Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Carti cu autograf si 20% reducere!

CRISTIAN TUDOR POPESCU,

autorul lunii octombrie.

Comanda acum!
Close

Trout despre strategie

De (autor): Jack Trout

5
(1 reviews)
Trout despre strategie - Jack Trout

Trout despre strategie

De (autor): Jack Trout

5
(1 reviews)

Despre carte

Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui.

Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout.

Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului.

Cartea „Trout despre strategie” este un ghid care cuprinde viziunile extraordinare ale autorului, prezentand cele mai bune sfaturi, culese din perspectiva a ceea ce se intampla in mediul de afaceri actual. Intr-un mediu de afaceri in care numai cei puternici supravietuiesc, avem nevoie de intelepciunea lui Jack Trout mai mult ca niciodata. Strategia inseamna castig, iar Jack Trout inseamna strategie.

"Am lucrat cu Jack la pozitionarea companiei Xerox, acum 20 de ani. Viziunile si previziunile lui s-au dovedit a fi remarcabile". VINCE VACCARELLI, XEROX CORPORATION

"Ceea ce am invatat de fiecare data este ca succesul nu inseamna sa ai oamenii potriviti, atitudinea potrivita, instrumentele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivita. Toate acestea te ajuta, dar nu te plaseaza deasupra tuturor celorlalti. Succesul inseamna sa gasesti strategia potrivita. Strategia stabileste directia competitiva, dicteaza planificarea produsului, iti spune cum sa comunici la nivel intern si extern si asupra caror lucruri trebuie sa te concentrezi. (…) Marketingul conduce strategia de afaceri. Iata definitia pe care o dau eu strategiei: strategia este cea care iti confera un caracter unic si care te ajuta sa te impui ca atare in mintea clientului sau a potentialului consumator." JACK TROUT

Despre autor

Jack Trout este presedintele companiei Trout & Partners, o firma de marketing cu filiale in 13 tari. Este autorul sau coautorul unora dintre cele mai importante carti de marketing, printre care se numara Pozitionarea, Arta razboiului de marketing, Diferentiaza-te sau mori! si Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, care au devenit "Biblia" specialistilor in marketing.

Citeste mai mult

28.90Lei

Sau 2890 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Indisponibil

Descrierea produsului

Despre carte

Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui.

Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout.

Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului.

Cartea „Trout despre strategie” este un ghid care cuprinde viziunile extraordinare ale autorului, prezentand cele mai bune sfaturi, culese din perspectiva a ceea ce se intampla in mediul de afaceri actual. Intr-un mediu de afaceri in care numai cei puternici supravietuiesc, avem nevoie de intelepciunea lui Jack Trout mai mult ca niciodata. Strategia inseamna castig, iar Jack Trout inseamna strategie.

"Am lucrat cu Jack la pozitionarea companiei Xerox, acum 20 de ani. Viziunile si previziunile lui s-au dovedit a fi remarcabile". VINCE VACCARELLI, XEROX CORPORATION

"Ceea ce am invatat de fiecare data este ca succesul nu inseamna sa ai oamenii potriviti, atitudinea potrivita, instrumentele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivita. Toate acestea te ajuta, dar nu te plaseaza deasupra tuturor celorlalti. Succesul inseamna sa gasesti strategia potrivita. Strategia stabileste directia competitiva, dicteaza planificarea produsului, iti spune cum sa comunici la nivel intern si extern si asupra caror lucruri trebuie sa te concentrezi. (…) Marketingul conduce strategia de afaceri. Iata definitia pe care o dau eu strategiei: strategia este cea care iti confera un caracter unic si care te ajuta sa te impui ca atare in mintea clientului sau a potentialului consumator." JACK TROUT

Despre autor

Jack Trout este presedintele companiei Trout & Partners, o firma de marketing cu filiale in 13 tari. Este autorul sau coautorul unora dintre cele mai importante carti de marketing, printre care se numara Pozitionarea, Arta razboiului de marketing, Diferentiaza-te sau mori! si Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, care au devenit "Biblia" specialistilor in marketing.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one