28.9 Lei
sau 2890 de puncte. Detalii.
Indisponibil
Cod: BRB973-86481-8-1
An aparitie: 2005
Autor: Jack Trout
Categoria: Dezvoltare Profesionala
Editura: BRANDBUILDERS GRUP
Format: 13 X 20 cm
Nr. pagini: 144
Despre carte
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui.
Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout.
Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului.
Cartea „Trout despre strategie” este un ghid care cuprinde viziunile extraordinare ale autorului, prezentand cele mai bune sfaturi, culese din perspectiva a ceea ce se intampla in mediul de afaceri actual. Intr-un mediu de afaceri in care numai cei puternici supravietuiesc, avem nevoie de intelepciunea lui Jack Trout mai mult ca niciodata. Strategia inseamna castig, iar Jack Trout inseamna strategie.
"Am lucrat cu Jack la pozitionarea companiei Xerox, acum 20 de ani. Viziunile si previziunile lui s-au dovedit a fi remarcabile". VINCE VACCARELLI, XEROX CORPORATION
"Ceea ce am invatat de fiecare data este ca succesul nu inseamna sa ai oamenii potriviti, atitudinea potrivita, instrumentele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivita. Toate acestea te ajuta, dar nu te plaseaza deasupra tuturor celorlalti. Succesul inseamna sa gasesti strategia potrivita. Strategia stabileste directia competitiva, dicteaza planificarea produsului, iti spune cum sa comunici la nivel intern si extern si asupra caror lucruri trebuie sa te concentrezi. (…) Marketingul conduce strategia de afaceri. Iata definitia pe care o dau eu strategiei: strategia este cea care iti confera un caracter unic si care te ajuta sa te impui ca atare in mintea clientului sau a potentialului consumator." JACK TROUT
Despre autor
Jack Trout este presedintele companiei Trout & Partners, o firma de marketing cu filiale in 13 tari. Este autorul sau coautorul unora dintre cele mai importante carti de marketing, printre care se numara Pozitionarea, Arta razboiului de marketing, Diferentiaza-te sau mori! si Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, care au devenit "Biblia" specialistilor in marketing.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.