headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Trois Etudes-Poemes op.9 1924

De (autor): Eugene Ysaye

0
(0 review-uri)
Trois Etudes-Poemes op.9 1924 - Eugene Ysaye
Rasfoieste

Trois Etudes-Poemes op.9 1924

De (autor): Eugene Ysaye

0
(0 review-uri)
Trois Etudes Poemes 

O alta colectie inedita, a fost alcatuita in 1924 si contine trei lucrari individuale. Desi au fost scrise in momente diferite si dedicate unor persoane diferite, Ysaye a organizat aceste trei lucrari impreuna si a intentionat sa le publice ca un set intreg in 1924, la un an dupa publicarea Sonatelor pentru voara solo. Nr. 1: Serenada (Allegretto poco scherzando) a fost gasita in Biblioteca Regala a Belgiei din Bruxelles si este posibil sa fi fost dedicata studentului lui Ysaye, Siegel. O piesa amuzanta, asemanatoare cu un tango, in sol minor, Serenada este intr-un metru 6/8 asemanator dansului, cu accent pe timpii descendenti.
Nr. 2: Au ruisseau (Poco lento) a fost dedicata violonistului belgian Laurent Angenot (1873-1949), care a fost elevul lui Ysaye la Bruxelles. Piesa cea mai asemanatoare cu cea de studiu dintre toate cele trei lucrari prin utilizarea extensiva a dublelor stopuri, este totusi diferita de Paganini - utilizarea de catre Ysaye a dublelor stopuri s-a concentrat in jurul primului deget al mainii stangi ca baza, realizand in acelasi timp un echilibru relativ egal intre toate degetele. Asa cum am vazut in cele Sase sonate pentru rioara, el a organizat degetarile in mod economic, chiar si in pasajele extrem de dificile; in acelasi timp, tehnica sa este complementara muzicii.
O capodopera incontestabila, dar trecuta cu vederea, nr. 3: Cara memoria (Molto modenrato alla marcia funebre) este poate cea mai speciala din acest set. Un mars funebru lent, in mi bemol minor, in metru 6/4, repetitivitatea modelului ritmic punctat si armonicile statice din tema de deschidere ar putea aminti ascultatorilor de un alt compozitor parizian, Erik Satie. Pe masura ce lucrarea se dezvolta pe deplin, conversatia imitativa dintre pian si vioara se bazeaza pe calitatea de muzica de camera a lucrarii, in timp ce monologul viorii este plin de fantezie simpatica. intreaga colectie demonstreaza absorbtia de catre Ysaye a traditiei muzicale franceze, precum si, posibil, o influenta directa a lui Gabriel Faure in ceea ce priveste lirismul melodic si modelele ritmice subtile, care amintesc de muzica de dans. - Qianyi Fan, DMA Universitatea Indiana
Citeste mai mult

36.00Lei

36.00Lei

Primesti 36 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Trois Etudes Poemes 

O alta colectie inedita, a fost alcatuita in 1924 si contine trei lucrari individuale. Desi au fost scrise in momente diferite si dedicate unor persoane diferite, Ysaye a organizat aceste trei lucrari impreuna si a intentionat sa le publice ca un set intreg in 1924, la un an dupa publicarea Sonatelor pentru voara solo. Nr. 1: Serenada (Allegretto poco scherzando) a fost gasita in Biblioteca Regala a Belgiei din Bruxelles si este posibil sa fi fost dedicata studentului lui Ysaye, Siegel. O piesa amuzanta, asemanatoare cu un tango, in sol minor, Serenada este intr-un metru 6/8 asemanator dansului, cu accent pe timpii descendenti.
Nr. 2: Au ruisseau (Poco lento) a fost dedicata violonistului belgian Laurent Angenot (1873-1949), care a fost elevul lui Ysaye la Bruxelles. Piesa cea mai asemanatoare cu cea de studiu dintre toate cele trei lucrari prin utilizarea extensiva a dublelor stopuri, este totusi diferita de Paganini - utilizarea de catre Ysaye a dublelor stopuri s-a concentrat in jurul primului deget al mainii stangi ca baza, realizand in acelasi timp un echilibru relativ egal intre toate degetele. Asa cum am vazut in cele Sase sonate pentru rioara, el a organizat degetarile in mod economic, chiar si in pasajele extrem de dificile; in acelasi timp, tehnica sa este complementara muzicii.
O capodopera incontestabila, dar trecuta cu vederea, nr. 3: Cara memoria (Molto modenrato alla marcia funebre) este poate cea mai speciala din acest set. Un mars funebru lent, in mi bemol minor, in metru 6/4, repetitivitatea modelului ritmic punctat si armonicile statice din tema de deschidere ar putea aminti ascultatorilor de un alt compozitor parizian, Erik Satie. Pe masura ce lucrarea se dezvolta pe deplin, conversatia imitativa dintre pian si vioara se bazeaza pe calitatea de muzica de camera a lucrarii, in timp ce monologul viorii este plin de fantezie simpatica. intreaga colectie demonstreaza absorbtia de catre Ysaye a traditiei muzicale franceze, precum si, posibil, o influenta directa a lui Gabriel Faure in ceea ce priveste lirismul melodic si modelele ritmice subtile, care amintesc de muzica de dans. - Qianyi Fan, DMA Universitatea Indiana
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one