Atingerea - Bogdan Ispas

Atingerea - Bogdan Ispas

O carte care a reușit să mă prindă în mrejele ei de la prima până la ultima filă. Recomand cu drag!

2023-05-11 08:11:53

0

Refugiul dintre valuri - Yasmine I. Bonciu

Yasmine I Bonciu țese o poveste uimitoare pe care, după ce o citeşti, nu are cum să nu îți rămână la suflet. ,,Dragostea nu a fost creată pentru a uşura viața, ci pentru a o complica și condimenta. ..." Totul pare o căutare în zadar. Nimeni nu știe ce s-a întâmplat cu Avril, asta până când apare o tânără sirenă. Marina ...un nume, o identitate și un trecut pe care nu și-l amintește. Aceasta a fost prinsă la mijloc într-un conflict care a lăsat-o cu traume și fără amintiri. Zeii Olimpului cred că ea este cea care le poate oferi răspunsurile. ,,Ființa inocentă încearcă să ajungă la sufletul bestiei prin iubire. Reușește, dar nu-i topește inima de gheață în totalitate. Ea este cea care se schimbă, care devine treptat ca el. ..." Refugiul dintre valuri s-a ridicat la nivelul așteptărilor. Când am terminat ,,Castelul din Infern" ardeam de nerăbdare și voiam să aflu răspunsuri. Cartea m-a ținut cu sufletul la gură până în ultimul moment. Am început să țin și mai mult la Hayes ș bineînțeles universul Olimpienilor a fost extins. Abia aștept continuarea și toată adrenalina pe care o promite volumul 3. ,,Visează cât poți tu de mult și des să nu-ți fie frică să zbori prea sus fiindcă totul este diferit de acolo. Nu contează cât de tare o să cazi fiindcă, spre deosebire de cei care zboară precaut la înălțimi joase, tu știi cum este lumea de sus. Tot ce-ți trebuie este ambiția de a ajunge din nou sus. ..." Tot ce vă doresc este să citiți ambele cărți că nu veți regreta! ❤️

2023-03-12 01:39:45

0

Castelul din infern - Yasmine I. Bonciu

Castelul din infern - Yasmine I. Bonciu

Dragii mei, dacă nu ați ajuns să vă înfruptați dorința cu această carte atunci vă fac drum de voie la ea. Nu o să regretați!!!! "Castelul din Infern" de Yasmine I. Bonciu este o carte care nu a dezamăgit încă de la primele pagini. Atunci când protagonista noastră Avril în vârstă de cinci ani trece printr-o experiență pe care orice alt copil de vârstă ei ar fi luat-o că pe un moment traumatizant, găsind pe plajă o femeie moartă , care îşi luase viața arucându-se în valuri, ea și-a pus în plan să descopere cel mai mare mister care o existat vreodată: ,,Ce este moartea?". Dar nimeni nu se putea aștepta ca marele Zeu al Infernului să fie prezent la scena ce a derulat în fața fetiței. Femeia decedată l-a rugat pe zeu că o ultimă dorință să aibă grijă de Avril, să nu ajungă să aibă aceeași soartă că și ea înainte să dispară în neant. Pot să spun că această carte m-a captat până la final să aflu lungul decurs al lui Avril și mica poveste pe care ea și Zeul Infernului o să o împărtășească. Un alt lucru ce aş putea spune despre carte este că atunci când am văzut că autoarea acestei cărți este româncă și după ce am citit cartea am rămas mută. ������ Felicitări Yasmine pentru aceasta carte uimitoare! ,,Viata este frumoasă chiar și în timpul furtunii,dacă știi ce te face fericit. " 5 ❤️/5❤ O poveste captivantă inspirată din mitologia greacă . Aştept să citesc vol 2.

2023-03-09 08:32:52

0