Countdown header img desk

Countdown header img  mob

2+1 GRATIS la LITERA

siii TRANSPORT GRATUIT

la TOATE comenzile peste 50 lei!

Profita acum!

Uimitoarea lume a bacteriilor

De (autor): Steve Mould

(0 reviews)
Uimitoarea lume a bacteriilor - Steve Mould

Uimitoarea lume a bacteriilor

De (autor): Steve Mould

(0 reviews)
Uimitoarea lume a bacteriilor. Microorganismele din corpul tau, cheia unei sanatati de fier

Uimitoarea lume a bacteriilor este o introducere distractiva si educativa in marele univers al stiintei microscopice.

Ce au in comun bacteriile din corpul uman, virusurile care calatoresc prin aer si creaturile din pamantul de sub picioarele noastre? Toti acesti microbi minusculi sunt inzestrati cu superputeri - unele binefacatoare, altele de-a dreptul malefice. Aceasta carte foloseste o multime de informatii inedite si amuzante, fotografii remarcabile si ilustratii simpatice ale personajelor pentru a prezenta microbiologia in actiune.

Micii cititori vor descoperi modul senzational in care microbii reusesc sa mentina organismele si lumea in functiune. Vor afla cat de mult datoram existentei bacteriilor. De asemenea, vor face cunostinta si cu amicele lor la fel de fascinante: virusurile, ciupercile, algele, arheele si protozoarele. Daca pana acum ar fi fost mai degraba tentati sa exclame "Oh, groaznic!" la auzul oricaror referiri la microbi, odata ce ii vor descoperi in cele mai mici detalii vor face un salt spectaculos la "Ah, grozav!". Prezentata cu umor, intr-o modalitate creativa si jucausa, microbiologia are toate sansele sa devina un subiect de mare interes pentru pustii curiosi.

Bineinteles, tot din aceasta carte vor afla mai multe si despre situatiile in care microbii pot deveni daunatori si masurile pe care le putem lua pentru a-i impiedica sa ne faca rau.

Traducere din limba engleza de Torok Jozsef Sandor.

nou

transport gratuit

Sau 5990 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Plaseaza rapid comanda

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Traducere din limba engleza de Torok Jozsef Sandor.

Detaliile produsului