headerdesktop cupon13mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cupon13mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎟️CUPON activ!🎟️

Află codul și aplică-l în coș!

Cărți | English Books | Jocuri | Accesorii

Comandă acum👉

Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

De (autor): Robert B. Cialdini

0
(0 review-uri)
Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini
Rasfoieste
Alte editii

Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

De (autor): Robert B. Cialdini

0
(0 review-uri)
Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii Cercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare

Carte-fenomen, tradusa deja in 44 de limbi si cu mai bine de 5 milioane de exemplare vandute in intreaga lume, Psihologia Persuasiunii era deja o capodopera, intr-adevar. Dar asta nu l-a oprit pe Dr. Robert Cialdini sa continue sa o imbogateasca si sa o rafineze pe baza cercetarilor de ultima ora din domeniu. Si a reusit sa scrie un material care va fi deopotriva iubit de cei care nu au citit editiile precedente, dar si de cei care le-au citit deja. Da, da! Mai ales acestia din urma vor devora pagina dupa pagina, incantati de noutatile pe care le aduce aceasta editie extinsa si actualizata.
 
O parte din noutati vine de la bogatia de analize si studii de caz privind modul in care functioneaza in mediul online tacticile de influenta sociala (pentru ca noi toti aflam pe pielea noastra, zi de zi, ca retelele sociale si site-urile de comert electronic au adoptat invatamintele stiintei persuasiunii!). O alta parte vine de la utilizarea sporita a notelor finale astfel incat cititorul sa poate gasi referinte folositoare catre rapoarte de cercetare suplimentare si lucrari conexe cu descrieri esentiale.
 
Dar cea mai semnificativa noutate este adaugarea unui al saptelea Principiu Universal al Influentarii - Unitatea. ntr-un capitol dedicat este documentat modul in care indivizii devin remarcabil mai susceptibili la influenta unei per- soane care transmite un mesaj daca pot fi convinsi ca aceasta impartaseste cu ei un punct de vedere personal semni- ficativ sau o identitate sociala. Sunt incluse numeroase studii de caz si concluzii relevante ale cercetarilor lui, cu acelasi amestec de observatii de o mare finete psihologica, si relatari pline de miez ce l-au facut celebru pe autor.
 
Cu aceasta carte drept ghid, vei invata sa navighezi cu succes prin lumea noastra tot mai complexa pentru ca nu trebuie sa fii om de stiinta ca sa iti insusesti Principiile Universale ale Influentarii: Reciprocitatea, Angajamentul si Consecventa, Dovada Sociala, Simpatia, Autoritatea, Raritatea, Influenta Instantanee si Unitatea.
 
Folosind relatari memorabile si exemple cu care este usor sa empatizezi, Cialdini face surprinzator de usor de inteles un subiect de importanta cruciala, astfel incat tu sa poti deveni persuasiv - si, la fel de important! -, sa inveti cum sa te protejezi impotriva tentativelor de influentare lipsite de etica. Atunci cand nu intelegi aceste principii, este mult mai posibil sa-ti cedezi puterea (sau banii!) unor persoane lipsite de scrupule, dar cu temeinice cunostinte de psi- hologie umana. Dr. Robert Cialdini este recunoscut ca expert de nivel mondial pentru contributiile sale fundamentale privind intelegerea influentarii si aplicarea ei etic in afaceri. Si-a dedicat peste 35 de ani cercetarilor academice privind ce-i determina pe oameni sa spuna "Da" solicitarilor facute de altii in circumstante specifice afacerilor si nu numai, iar Principiile Persuasiunii enuntate de el sunt astazi piatra de temelie a oricarei organizatii care doreste sa-si sporeasca onest si constant eficienta in vanzari, leadership, marketing, management si comunicare.
 
In calitate de vorbitor, scriitor si trainer, Dr. Cialdini si-a castigat o reputatie mondiala pentru capacitatea sa de a transpune stiinta in informatii deopotriva antrenante, valoroase si memorabile. Conceptele aduse de el in atentia oamenilor sunt adesea "imbracate" in povestirile atat de emotionante incat declanseaza schimbari de amploare in mintea acestora. Din acest motiv el este adesea numit "Nasul Inflentei".

Robert Cialdini a facut imposibilul: a imbunatatit o capodopera! Noua versiune a cartii Psihologia Persuasiunii - Totul despre Influentare este o relatare minunat de bogata si captivanta despre influenta subtila pe care oamenii o exercita unii asupra altora. - Daniel Kahneman, laureat al Premiului Nobel pentru Stiinte Economice
Citeste mai mult

119.90Lei

119.90Lei

Primesti 119 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare joi, 15 mai

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii Cercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare

Carte-fenomen, tradusa deja in 44 de limbi si cu mai bine de 5 milioane de exemplare vandute in intreaga lume, Psihologia Persuasiunii era deja o capodopera, intr-adevar. Dar asta nu l-a oprit pe Dr. Robert Cialdini sa continue sa o imbogateasca si sa o rafineze pe baza cercetarilor de ultima ora din domeniu. Si a reusit sa scrie un material care va fi deopotriva iubit de cei care nu au citit editiile precedente, dar si de cei care le-au citit deja. Da, da! Mai ales acestia din urma vor devora pagina dupa pagina, incantati de noutatile pe care le aduce aceasta editie extinsa si actualizata.
 
O parte din noutati vine de la bogatia de analize si studii de caz privind modul in care functioneaza in mediul online tacticile de influenta sociala (pentru ca noi toti aflam pe pielea noastra, zi de zi, ca retelele sociale si site-urile de comert electronic au adoptat invatamintele stiintei persuasiunii!). O alta parte vine de la utilizarea sporita a notelor finale astfel incat cititorul sa poate gasi referinte folositoare catre rapoarte de cercetare suplimentare si lucrari conexe cu descrieri esentiale.
 
Dar cea mai semnificativa noutate este adaugarea unui al saptelea Principiu Universal al Influentarii - Unitatea. ntr-un capitol dedicat este documentat modul in care indivizii devin remarcabil mai susceptibili la influenta unei per- soane care transmite un mesaj daca pot fi convinsi ca aceasta impartaseste cu ei un punct de vedere personal semni- ficativ sau o identitate sociala. Sunt incluse numeroase studii de caz si concluzii relevante ale cercetarilor lui, cu acelasi amestec de observatii de o mare finete psihologica, si relatari pline de miez ce l-au facut celebru pe autor.
 
Cu aceasta carte drept ghid, vei invata sa navighezi cu succes prin lumea noastra tot mai complexa pentru ca nu trebuie sa fii om de stiinta ca sa iti insusesti Principiile Universale ale Influentarii: Reciprocitatea, Angajamentul si Consecventa, Dovada Sociala, Simpatia, Autoritatea, Raritatea, Influenta Instantanee si Unitatea.
 
Folosind relatari memorabile si exemple cu care este usor sa empatizezi, Cialdini face surprinzator de usor de inteles un subiect de importanta cruciala, astfel incat tu sa poti deveni persuasiv - si, la fel de important! -, sa inveti cum sa te protejezi impotriva tentativelor de influentare lipsite de etica. Atunci cand nu intelegi aceste principii, este mult mai posibil sa-ti cedezi puterea (sau banii!) unor persoane lipsite de scrupule, dar cu temeinice cunostinte de psi- hologie umana. Dr. Robert Cialdini este recunoscut ca expert de nivel mondial pentru contributiile sale fundamentale privind intelegerea influentarii si aplicarea ei etic in afaceri. Si-a dedicat peste 35 de ani cercetarilor academice privind ce-i determina pe oameni sa spuna "Da" solicitarilor facute de altii in circumstante specifice afacerilor si nu numai, iar Principiile Persuasiunii enuntate de el sunt astazi piatra de temelie a oricarei organizatii care doreste sa-si sporeasca onest si constant eficienta in vanzari, leadership, marketing, management si comunicare.
 
In calitate de vorbitor, scriitor si trainer, Dr. Cialdini si-a castigat o reputatie mondiala pentru capacitatea sa de a transpune stiinta in informatii deopotriva antrenante, valoroase si memorabile. Conceptele aduse de el in atentia oamenilor sunt adesea "imbracate" in povestirile atat de emotionante incat declanseaza schimbari de amploare in mintea acestora. Din acest motiv el este adesea numit "Nasul Inflentei".

Robert Cialdini a facut imposibilul: a imbunatatit o capodopera! Noua versiune a cartii Psihologia Persuasiunii - Totul despre Influentare este o relatare minunat de bogata si captivanta despre influenta subtila pe care oamenii o exercita unii asupra altora. - Daniel Kahneman, laureat al Premiului Nobel pentru Stiinte Economice
Citeste mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one