Adriana Bodean2

Membru din 17/04/2020

0

6

Tatuatorul de la Auschwitz - Heather Morris

O poveste tulburătoare bazată pe fapte reale, care descriecurajul și umanitatea în mijlocul întunericului Holocaustului. Cartea explora relația dintre tatuatorul din lagărul de concentrare Auschwitz-Birkenau și o prizonieră evreică pe nume Gita. Morris transmite povestea de supraviețuire și dragoste în circumstanțe de neînchipuit. Este o lectură emoționantă și memorabilă despre rezistența umană în fața ororilor istoriei.

2023-12-30 06:14:14

0

Atomic Habits - James Clear

Atomic Habits - James Clear

O călătorie captivantă prin lumea formării obiceiurilor. Clear dezvăluie cum schimbările mici, sau atomice, în comportament pot duce la îmbunătățiri semnificative. Cartea oferă strategii practice și înțelegere profundă, inspirând cititorii să-și transforme viața pas cu pas. O resursă esențială pentru cei dornici să-și îmbunătățească constant viața prin mici schimbări de rutină.

2023-12-30 06:09:43

0

Educated

Educated

Una dintre cele mai bune carti scrise in ultimii ani in opinia mea, excelent scrisa, foarte usor de citit. Mi-a fost imposibil sa pun cartea asta jos, sigur am sa o recitesc.

2023-12-21 04:43:33

0

Overreach: The Inside Story of Putin's War Against Ukraine - Owen Matthews

Foarte interesanta si educativa - Owen Matthews (historian si jurnalist in Moscova, dintr-o familie ruso-ucrainiana) face o investigatie excelenta discutand nu doar evenimentele care se intamplau in jurul lui dar si o istorie care explica foarte echilibrat ideile si actiunile care au dus la razboi. Evenimentele sunt prezentate din mai multe puncte de vedere: al soldatilor pe linia de front / prizonierilor, al familiilor acestora dar si al politicienilor care au luat deciziile finale. Recomand cartea, mi se pare foarte accesibila si usor de citit, un studiu foarte bine documentat, un must read.

2023-12-21 04:26:33

0

Fetita care se juca de-a Dumnezeu - Dan Lungu

Un roman foarte trist - chiar daca povestea e fictiva, mi s-a parut ca reda foarte bine realitatea familiilor destramate din cauza emigrarii. Personajul Raditei mi s-a parut extrem de bine conturat, Dan Lungu creioneaza foarte bine universul imaginar al fetitei in care adultii nu pot patrunde. Faptul ca ni se ofera access si la emotiile mamei mi se pare ca intregeste cumva povestea. Recomand cartea, e una din romanele mele preferate de Dan Lungu

2023-12-20 12:59:55

0

Sint o baba comunista! - Dan Lungu