headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

A avea sau a fi?

De (autor): Erich Fromm

0
(0 review-uri)
A avea sau a fi? - Erich Fromm
Rasfoieste

A avea sau a fi?

De (autor): Erich Fromm

0
(0 review-uri)
Intr-o lume care nu mai crede nici in fericirea prin consum si nici in binefacerile concurentei egoiste si ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o noua ordine psihologica si socio-economica. Fromm urmareste istoria si efectele a doua moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere si agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, daruire si spontaneitate.
 
Solutiile iesirii din starea de depresie si dezumanizare birocratica sunt articulate intr-un program socio-economic temerar, care merge de la initiativele individuale ale „consumului sanatos" si ale intensificarii trairilor spirituale pana la masuri globale in favoarea unei democratii participative, a unui management umanist si a diminuarii inechitatilor flagrante.
 
Punand laolalta argumente psihanalitice si marxiste cu revelatii din mistica medievala si cu subtile analize macroeconomice, si tintind deopotriva excesele capitalismului si socialismului, A avea sau a fi? este o sinteza surprinzator de actuala.
 
Consumatorul este vesnicul sugar ce plange dupa biberonul cu lapte. A consuma reprezinta o forma de "a avea", probabil forma cea mai importanta. Consumul alina nelinistea, intrucat ceea ce ai nu-ti poate fi luat; dar el te indeamna sa consumi si mai mult, pentru ca ceea ce ai consumat anterior nu-ti mai ofera satisfactie. - E. Fromm
 
Consumul sanatos poate avea loc doar daca din ce in ce mai multi oameni doresc sa-si schimbe modelele de consum si stilurile de viata. Oamenii isi vor da seama ca un consum exagerat da nastere la pasivitate; ca nevoia de viteza si noutate reflecta nelinistea interioara, fuga omului de el insusi. - E. Fromm
 
Cuprins:
•  Partea intai 
Intelegerea diferentelor dintre a avea si a fi
- O prima privire
- A avea si a fi in experientele cotidiene
- A avea si a fi in Vechiul si Noul Testament si in scrierile lui Meister Eckhart
 Partea a doua
Analiza diferentelor fundamentale dintre cele doua moduri de existenta
- In ce consta modul de existenta bazat pe a avea?
- In ce consta modul de existenta bazat pe a fi?
- Alte aspecte ale modurilor de existenta bazate pe a avea si a fi
 Partea a treia
Omul nou si noua societate
- Religie, caracter si societate
- Conditii pentru schimbarea umana si caracteristicile Omului nou
- Trasaturile noii societati
Citeste mai mult

-35%

PRP: 49.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

31.85Lei

31.85Lei

49.00 Lei

Primesti 31 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Intr-o lume care nu mai crede nici in fericirea prin consum si nici in binefacerile concurentei egoiste si ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o noua ordine psihologica si socio-economica. Fromm urmareste istoria si efectele a doua moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere si agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, daruire si spontaneitate.
 
Solutiile iesirii din starea de depresie si dezumanizare birocratica sunt articulate intr-un program socio-economic temerar, care merge de la initiativele individuale ale „consumului sanatos" si ale intensificarii trairilor spirituale pana la masuri globale in favoarea unei democratii participative, a unui management umanist si a diminuarii inechitatilor flagrante.
 
Punand laolalta argumente psihanalitice si marxiste cu revelatii din mistica medievala si cu subtile analize macroeconomice, si tintind deopotriva excesele capitalismului si socialismului, A avea sau a fi? este o sinteza surprinzator de actuala.
 
Consumatorul este vesnicul sugar ce plange dupa biberonul cu lapte. A consuma reprezinta o forma de "a avea", probabil forma cea mai importanta. Consumul alina nelinistea, intrucat ceea ce ai nu-ti poate fi luat; dar el te indeamna sa consumi si mai mult, pentru ca ceea ce ai consumat anterior nu-ti mai ofera satisfactie. - E. Fromm
 
Consumul sanatos poate avea loc doar daca din ce in ce mai multi oameni doresc sa-si schimbe modelele de consum si stilurile de viata. Oamenii isi vor da seama ca un consum exagerat da nastere la pasivitate; ca nevoia de viteza si noutate reflecta nelinistea interioara, fuga omului de el insusi. - E. Fromm
 
Cuprins:
•  Partea intai 
Intelegerea diferentelor dintre a avea si a fi
- O prima privire
- A avea si a fi in experientele cotidiene
- A avea si a fi in Vechiul si Noul Testament si in scrierile lui Meister Eckhart
 Partea a doua
Analiza diferentelor fundamentale dintre cele doua moduri de existenta
- In ce consta modul de existenta bazat pe a avea?
- In ce consta modul de existenta bazat pe a fi?
- Alte aspecte ale modurilor de existenta bazate pe a avea si a fi
 Partea a treia
Omul nou si noua societate
- Religie, caracter si societate
- Conditii pentru schimbarea umana si caracteristicile Omului nou
- Trasaturile noii societati
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one