Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎟️CUPON activ!🎟️

Află codul și aplică-l în coș!

Cărți | English Books | Jocuri | Accesorii

Comandă acum👉

Transformarile disruptive: Noul normal

De (autor): Daniela Niculescu Tolici

0
(0 review-uri)
Transformarile disruptive: Noul normal - Daniela Niculescu Tolici
Rasfoieste

Transformarile disruptive: Noul normal

De (autor): Daniela Niculescu Tolici

0
(0 review-uri)
Transformarile disruptive: Noul normal. Inovare, cunostinte si performanta in strategiile de management

Totul se schimba. Totul se transforma. Noile abordari manageriale si noile tehnologii disruptive vor modifica modul in care functioneaza societatea in general, si business-urile in special, vor schimba modul in care este gandita strategia organizationala, si fac ca modificarile survenite sa devina noul normal in era digitala.
 
Companiile de top de astazi fac din inovatie si din crearea, acumularea si diseminarea de cunostinte o parte fundamentala a strategiei lor. Pe masura ce ritmul schimbarii este din ce in ce mai alert si amenintarea cu transformarile disruptive devine noul normal, companiile trebuie sa aiba o abordare centrata si eficienta a initiativelor de management.
 
Toate acestea inseamna o repozitionare a organizatiilor mediului de afaceri modern fata de noi modalitati de stimulare a capitalului intelectual.
 
Modelele noi si autentice de management fac ca noul normal, cel al transformarilor disruptive, sa vina in intampinarea organizatiilor moderne, mai ales prin inovare, cunostinte si performanta in cadrul strategiilor de management. O stare de maturitate personala, curiozitate intelectuala (deschidere, viziune a intregului, flexibilitate, etc.), si in special una de empatie, transforma capitalul uman in contribuitori la formarea de atitudini si comportamente care duc nu doar la performanta organizationala, ci si la obtinerea avantajului competitiv intr-o era disruptiva.
Citeste mai mult

21.00Lei

21.00Lei

Primesti 21 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare vineri, 16 mai

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Transformarile disruptive: Noul normal. Inovare, cunostinte si performanta in strategiile de management

Totul se schimba. Totul se transforma. Noile abordari manageriale si noile tehnologii disruptive vor modifica modul in care functioneaza societatea in general, si business-urile in special, vor schimba modul in care este gandita strategia organizationala, si fac ca modificarile survenite sa devina noul normal in era digitala.
 
Companiile de top de astazi fac din inovatie si din crearea, acumularea si diseminarea de cunostinte o parte fundamentala a strategiei lor. Pe masura ce ritmul schimbarii este din ce in ce mai alert si amenintarea cu transformarile disruptive devine noul normal, companiile trebuie sa aiba o abordare centrata si eficienta a initiativelor de management.
 
Toate acestea inseamna o repozitionare a organizatiilor mediului de afaceri modern fata de noi modalitati de stimulare a capitalului intelectual.
 
Modelele noi si autentice de management fac ca noul normal, cel al transformarilor disruptive, sa vina in intampinarea organizatiilor moderne, mai ales prin inovare, cunostinte si performanta in cadrul strategiilor de management. O stare de maturitate personala, curiozitate intelectuala (deschidere, viziune a intregului, flexibilitate, etc.), si in special una de empatie, transforma capitalul uman in contribuitori la formarea de atitudini si comportamente care duc nu doar la performanta organizationala, ci si la obtinerea avantajului competitiv intr-o era disruptiva.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one