Ingerul istoriei - Rabih Alameddine

Superbă, într-adevăr

2022-11-11 09:00:11

0

Glorie - Vladimir Nabokov

Glorie - Vladimir Nabokov

Martin Edelweiss (floare de colț), personajul principal al romanului, părăsește Rusia împreună cu mama sa la vârsta de 17 ani și, după o scurtă perioadă petrecută la bunicul său în Elveția, dă piept cu rigidul mediu universitar britanic. Martin este însă un visător, un pribeag care găsește bucurie în singurătate și în evocarea amintirilor din copilăria petrecută în Crimeea.

2020-05-29 06:31:41

0

Mineral - Danut Ungureanu, Marian Truta

Mineral - Danut Ungureanu, Marian Truta

Ar fi putut să iasă un roman bun, din păcate a ieșit un roman SF românesc. Sigur, aș putea să încerc să-l mai citesc încă o dată, poate mă prind care-i șpilul, dar nu-i atât de ofertant.

2020-05-29 06:16:41

0

Lectii de viata de la Kierkegaard - Robert Ferguson

O serie foarte informativă, cu sfaturi practice și idei care îți dau de gândit.

2020-05-29 06:16:41

0

Lectii de viata de la Freud - Brett Kahr

2020-05-29 06:16:41

0

Clar de luna pe strada Nightingale - Samantha Young

“Clar de luna pe strada Nightingale” este ultimul volmul din această serie, dar marchează acest final într-un mod sublim. Dacă ați citit “Ecouri din stradă Scoția”, îl știți pe Logan, fratele mai mare al lui Shanon, care a făcut pușcărie pentru că a bătut aproape de moarte un iubit ce o rănea. Am interacționat putin cu acesta, dar mi-am dat seama de pe atunci că este un tip foarte ok, cu o mare durere în suflet, marcat de șederea lui în închisoare. M-a impresionat legătura dintre frați, dragostea ce și-o poartă și grijă unul față de celălalt.

2020-05-29 06:00:38

0

Viata sexuala a gemenelor siamaze - Irvine Welsh

În Viața sexuală a gemenelor siameze, Irvine Welsh lasă în urmă atât teritoriul familiar al Scoției, cât și naratorii dependenți sau pe cale de a deveni dependenți de droguri. Mutat de câțiva ani în SUA, autorul deja clasicului Trainspotting abordează de data aceasta preocupări „americane”, precum obezitatea, obsesia pentru slăbit, deținerea de arme de foc la scară largă, reality TV-ul – toate prin vocile a două americance: antrenoarea de fitness Lucy, bisexuală, cinică, dezinvoltă, și artista Lena, grasă, provincială, introvertită, în general rănită.

2020-03-04 05:36:35

2

Astronautul din Boemia - Jaroslav Kalfar

Stilul de scriere a lui Jaroslav Kalfař este unic prin cuvânt: autorul știe să aleagă cuvintele cele mai potrivite spațiului, creând o culoare locală care captează cititorul, îl face să viseze și-l transpune, zău de nu, în pielea personajului. Imaginile stilistice impresionează și conturează o atmosferă misterioasă, aproape de groază, o atmosferă unică prin presiunea singurătății absolute.

2020-03-04 05:36:35

0

Asasinul Anders si lumea pe intelesul tuturor - Jonas Jonasson

Cartea este scrisă într-un ritm alert, situațiile comice și neașteptate vin în cascadă așa încât tot ce mai putem spune este că vă dorim o lectură plăcută, pentru că starea de bună dispoziție este garantată.

2020-03-04 05:21:35

0

Jocul supravietuirii - Gin Phillips

Jocul supravietuirii - Gin Phillips

Jocul supraviețuirii este o poveste minunată despre sacrificii, iubire și curaj. Despre teamă și încredere, despre puterea de a trece prin situații dificile.

2020-03-04 05:21:35

0

Oana si Salinger - Frederic Beigbeder

Oana si Salinger - Frederic Beigbeder

Oona & Salinger de Frédéric Beigbeder este o cartea pe care o citești pe nerăsuflate și descoperi lumi de mult apuse. Evenimente, întâmplări care te uimesc și îți prezintă modul de a trăi a altor oameni. Chiar dacă se credeau unul pentru altul, destinul i-a despărțit , însă cei doi se vor urmări unul pe celălalt mereu. Îâi vor vedea eșecurile, fericile și succesurile ca pe niște împliniri.

2020-03-04 05:21:35

0

Lupul Rosu - Liza Marklund

Lupul Rosu - Liza Marklund

„Lupul Roşu” se citeşte pe nerăsuflate, naraţiunea având toate datele unui thriller: răul ascuns, rapiditate, mişcare, schimbări bruşte de situaţie, pericol, suspans. Annika îşi urmează instinctele ignorându-şi şeful şi ajunge să descopere legăturile dintre vechiul atentat din Lulea, filosofia lui Mao, grupuri teroriste şi personaje din administraţia centrală actuală a Suediei. Toate aderenţele sunt dezvăluite acolo, în „zona crepusculară”, unde Annika stă faţă în faţă cu grozăvia descoperirii şi cu propriile „fantome” care o pândeau într-un cotlon de conştiinţă încă din volumele anterioare.

2020-03-04 05:21:35

0

Povesti de dragoste - Ludmila Petrusevskaia

In povestirile ei ciudate, cu intorsaturi dintre cele mai neasteptate, Ludmila Petrusevskaia isi duce personajele prin apartamente sordide ale epocii comuniste, le pune sa traiasca amoruri fugare, de weekend clandestin, le impinge la suste prin birouri cooperatiste, la ocheade scolaresti, la tandreti patimase si nebunii terifiante. Sirete, dulci, cu picioarele pe pamant sau sublime prin nebunia lor, aceste Povesti de dragoste din care parca lipseste ceva amesteca umorul negru cu macabrul spectaculos, marcat, atunci cand totul pare pierdut, de surprinzatoare momente de gratie.

2020-03-04 05:06:35

0

Scrisoare pentru doua iubiri - Kathryn Hughes

Scrisoare pentru doua iubiri este un roman ce prezinta doua povesti de dragoste atat de diferite si totusi atat de asemanatoare. Niste povesti de dragoste fara happy-ending, in care destinul si oamenii din jur cantaresc mai mult decat iubirea.

2020-03-04 05:06:35

0