Rasfoieste si comanda.

Rdia Rpeanu

Membru din 14/05/2020

1

1

Nu-s o fata ca oricare - Camelia Florescu

Despre Camelia Florescu și "Nu-s o fată ca oricare (22.11.2019, Eurostar E 1055) – CD", nu mi-ar ajunge o zi să scriu despre tot ce este Ea ca artist, sau poate fi Ea ca poet! De la sine este un concept al naturii, iar prin libertatea sa de exprimare și manifestare, indubitabil este un liber-arbitru! Eu am început să o cunosc treptat, crescând în sufletul meu ca o prescură! Am descoperit-o în primăvara anului 2018, ca și laureată la Concursul Internaţional de Poezie "Grigore Vieru" ediţia a VII, București, Societatea Culturală Apollon, ca fiind în ochii tuturor: artist-poeta-polivalentă-profesionistă-câștigătoare"! O fire jovială, altruistă, o hipersensibilă irecuperabilă și mai apoi o prietenă de nădejde! O forţă, dar și o torţă! "– Aș putea să mă arunc în coaja subțire a timpului cu capul înainte –" Deci, mereu o curajoasă asumată, o autodidactă tehnică și răbdătoare! Un cântec în poezie și o poezie în cântec! Din aceste considerente și din cauza atâtor însușiri, Camelia Florescu se departajează ca fiind "altceva" atât ca artist dar și ca poet! Pentru mine, este o "rara avis"! De o modestie copleșitoare dar totodată iradiantă, erijată în "Răbdătorul Absolut" artist-poeta, (această floare la pătrat) Camelia Florescu, la 40 de ani de la debut eclipsează și revine ca un bumerang lovind cu emoţie, piepturile auditorilor dar și ale cititorilor! Dincolo de frumuseţe și exuberanţă se distinge prin capacitatea sa cognitivă! E un miracol să poţi cânta orice gen muzical de la blues, jazz, vals, tango, disco, rock, country, latino, pop, petrecere, folclor și după toate astea să mai ai timp și să îţi scrii poezia sufletului! Poezie a cărei elegie te înfioară pânâ la lacrimi. Un Esenin în varianta feminină! "În noaptea-aceea am uitat de toate: De ape, de primejdii și părinți. Eram copila ce credea că poate În urne de iubire pentru sfinți" Poeta scrie cu lirism, nerv dar și cu duioșenie! În poeziile sale întâlnim un vers al cărui melos îl fredonezi după prima citire! Camelia Florescu este ea, însăși, o instituţie a poeziei în care se legiferează iubirea, firescul, sacrificiul, cu rang de virtute! De aceea recomand într-o lume de căderi morale, virtuţile cu schelet poetic ale Cameliei Florescu din: "Nu-s o fată ca oricare"! Lectură plăcută! autor - Rodica Rădiţa Răpeanu

2020-05-14 12:43:08

1

Istoricul tau de navigare