma componentelor".
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo